1top antibiotice

Dimensiune font:

Antibiotice, în topul celor mai mari companii din industria farma

| 18-08-2014 11:03

Compania ieşeană se află între primii 15 giganţi din industria medicamentelor * firma ocupă 2,5% din piaţă cea revenit pe creştere

Vânzările de medicamente au revenit pe creştere în cel de-al doilea trimestru al anului, ajungând la 680 de milioane de euro, potrivit datelor firmei de analiză şi cercetare de piaţă Cegedim România. Avansul de aproape 5% din această perioadă vine după trei trimestre consecutive de scădere în piaţa farma, o industrie care în trecut era obişnuită cu creşteri de 20-30% şi care este dominată de importuri. Astfel, pe primul loc de află compania Hoffman La Roche, cu vânzări de 183,6 milioane de euro şi cu o cotă de piaţă de 6,9%. În acest clasament, compania ieşeană, cu o cotă de piaţă de 2,5%, se află pe locul al 12-lea. Valoarea vânzărilor fiind de 66,6 milioane de euro.


Profit în creştere pe primul semestru

Datele privind creşterea vânzărilor au fost confirmate şi de rapoartele trimise la Bursa de Valori Bucureşti. Astfel, vânzările companiei farmaceutice Antibiotice Iaşi s-au cifrat la 149,78 milioane în primul semestru din 2014, în creştere cu 6% faţă de perioada similară a anului 2013. Totodată, profitul brut a înregistrat, de asemenea, o evoluţie pozitivă, ajungând la 21,87 milioane lei, cu 19% mai mare în raport cu profitul brut aferent primului semestru al anului 2013, când acesta s-a situat la nivelul de 18,44 milioane lei.

„Am implementat strategia şi politicile definite prin planul de afaceri pentru anii 2012—2016, astfel că rezultatele bune obţinute de Antibiotice în primul semestru al acestui an, s-au datorat atât politicii de a-ţi extinde portofoliul, dar şi orientării spre pieţele externe, unde gradul de rentabilitate este în creştere“, a declarat Ioan Nani, directorul general al Antibiotice SA.

Compania şi-a consolidat în primele şase luni poziţia de principal producător de medicamente antiinfecţioase de uz sistemic -Eficef, Amoxiplus, Ampiplus, Colistină Antibiotice- însă, un aport important la cifra de afaceri au avut-o şi produsele din clasele preparate dermatologice — plus 27%, tract digestiv şi metabolism — plus 24,1% şi sistem musculo-scheletic — plus 8,6%. Primul semestru s-a încheiat cu vânzări pentru spitale mai mari cu 10% faţă de primul semestru din 2013.

Principalele destinaţii ale produsele Antibiotice în funcţie de aportul la cifra de afaceri au fost Europa (Franţa, Ungaria, Germania), Statele Unite ale Americii, Zona Orientului Mijlociu, Rusia şi alte state membre CSI (Azerbaijan, Georgia, Moldova), Asia, Africa.


Prognoza actuală este de scădere pe întregul an
În pofida acestor creşteri, reprezentanţii Cegedim sunt rezervaţi în ceea ce priveşte evoluţia pentru întregul an.
„În condiţiile în care cel mai probabil lista de medicamente compensate va fi actualizată spre sfârşitul anului, impactul acesteia va fi marginal pentru anul 2014, noi menţinând prognoza actuală de scădere de 0,3% în lei“,spune Petru Crăciun, directorul general al Cegedim România. Evoluţia pozitivă poate fi explicată prin faptul că trimestrul al doilea al anului trecut a avut rezultate slabe, astfel că baza de comparaţie a fost mai redusă. Totodată au existat unele modificări în ceea ce priveşte modalitatea de eliberare a medicamentelor pe reţetă, ceea ce a influenţat în mod pozitiv vânzările.

 

 

 

 

 

 

 

ULTIMA ORA

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași – Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agro - industrială, (tip “ferm[ creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice – Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 379.562 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc – Valoare de piață lei – fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 306.153 2 – Vidanja TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 78.300 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 54.527 Licitațiile vor avea loc în data de 08,15,22 și 29.06.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud.Iași, Complex de Birouri ”NH BUSINESS”, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA – pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar decshis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiunea de 10% etc.) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ANUNŢ Privind organizarea, la data de 11.07.2018 ora 11, a selecţiei de oferte în vederea desemnării unor evaluatori în vederea efectuării rapoartelor de evaluare a bunurilor imobile şi mobile ale debitoarei Subscrisa CASA DE INSOLVENŢĂ A&B SPRL, în calitate de lichidator judiciar al SC OPEN SERVICE SA IAŞI, anunţă organizarea, la data de 11.07.2018 ora 11 a selectie de oferte în vederea desemnării a 2 evaluatori (unul pentru evaluarea bunurilor imobile şi unul pentru evaluarea bunurilor mobile ale debitoarei) care să efectueze rapoartele de evaluare a bunurilor imobile şi mobile ale debitoarei. Bunurile imobile constau în teren şi cladiri situate în Iaşi, Calea Chişinăului nr. 45 iar bunurile mobile constau în utilaje, autoturisme şi stoc de marfă (piese auto). Ofertele vor fi depuse în plic la sediul lichidatorului judiciar în Iaşi, str. A. Panu nr. 13-15 mezanin sau trimise prin fax la nr. 0232/211090 cel mai târziu până la data de 10.07.2018 ora 16. În ofertă se va menţiona onorariul solicitat de evaluator şi perioada de execuţie a lucrării. Desemnerea ofertei câştigătoare va avea loc la data de 11.07.2018 ora 11 la sediul lichidatorului. Criteriile de desemnare a ofertelor câştigătoare atât pentru evaluarea bunurilor imobile cât şi pentru evaluarea bunurilor mobile sunt: onorariul cel mai mic solicitat de evaluator – 20 de puncte maxim şi perioada ce mai scurtă de execuţie a lucrărilor – 10 puncte maxim. Lichidator Judiciar, Casa de Insolvenţă A&B SPRL.
ANUNȚ SELECȚIE FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICIUL ARHIVISTIC Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iași, str. Zorilor nr. 11, jud. Iași, înregistrată în Registrul Societăţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în: Iași, Calea Chișinăului nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub nr. J22/108/2006, Cod de Identificare Fiscală 18291905, astfel desemnat prin Sentinţa Civilă nr. 62 din data de 30.01.2018 pronunţată de Tribunalul Iaşi, secţia II Civilă-Faliment, în dosarul nr. 4062/99/2014 (format vechi: 285/2014) primește oferte, pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 20.08.2018, orele 13.00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 20.08.2018, orele 14.00. Plata se va face după valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente, modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului, a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale, precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr. 137/27.09.2013 și a art. 18 indice 4, din Legea nr. 138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc. ale societăţii falite S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului, nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași – în cantitate de aproximativ 8 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmează a fi primite vor fi supuse atenţiei Comitetului Creditorilor debitoarei GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L. - in faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Comitetului Creditorilor. Relații suplimentare la tel./fax 0232/220777, mail: office.is@lrj.ro, www.lrj.ro.
 LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE - 20 august 2018         
20/08/2018 11:38

                                      Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe info ...

CARAVANA DE INFORMARE Camera de Comerţ si Industrie a judeţului Neamţ,
20/08/2018 04:05

  Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de n ...

5 lei kilogramul de carne de porc!
20/08/2018 00:00

* de cateva zile, abatoarele romaneşti, profitand de epidemia de pestă porcină africană din ţară, oferă crescătorilor, la achiziţie, doar 5 lei pe kilogramul de carne de porc, in viu! * fermierii roman ...

 

Loto 6/49, numerele câștigătoare de duminică, 19 august, 2018
19/08/2018 18:56

 LOTO, LOTO 6/49. Numerele castigătoare de duminică, 19 august, 2018 Loto 6/49 31   15   24   18   33   35  Joker 45  30  7  31&n ...

  M-am săturat de mizerabilii de la portal.onrc.ro!
19/08/2018 17:42

Cauţi o informaţie despre o firmă pe portal.onrc.ro? Şi ce dacă plăteşti pentru asta?! Ţi-ai ales momentul greşit! Acest site nu funcţionează in weekend. Nu funcţionează in weekend-ul acesta şi, ...

Vârsta de pensionare se reduce! Ce categorii de salariați vor beneficia
19/08/2018 00:47

 Mai multi romani se pot pensiona mai devreme. Totul este prevăzut in noua Lege a pensiilor. Astfel, cei care muncesc in conditii de muncă grele vor primi la fiecare doi ani munciti, o reducere de u ...

Bombă în noua Lege a pensiilor! Cei care au aceste boli nu vor mai primi pensie de invaliditate
18/08/2018 14:13

 Conform noilor prevederi din proiectul Legii pensiilor, persoanele care suferă de SIDA, cancer si schizofrenie nu vor mai primi pensie de invaliditate. De asemenea, pensia de invaliditate va fi eliminat ...

Achizitie Servicii de business coaching (Servicii de perfectionare personala - cod CPV 80570000-0) si Monitorizare IMM-uri
18/08/2018 11:05

Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de noi ins ...