Românii au la dispoziție un nou tip de vacanță

trip

Dimensiune font:

| 09-06-2021 11:45

Antreprenorul Alexandru Filip ţinteşte anul acesta o cifră de afaceri de 100.000 de euro cu platforma Pickatrip, marcând un moment în care industria călătoriilor se pregăteşte să demareze din nou.

Născută din ambiţia de a satisface nevoile pieţei actuale, platforma Pickatrip.ro plănuieşte să fie unul dintre pilonii de susţinere ai revenirii sectorului turistic, abordând, în primul rând, nevoia românilor de a călători din nou, în locaţii sigure.

În al doilea rând, compania vrea să susţină dorinţa structurilor de cazare de a ieşi în evidenţă într-o piaţă deja competitivă şi, pe deasupra, de a primi rezervări în perioadele mai puţin solicitate.

Ultimii ani au adus un număr tot mai mare de platforme de promovare a locaţiilor din România, de la case tradiţionale, la conace istorice şi pensiuni moderne, iniţiativele contribuind considerabil la maturizarea turismului românesc şi la dezvoltarea turismului de nişă.

„Totuşi, noi ne diferenţiem în primul rând prin produs: promovăm şi vindem doar sejururi de la trei nopţi în sus. În al doilea rând, prin tarif: aceste sejururi sunt cu 20%-30%-40% mai ieftine decât pe toate platformele de rezervări existente, chiar şi decât pe Booking.

Şi nu în ultimul rând: includem în oferta turistică şi numeroase beneficii extra, care pot fi produse din partea casei sub forma unui «welcome pack», reduceri suplimentare la restaurante, agrement şi spa, activităţi gratuite de genul tururilor private sau atelierelor meşteşugăreşti”, spune Alexandru Filip, fondatorul Pickatrip.ro.


Platforma îşi propune să atingă turismul de business prin oferte gândite alături de parteneri atât pentru oamenii din companii, cât şi pentru antreprenori şi freelanceri, fiind unul dintre motivele pentru care Pickatrip.ro va oferi şi sejururi de luni până vineri. Totodată, compania plănuieşte să dezvolte un produs de tip abonament dedicat corporaţiilor din România.

Până acum, investiţiile în Pickatript.ro sunt minimale, în condiţiile în care compania şi-a dorit să aibă un produs minim viabil (MVP) şi să testeze mai mult ideea pe piaţă, alegând un proces organic de creştere. Astfel, în funcţie de feedbackul primit şi rezultatele din primele luni de activitate, firma va putea şti unde îşi va propune să ajungă pe termen mediu şi cât va investi în marketing şi dezvoltarea platformei.

„Gradul oficial de ocupare în toate structurile de cazare din România a fost de doar 34,2% în 2019. Peste anul 2020 propun să sărim fiindcă îl consider oarecum irelevant. Adică nu putem să ne facem calcule bazându-ne pe ce s-a întâmplat anul trecut. Cauza acestui grad redus de ocupare este lipsa unei strategii de promovare a turismului românesc atât către români, cât şi către străini. Misiunea noastră este să contribuim la creşterea acestui indicator, promovând sejururi din ianuarie până în decembrie şi de luni până duminică pentru toate destinaţiile din ţară”, spune antreprenorul.

Alexandru Filip susţine că proprietarii, administratorii şi managerii de unităţi de cazare trebuie să înţeleagă comportamentul turistului şi faptul că acesta a fost schimbat complet de pandemie. Apetitul românilor pentru călătorii rămâne în continuare în picioare, însă fiecare hotel şi pensiune va trebui să găsească setul potrivit de diferenţiatori şi să se promoveze în mod inteligent, atrăgând atenţia turiştilor şi revenind la rezultatele de dinaintea crizei sanitare. „Mă tem însă că marile hoteluri vor fi nevoite să se reinventeze fiindcă, din punctul meu de vedere, de un turism de business la valorile din 2018-2019 nu cred că vom mai avea parte prea curând. Probabil acesta este segmentul care a fost, este şi va rămâne cel mai puternic afectat pe termen lung.”

În ceea ce priveşte soluţiile lansate către industria turismului din România, fondatorul Pickatrip.ro crede că vârful piramidei ar trebui ocupat de o autoritate naţională extrem de implicată în promovarea internă şi externă a brandului de ţară prin intermediul unor campanii eficiente de mass-market. Totodată, mijlocul ar trebui să fie ocupat de Organizaţiile de Management al Destinaţiilor (OMD), al căror rol constă în a face cât mai cunoscute destinaţiile turistice de către publicul român. OMD-urile au fost aprobate prin ordonanţă guvernamentală încă din vara lui 2017. Într-un final, baza este reprezentată de prestatorii din mediul privat, adică de structurile de cazare, restaurantele şi furnizorii de agrement, care ar trebui să se facă vizibili prin propriile lor metode.

„Momentan simt că piramida e mai degrabă întoarsă cu vârful în jos. Singurii care pot creşte turismul de incoming, adică interesul turiştilor străini pentru România, sunt autorităţile publice centrale. Peste eforturile lor vine apoi aportul agenţiilor de turism şi companiilor aeriene. În prezent există atâtea şi atâtea modalităţi de a te promova eficient, deci nu ducem lipsă de opţiuni. Ducem însă lipsă de viziune şi de resurse umane şi financiare”, a declarat Alexandru Filip pentru BM. Cum era de aşteptat, turismul a fost cel mai afectat sector al economiei, iar volumele din 2019 vor avea nevoie de o perioadă lungă de timp pentru a a-şi reintra în drepturi. Cel mai probabil, atenţia de anul acesta se va concentra asupra turismului intern şi mai puţin pe călătoriile în afara ţării. Totuşi, 2022 poate veni cu un aflux tot mai mare de turişti străini din Europa şi din ţările dezvoltate. Înainte de criză, Bucureştiul era destinaţia care atrăgea cei mai mulţi turişti străini, însă situaţia a fost schimbată de pandemie, Constanţa şi Braşovul ocupând anul trecut primele două locuri în topul celor mai vizitate zone din ţară. „Dacă nu de anul acesta, de anul viitor cu siguranţă capitala va reveni pe primul loc. Bucureştiul are un potenţial fantastic şi o oportunitate imensă acum de a deveni o destinaţie de city break foarte căutată de publicul străin. Consider că Braşovul va fi pe locul doi, iar Constanţa pe trei.”

Pasionat de geografie, Alexandru Filip a terminat studiile de licenţă şi master în mediu şi turism, domeniu în care s-a specializat ulterior. În cei 10 ani de antreprenoriat, a iniţiat şi construit proiecte doar în zona de turism, digital şi marketing. În 2013, a fondat Eventur, o agenţie de marketing full-service specializată în turism şi, trei ani mai târziu, a cofondat Bucharest City App, o aplicaţie de timp liber cu 100.000 de utilizatori, vândută anul trecut către gigantul francez Orange. Din 2019, este proprietarul unei case tradiţionale din Delta Dunării, dezvoltată cu ajutorul unei investiţii de 250.000 de euro. În prezent, start-up-ul Pickatript.ro îşi propune să ajungă la o cifră de afaceri de 100.000 de euro până la finalul anului, estimând că va obţine 2.500 de abonaţi şi va vinde 20 de vacanţe pe lună, la un tarif mediu de 1.000 de lei pe sejur.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Refugii montane amplasate pe buza prăpastiei. Priveliște care îți taie respirația
24/06/2021 15:30

Două refugii montane panoramice au fost amplasate, in premieră, in Romania, in Parcul National Cheile Bicazului-Hăsmas. Cele două reprezinte punctul terminus al unor trasee educative care isi doresc să d ...

Capela Sixtină va putea fi vizitată de acasă. Tur virtual
24/06/2021 12:54

Duminică, 27 iunie, de la ora 22, Capela Sixtină va putea fi vizitată online, printr-un Tur virtual. Vor fi dezvăluite secretele celor două capodopere ale lui Michelangelo Buonarroti (Povestile Genezei si ...

Lucruri pe care să NU le faci în Turcia când mergi în vacanță
22/06/2021 16:35

 Turcia este una dintre destinatiile de vacantă preferate de foarte multi oameni. Cu ajutorul unor romani care au trăit in această tară si a informatiilor de pe site-urile de travel, am realizat un scu ...

 Veneţia şi Budapesta, pe lista Patrimoniului Mondial UNESCO aflat în pericol
22/06/2021 15:12

  Veneţia şi Budapesta ar putea fi plasate pe lista Patrimoniului Mondial UNESCO aflat in pericol, in timp ce portul comercial din Liverpool (Liverpool Maritime Mercantile City) ar putea pierde lis ...

GALERIE FOTO - Cele mai puțin vizitate locuri din lume
22/06/2021 11:30

Omenirea a trimis oameni pe Lună, a trimis rovere si landere pe Marte si Venus si a trimis sonde in cele mai indepărtate colturi ale Sistemului Solar. Însă zone vaste ale planetei noastre răman neexpl ...

Vacanțe în Grecia distruse pentru zeci de români, după ce o cunoscută agenție de turism și-a suspendat temporar activitatea
21/06/2021 13:08

    Zeci de romani s-au trezit peste noapte cu planurile de vacanţă distruse, după ce agenţia prin care işi rezervaseră un sejur in Grecia i-a anunţat că işi suspendă temporar activitatea. ...

Geamia „Esmahan Sultan“, cel mai vechi lăcaș musulman din România
20/06/2021 13:30

Monumentul istoric Geamia ”Esmahan Sultan” este unul dintre obiectivele turistice apreciate din Mangalia.  Geamia Esmahan Sultan din Mangalia, un monument de arhitectură vechi de peste 400 de ...

Unde este Insula K și de ce este o atracție turistică
20/06/2021 13:15

Raiul pe pămant poate fi regăsit in multe locuri din Romania in general si din Dobrogea, in special. Insula K sau insula păsărilor este un loc spectaculos, o limbă de pămant in apropiere de Sulina, pe car ...

Șalupa în formă de mașină, atracția sezonului turistic din Egipt
18/06/2021 12:30

Trei prieteni din Egipt au inventat ceea ce ei numesc atractia acestui sezon turistic. Este vorba despre un vehicul care pare desprins din filmele de actiune. Este cat se poate de confortabil si atinge viteze ...

Iașul, pus în centrul atenției de către turismul viticol
18/06/2021 11:58

Degustări, cultură si povesti. Astfel se poate rezuma evenimentul #vinsieu, organizat de Winelover Romania - winelover.ro si sustinut de Asociatia Destination IASI. Proiectul, la care au participat mai mult ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei