Achizitie Servicii de business coaching (Servicii de perfectionare personala - cod CPV 80570000-0) si Monitorizare IMM-uri

default

Dimensiune font:

| 18-08-2018 11:05

Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020

Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi

Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de noi instrumente, metode, practici etc. de management al resurselor umane şi de condiţii de lucru îmbunătăţite în vederea adaptării activităţii la dinamica sectoarelor economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI

Titlul proiectului: ”Manageri competenţi pentru întreprinderi responsabile - #businessresponsabil”

 

Contract/Cod proiect: POCU/227/3/8/117359

 

 ANUNT DE PARTICIPARE

la Procedura competitiva de atribuire a contractului: Achizitie Servicii de business coaching (Servicii de perfectionare personala - cod CPV 80570000-0) si Monitorizare IMM-uri in vederea realizarii strategiilor de dezvoltare pe termen lung (Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor - cod CPV 79411100-9)
 
PROIECTUL: POCU/227/3/8/117359
"Manageri competenti pentru intreprinderi responsabile - #businessresponsabil "
 
Achizitia serviciilor de business coaching (Servicii de perfectionare personala) si Monitorizare IMM-uri in vederea realizarii strategiilor de dezvoltare pe termen lung (Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor) se realizeaza in conformitate cu Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr.1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finantate din fonduri europene, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 618/12.08.2016
 
1. DATELE DE IDENTIFICARE A BENEFICIARULUI:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE NEAMT, Cod Fiscal RO 3223660, Bd. Decebal, nr.33, Piatra-Neamt, judetul Neamt, cod postal 610033;
2. DATELE PROIECTULUI FINANŢAT DIN FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE:
Proiectul este finantat prin Programul Operational Capital Uman (POCU) 2014-2020, Axa prioritara 3 Locuri de munca pentru toti;
Obiectivul general al proiectului: Dezvoltarea unor competente specifice pentru 501 de persoane prin furnizarea de programe de formare, activitati de business coaching si organizarea unor evenimente cu scopul de facilita adaptarea intreprinderilor in care isi desfasoara activitatea la dinamica sectoarelor economice cu potential competitiv identificate conform SNC si in corelare cu domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI, precum si sprijinirea a 55 de IMM-uri din Regiunea de Dezvoltare Nord-Est prin furnizarea unor activitati pentru dezvoltarea sau adaptarea strategiilor de dezvoltare pe termen lung.
3. OBIECTUL CONTRACTULUI: Achizitie Servicii de business coaching (Servicii de perfectionare personala - cod CPV 80570000-0)pentru 60 de persoane (manageri si antreprenori)si Servicii Monitorizare IMM-uri in vederea realizarii strategiilor de dezvoltare pe termen lung (Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor - cod CPV 79411100-9) pentru 55 de IMM-uridin regiunea de dezvoltare Nord – Est
4.TIPUL SI DURATA CONTRACTULUI: Contractul pentru achiziţionarea serviciilor de business coaching simonitorizare IMM-uri este unul de prestare de servicii, avand durata de la data semnarii pana in 30 aprilie 2019.
5. VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI: 377260,00 lei fara TVA:
- 66000,00 lei pentru Servicii de business coaching (Servicii de perfectionare personala);
- 311260,00 lei pentru Monitorizare IMM-uri in vederea realizarii strategiilor de dezvoltare pe termen lung (Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor): din care 18798,00 lei fara TVApentru servicii de elaborare instrumente de lucru şi  292462,00 lei fara TVA pentru Servicii de Monitorizare IMM-uri.
6. LOCUL DE PRESTARE A SERVICIILOR: Regiunea Nord Est: Localitatile din Regiunea de dezvoltare Nord-Est vor fi indicate de beneficiar, in functie de specificul grupului tinta
7. DATA PUBLICĂRII ANUNŢULUI pe www.fonduri-ue.ro: 17.08.2018
8. DATA, LOCUL Şl ORA DE DEPUNERE A OFERTELOR: ofertele vor fi depuse până la data de 29.08.2018, ora 12.00, la sediul achizitorului CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A JUDETULUI NEAMT, Bd. Decebal, nr.33, Piatra-Neamt, judetul Neamt, cod postal 610033.
9. DATA, LOCUL Şl ORA DE DESCHIDERE A OFERTELOR: ofertele vor fi deschise la data de 29.08.2018, ora:12,la sediul achizitorului CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A JUDETULUI NEAMT, Bd. Decebal, nr.33, Piatra-Neamt, judetul Neamt, cod postal 610033.
10. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTELOR: minim 60 de zile calendaristice.
OBSERVAŢII:
1) Propunerea tehnica ce prezinta caracteristici inferioare celor prevazute in Anexa III - Specificatii tehnice va fi respinsă.
Persoanele intersate pot vizualiza Specificaţiile tehnice pe pagina https://www.fonduri-ue.ro/anunturi şi pot obtine clarificari referitoare la aceste specificatii la adresa de mail a beneficiarului, ccint@ccint.ro.
2) Oferta se va introduce intr-un plic sigilat, care va fi inscripţionat cu următoarele informaţii:
Numele si adresa beneficiarului: CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A JUDETULUI NEAMT,
- Denumirea procedurii de achiziţie: Procedura competitiva: Servicii de business coaching (Servicii de perfectionare personala - cod CPV 80570000-0) si Monitorizare IMM-uri in vederea realizarii strategiilor de dezvoltare pe termen lung (Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor - cod CPV 79411100-9)
- Numele si datele de contact ale ofertantului (adresa, telefon, fax/e-mail),
- Menţiunea “A NU SE DESCHIDE PANA LA 29.08.2018, ora 12.00”,
şi se va transmite beneficiarului pana la data prevazuta mai sus.
3) Oferta financiara va fi exprimată în LEI.
4) Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 60 de zile de la data depunerii ofertei. Orice ofertă cu valabilitate mai mică va fi respinsă ca neconformă.
5) Nu se acceptă oferte partiale.
Informatii suplimentare:
Elena Aurora Emilia MIRON, Manager de proiect, Tel: 0233 216 663, email: ccint@ccint.ro
 
Manager proiect,
Elena Aurora Emilia MIRON
 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

10:43

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei