default

Dimensiune font:

Faceti cunostinta cu noul Volkswagen Golf VII

| 04-10-2012 17:19

A fost o asteptare lunga si suparatoare pentru intreaga suflare pasionata de automobile, dar rugile tuturor au fost indeplinite in aceasta seara.

Constructorul german Volkswagen a publicat primele imagini oficiale si detalii despre cea de-a saptea generatie a hatchback-ului Golf.

Asa cum se anticipase pana acum, Golf VII reprezinta o evolutie in design-ul acestei familii. Avem parte de un nou set de geamuri mici in partea din fata si de o linie ascutia a usii din spate. Noul Golf vine cu blocuri optice revizuite si cu stopuri ce folosesc tehnologia LED.

La interior, habitaclul arata familiar celor care au in garaj un Golf VI, singura modificare notabila constand in crearea unei console centrale indreptate catre sofer.

Ceea ce il diferentiaza pe noul Golf de predecesorii sai este noua platforma MQB, structura pe care hatchback-ul german o imparte cu fratii Audi A3 si Seat Leon. La capitolul dimensiuni, Golf VII este mai mare, mai spatios la interior si mai usor cu 100 de kilograme.

UPDATE: La capitolul dimensiuni, noul Volkswagen Golf VII este cu 13 mm mai lat si cu 28 mm mai aproape de sol. De asemenea, puntea fata a fost pozitionata cu 43 de mm mai aproape de compartimentul motor pentru a crea mai mult spatiu in habitaclu. Multumita acestor schimbari, oficialii germani spun ca noul Golf are un coeficient aerodinamic imbunatatit cu 10 procente.

Pasagerii noului hatchback german se vor bucura de mai mult spatiu, iar portbagajul a crescut cu 30 de litri, masurand acum 380 de litri. Tot la interior, clientii se vor bucura de un display color de 5.8 inch, in timp ce versiunea de top va folosi aceeasi tehnologie pe un ecran de 8 inch. Frana de mana clasica a fost inlocuita cu una electronica, iar volanul are o configuratie noua.

Pentru piata din Europa, Volkswagen a pregatit doua motoare noi ce vor fi echipate in versiunea standard cu Stop/Start si cu sistem de regenerare a bateriei.

Vorbim despre motorul de 1.2 litri TSI de 84 de cai putere ce ofera un consum de 4.0 litri/100 km, despre unitatea de 1.4 litri TSI de 138 CP ce beneficiaza de tehnologia de dezactivare a cilindrilor si foloseste 4.8 litri de combustibil pentru 100 km.

Pentru pasionatii motoarelor diesel, germanii vin cu unitate de 1.6 litri si 104 CP ce consuma 3.8 litri/100 km si cu propulsorul de 2.0 litri 148 CP. Conform datelor producatorului, acesta din urma este capabil sa parcurga 100 de kilometri cu doar 4.1 litri de combustibil.

Pentru cei care isi doresc un Golf VII eco, germanii au pregatit versiunea BlueMotion. Emisiile de CO2 ale acestei variante se cifreaza la 85 g/km, in timp ce consmul mediu de carburant se opreste la 3.2 litri/100 km.

Asa cum ne-au obisnuit si pana acum, Volkswagen va oferi in curand mai multe variante de caroserie. Vorbim despre o versiune in trei usi, una break, dar si despre Golf Plus, Golf GTI sau Golf R.

 

Sursa: Volkswagen

 

 

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

Yahoo!, GAFĂ! Mii de conturi sunt în pericol!
08/07/2020 08:49

Utilizatorii Yahoo! au motive serioase de ingrijorare! Un fost inginer al companiei a reusit să compromită cateva mii de conturi. Nu mai putin de 6000 de conturi ale utilizatorilor Yahoo! au fost compromis ...

4 perioade de carantină din istoria omenirii
07/07/2020 13:45

 Carantina declansată din cauza COVID-19 nu este prima din istorie. Epidemiile au afectat omenirea dintotdeauna. Unele, precum epidemiile de ciumă, au fost de necontrolat timp de sute de ani din cauza li ...

Ce au învățat doctorii după șase luni de coronavirus și care sunt marile necunoscute
28/06/2020 09:58

În cele sase luni de cand acest coronavirus absolut nou a inceput să se răspandească in lume, doctorii si spitalele au invătat multe despre cum trebuie tratati pacientii cu Covid-19, transmite Reuters ...

19 țări din toată lumea în care nu există râuri
26/06/2020 17:34

Am crede că există rauri in fiecare colt de lume, dar iată că sunt state care nu sunt străbătute de nicio apă curgătoare. Ai putea mentiona trei tări in care nu există rauri inainte de a citi acest ar ...

Istoria ochelarilor, invenția revoluționară din Evul Mediu
22/06/2020 20:51

Un om de stiintă arab, Ibn al-Haytham, cunoscut in Europa sub numele de Alhacen, a creat baza teoretică a acestei inventii in secolul al XI-lea, prin studiile sale asupra corneei umane si efectelor razelor de ...

De ce
08/06/2020 10:59

 Timp de mai multe luni, in anul 1110, Luna a devenit invizibila oamenilor. De curand, cercetatorii Universitatii din Geneva au publicat un studiu in revista Nature pentru a explica fenomenul, relateaza&nb ...

Atentie! Sistemele de incalzire, ventilare si aer conditionat pot contribui la raspandirea coronavirusului: Ce sfaturi dau specialistii
28/05/2020 20:57

 Sistemele HVAC (incalzire, ventilare si aer conditionat) pot contribui atat la raspandirea virusului SARS-CoV-2 cat si la reducerea ratei de transmitere, asa ca specialistii ne fac atenti la cateva lucrur ...

Istoria săpunului: Cum a început omenirea să se scuture de mizerie
23/05/2020 11:36

 Cum se face că un obiect „atat de curat si de pur” are un trecut atat de tulbure? Nimeni nu stie cu sigurantă cand a fost inventat, dar se pare că săpunul există incă de la inceputurile ...

Telefonul cu peste 20 de zile de autonomie există și e marca Nokia
13/05/2020 22:29

În 2020, iti aduci aminte cu jind de perioada in care un telefon putea să stea departe de priză pe parcursul a sapte, zece zile. Desi existau si atunci terminale care trebuiau incărcate in fiecare zi s ...

Descoperire! PERICOLUL din aparatul de aer condiționat. Legătura cu COVID-19!
02/05/2020 10:11

Centrul pentru Controlul si Prevenirea Bolilor din SUA trage un semnal de alarmă si publică un studiu despre legătura dintre aparatele de aer conditionat si COVID-19.   Cercetările arată un exemplu ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!