1antibiotice

Dimensiune font:

Antibiotice estimează o creştere cu o treime a exporturilor

| 27-10-2014 05:49

Compania ieşeană vrea să intre în forţă pe pieţele din Africa de Sud, America Centrală şi de Sud * Antibiotice SA prevede o creştere a exporturilor cu 30% în următorii cinci ani * în acest sens a fost creionat, la jumătatea acestui an, un plan de investiţii de 40 de milioane de euro

La începutul lunii octombrie, compania Antibiotice a participat, pentru al doisprezecelea an consecutiv, la cel mai important eveniment mondial din industria farmaceutică, Chemical and Pharmaceutical Ingredients Worldwide (CphI Worldwide) care, anul acesta la Paris, a reunit peste 2.500 de expozanţi.


Echipa Antibiotice prezentă la târg a avut 160 de întâlniri de afaceri atât cu parteneri tradiţionali din Statele Unite ale Americii, Canada, Marea Britanie, Danemarca, cât şi cu noi parteneri din Africa de Sud, America Centrală şi de Sud, interesaţi în dezvoltarea de colaborări privind produsele companiei. Astfel, s-au discutat strategiile de vânzări şi s-au demarat şapte noi proiecte de anvergură privind dezvoltarea formelor şi claselor terapeutice din portofoliul firmei. Toate aceste proiecte vor contribui la creşterea cifrei de afaceri la export cu 30% în următorii 3-5 ani.


În urma procesului de înregistrare, pulberile sterile injectabile vor pătrunde pe noi pieţe de desfacere din America de Nord şi de Sud (Canada, Columbia), Europa (Marea Britanie, Ţările Baltice, Ucraina) şi Australia. „Finalizarea cu succes a înregistrărilor produselor injectabile va genera o producţie suplimentară pentru Antibiotice estimată la aproximativ 8 milioane de flacoane de peniciline injectabile”, a declarat Mihai Stoian, Director Dezvoltare Afaceri Antibiotice SA.


Produsele topice (unguente, creme, geluri) ale companiei au generat un interes deosebit pentru pieţe cum ar fi Statele Unite ale Americii, Canada, Mexic, Marea Britanie, Germania, Spania. Dezvoltarea de proiecte pentru aceste produse vine în perspectiva realizării unei noi capacităţi de producţie pentru produse topice şi supozitoare şi se încadrează în direcţia strategică de dezvoltare a afacerilor companiei pentru perioada 2014 – 2020.


Investiţii de 40 milioane de euro

De altfel, societatea a anunţat anul acesta că va investi nu mai puţin de 10 milioane de euro într-o nouă secţie de supozitoare şi unguente pe platforma proprie din Valea Lupului. „Cea mai importantă investiţie ce va fi demarată în acest an este o nouă secţie de producţie pentru unguente şi supozitoare. Această investiţie s-a impus în contextul nevoii de extindere a capacităţii de producţie cât şi al diversificării gamei de prezentare pentru aceste forme farmaceutice”, a declarat Ioan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi, citat de zf.ro. Investiţiile de la Iaşi sunt printre puţinele care se mai derulează în producţia de medicamente din ţară.


De asemenea, compania ieşeană şi-a propus ca în următorii ani să investească nu mai puţin de 40 de milioane de euro în dezvoltare şi retehnologizare. „Planurile de dezvoltare vizează creşterea gradului de ocupare a capacităţilor de producţie actuale, precum şi dezvoltarea portofoliului şi adaptarea la terapeutica modernă, ceea ce necesită şi crearea de noi capacităţi de producţie”, se arată într-un comunicat al companiei înaintat Bursei de Valori Bucureşti. Astfel, în prezent compania cercetează în laboratoarele proprii peste 30 de produse care vor fi înregistrate în următorii 2 – 3 ani, cel puţin zece dintre acestea fiind destinate şi dezvoltării pieţei internaţionale.

„Finalizarea cu succes a înregistrărilor produselor injectabile va genera o producţie suplimentară pentru Antibiotice estimată la aproximativ 8 milioane de flacoane de peniciline injectabile” - Mihai Stoian, Director Dezvoltare Afaceri Antibiotice SA

 

ULTIMA ORA

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași – Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agro - industrială, (tip “ferm[ creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice – Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 379.562 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc – Valoare de piață lei – fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 306.153 2 – Vidanja TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 78.300 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 54.527 Licitațiile vor avea loc în data de 08,15,22 și 29.06.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud.Iași, Complex de Birouri ”NH BUSINESS”, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA – pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar decshis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiunea de 10% etc.) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ANUNŢ Privind organizarea, la data de 11.07.2018 ora 11, a selecţiei de oferte în vederea desemnării unor evaluatori în vederea efectuării rapoartelor de evaluare a bunurilor imobile şi mobile ale debitoarei Subscrisa CASA DE INSOLVENŢĂ A&B SPRL, în calitate de lichidator judiciar al SC OPEN SERVICE SA IAŞI, anunţă organizarea, la data de 11.07.2018 ora 11 a selectie de oferte în vederea desemnării a 2 evaluatori (unul pentru evaluarea bunurilor imobile şi unul pentru evaluarea bunurilor mobile ale debitoarei) care să efectueze rapoartele de evaluare a bunurilor imobile şi mobile ale debitoarei. Bunurile imobile constau în teren şi cladiri situate în Iaşi, Calea Chişinăului nr. 45 iar bunurile mobile constau în utilaje, autoturisme şi stoc de marfă (piese auto). Ofertele vor fi depuse în plic la sediul lichidatorului judiciar în Iaşi, str. A. Panu nr. 13-15 mezanin sau trimise prin fax la nr. 0232/211090 cel mai târziu până la data de 10.07.2018 ora 16. În ofertă se va menţiona onorariul solicitat de evaluator şi perioada de execuţie a lucrării. Desemnerea ofertei câştigătoare va avea loc la data de 11.07.2018 ora 11 la sediul lichidatorului. Criteriile de desemnare a ofertelor câştigătoare atât pentru evaluarea bunurilor imobile cât şi pentru evaluarea bunurilor mobile sunt: onorariul cel mai mic solicitat de evaluator – 20 de puncte maxim şi perioada ce mai scurtă de execuţie a lucrărilor – 10 puncte maxim. Lichidator Judiciar, Casa de Insolvenţă A&B SPRL.
ANUNȚ SELECȚIE FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICIUL ARHIVISTIC Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iași, str. Zorilor nr. 11, jud. Iași, înregistrată în Registrul Societăţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în: Iași, Calea Chișinăului nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub nr. J22/108/2006, Cod de Identificare Fiscală 18291905, astfel desemnat prin Sentinţa Civilă nr. 62 din data de 30.01.2018 pronunţată de Tribunalul Iaşi, secţia II Civilă-Faliment, în dosarul nr. 4062/99/2014 (format vechi: 285/2014) primește oferte, pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 20.08.2018, orele 13.00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 20.08.2018, orele 14.00. Plata se va face după valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente, modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului, a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale, precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr. 137/27.09.2013 și a art. 18 indice 4, din Legea nr. 138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc. ale societăţii falite S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului, nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași – în cantitate de aproximativ 8 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmează a fi primite vor fi supuse atenţiei Comitetului Creditorilor debitoarei GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L. - in faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Comitetului Creditorilor. Relații suplimentare la tel./fax 0232/220777, mail: office.is@lrj.ro, www.lrj.ro.
 LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE - 20 august 2018         
20/08/2018 11:38

                                      Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe info ...

CARAVANA DE INFORMARE Camera de Comerţ si Industrie a judeţului Neamţ,
20/08/2018 04:05

  Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de n ...

5 lei kilogramul de carne de porc!
20/08/2018 00:00

* de cateva zile, abatoarele romaneşti, profitand de epidemia de pestă porcină africană din ţară, oferă crescătorilor, la achiziţie, doar 5 lei pe kilogramul de carne de porc, in viu! * fermierii roman ...

 

Loto 6/49, numerele câștigătoare de duminică, 19 august, 2018
19/08/2018 18:56

 LOTO, LOTO 6/49. Numerele castigătoare de duminică, 19 august, 2018 Loto 6/49 31   15   24   18   33   35  Joker 45  30  7  31&n ...

  M-am săturat de mizerabilii de la portal.onrc.ro!
19/08/2018 17:42

Cauţi o informaţie despre o firmă pe portal.onrc.ro? Şi ce dacă plăteşti pentru asta?! Ţi-ai ales momentul greşit! Acest site nu funcţionează in weekend. Nu funcţionează in weekend-ul acesta şi, ...

Vârsta de pensionare se reduce! Ce categorii de salariați vor beneficia
19/08/2018 00:47

 Mai multi romani se pot pensiona mai devreme. Totul este prevăzut in noua Lege a pensiilor. Astfel, cei care muncesc in conditii de muncă grele vor primi la fiecare doi ani munciti, o reducere de u ...

Bombă în noua Lege a pensiilor! Cei care au aceste boli nu vor mai primi pensie de invaliditate
18/08/2018 14:13

 Conform noilor prevederi din proiectul Legii pensiilor, persoanele care suferă de SIDA, cancer si schizofrenie nu vor mai primi pensie de invaliditate. De asemenea, pensia de invaliditate va fi eliminat ...

Achizitie Servicii de business coaching (Servicii de perfectionare personala - cod CPV 80570000-0) si Monitorizare IMM-uri
18/08/2018 11:05

Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de noi ins ...