Licitatie publica Comuna Gura Vaii Bacau
ANUNT EXPIRAT!!!1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNT DE PARTICIPARE.
ANUNT DE PARTICIPARE. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Onesti, cod fiscal 4353250, B-dul Oituz, nr. 17, judetul Bacau, telefon 0234.324.243, fax 0234.313.911, e-mail: primarie@onesti.ro. Primaria Municipiului Onesti invita persoanele fizice si juridice fara scop patrimonial, respectiv asociatiile si fundatiile constituite conform legii care indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 350/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractelor de finantare nerambursabila pentru domeniile: tineret/sport/cultura; asistenta sociala si social-caritabila si educatie/civic/promovare. 1. Procedura aplicata pentru atribuirea contractelor de finantare nerambursabila a proiectelor din domeniile tineret, sport si cultura, religios si social-caritabil, educatie, civic si promovare pentru anul 2024 este prevazuta de art. 6 din Legea nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general. 2. Sursa de finantare a contractului: bugetul local, in valoare totala de 400.000 lei, defalcat pe domeniile: tineret/sport/cultura- 75.000 lei; asistenta sociala si social-caritabila - 250.000 lei; educatie/civic/promovare- 75.000 lei. 3. In limita fondurilor publice alocate in bugetul autoritatii finantatoare, in anul 2024, se vor organiza doua sesiuni de finantare, cu respectarea prevederilor Legii nr. 350/2005 si a Regulamentului privind regimul finantarilor nerambursabile din fondurile bugetului local al municipiului Onesti, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobat prin HCL nr.100/2012, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. 4. Durata proiectelor: anul 2024. 5. Data limita pentru depunerea propunerilor de proiect: 10.05.2024, ora 16:00. 6. Adresa la care trebuiesc depuse propunerile de proiect: on-line pe portalul http://eservicii-eprimarie.onesti.ro la sectiunea „Finantare ONG” sau pe adresa oficiala primarie@onesti.ro, cu semnatura electronica a solicitantului finantarii, sau intr-un exemplar, in original, la registratura Primariei municipiului Onesti, situata in B-dul Oituz, nr. 17 A, parter. 7. Evaluarea si selectia proiectelor in vederea obtinerii finantarii nerambursabile se va face de catre Comisia pentru evaluarea si selectionarea programelor si proiectelor in perioada 13 mai-31 mai 2024. Anuntul a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a, nr. 68/09.04.2024
Comuna Poiana Teiului, licitatie
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, satul Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt, telefon 0233.266.250, fax 0233.266.025, e-mail: primaria@poianateiului.ro, cod fiscal 2614074. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -trupul de pasune Groapa Popii, identificat prin C.F. nr. 51947, in suprafata de 3,33 ha, apartinand domeniului public al comunei Poiana Teiului, situat in satul Petru Voda, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Poiana Teiului nr. 16/29.03.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019; -trupul de pasune Varfu Mare-Par, identificat prin C.F. nr. 53425, numar cadastral 53425 si C.F. 51927, numar cadastral 51927, in suprafata totala de 42,3 ha, apartinand domeniului public al comunei Poiana Teiului, situat in satul Petru Voda, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Poiana Teiului nr. 79/15.09.2023 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Impozite si Taxe, Comuna Poiana Teiului. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Impozite si Taxe, Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, sat Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 20 Lei/exemplar, se achita numerar la Casieria Comunei Poiana Teiului. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 25.04.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 09.05.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariat -Registratura Comunei Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, sat Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 10.05.2024, ora 09.00, Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra Neamt, B-dul Republicii nr. 16, judetul Neamt, telefon 0233.212.294, fax 0233.235.655, e-mail: tr-neamt-scomerciala@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 11.04.2024.
STIRI ULTIMA ORA
27/04/2024 09:28
Doi bărbati au murit după ce, in noaptea de vineri spre sambătă, au intrat cu un motoscuter intr-un podet intr-un sat din judetul Suceava.
Potrivit ISU Suceava, echipajele au intervenit in cursul noptii la ...
27/04/2024 08:59
În acest an, in judetul Iasi sunt planificate opt proiecte de investitii in distributia de gaze naturale, cu o valoare de circa 23 milioane de lei, respectiv 4,7 milioane de euro, lucrările vizand modern ...
27/04/2024 08:52
Trenul RE 13211, care circulă in relaţia Piteşti - Bucureşti Nord, a ajuns vineri seara in Gara de Nord la ora 20:51, cu o intarziere totală de 310 minute, din cauza defectării locomotivei, informea ...
27/04/2024 08:32
* pretul pentru un kilogram de crap este de 30 de lei, in timp ce novacul, fitofagul si carasul se vand cu 15 lei pe kilogram
La magazinele cu peste proaspăt si pescarii e forfotă mare. Iesenii vor peste pro ...
27/04/2024 08:12
Sosirile in structurile de primire turistică cu functiuni de cazare din judetul Iasi au inregistrat o scǎdere cu 3,4% in luna februarie, iar innoptările o creştere cu 1,8%. fată de aceeasi lună a anului t ...
27/04/2024 07:46
Cel mai nou proiect al Ateneului National din Iasi, intitulat Conferinte la Ateneu, incepe din 12 Mai 2024, de la ora 18.00, la Sala Unirii. Prima conferintă, cu titlul Noi si ceilalti – natiune, Europa, ...