1top antibiotice

Dimensiune font:

Antibiotice, în topul celor mai mari companii din industria farma

| 18-08-2014 11:03

Compania ieşeană se află între primii 15 giganţi din industria medicamentelor * firma ocupă 2,5% din piaţă cea revenit pe creştere

Vânzările de medicamente au revenit pe creştere în cel de-al doilea trimestru al anului, ajungând la 680 de milioane de euro, potrivit datelor firmei de analiză şi cercetare de piaţă Cegedim România. Avansul de aproape 5% din această perioadă vine după trei trimestre consecutive de scădere în piaţa farma, o industrie care în trecut era obişnuită cu creşteri de 20-30% şi care este dominată de importuri. Astfel, pe primul loc de află compania Hoffman La Roche, cu vânzări de 183,6 milioane de euro şi cu o cotă de piaţă de 6,9%. În acest clasament, compania ieşeană, cu o cotă de piaţă de 2,5%, se află pe locul al 12-lea. Valoarea vânzărilor fiind de 66,6 milioane de euro.


Profit în creştere pe primul semestru

Datele privind creşterea vânzărilor au fost confirmate şi de rapoartele trimise la Bursa de Valori Bucureşti. Astfel, vânzările companiei farmaceutice Antibiotice Iaşi s-au cifrat la 149,78 milioane în primul semestru din 2014, în creştere cu 6% faţă de perioada similară a anului 2013. Totodată, profitul brut a înregistrat, de asemenea, o evoluţie pozitivă, ajungând la 21,87 milioane lei, cu 19% mai mare în raport cu profitul brut aferent primului semestru al anului 2013, când acesta s-a situat la nivelul de 18,44 milioane lei.

„Am implementat strategia şi politicile definite prin planul de afaceri pentru anii 2012—2016, astfel că rezultatele bune obţinute de Antibiotice în primul semestru al acestui an, s-au datorat atât politicii de a-ţi extinde portofoliul, dar şi orientării spre pieţele externe, unde gradul de rentabilitate este în creştere“, a declarat Ioan Nani, directorul general al Antibiotice SA.

Compania şi-a consolidat în primele şase luni poziţia de principal producător de medicamente antiinfecţioase de uz sistemic -Eficef, Amoxiplus, Ampiplus, Colistină Antibiotice- însă, un aport important la cifra de afaceri au avut-o şi produsele din clasele preparate dermatologice — plus 27%, tract digestiv şi metabolism — plus 24,1% şi sistem musculo-scheletic — plus 8,6%. Primul semestru s-a încheiat cu vânzări pentru spitale mai mari cu 10% faţă de primul semestru din 2013.

Principalele destinaţii ale produsele Antibiotice în funcţie de aportul la cifra de afaceri au fost Europa (Franţa, Ungaria, Germania), Statele Unite ale Americii, Zona Orientului Mijlociu, Rusia şi alte state membre CSI (Azerbaijan, Georgia, Moldova), Asia, Africa.


Prognoza actuală este de scădere pe întregul an
În pofida acestor creşteri, reprezentanţii Cegedim sunt rezervaţi în ceea ce priveşte evoluţia pentru întregul an.
„În condiţiile în care cel mai probabil lista de medicamente compensate va fi actualizată spre sfârşitul anului, impactul acesteia va fi marginal pentru anul 2014, noi menţinând prognoza actuală de scădere de 0,3% în lei“,spune Petru Crăciun, directorul general al Cegedim România. Evoluţia pozitivă poate fi explicată prin faptul că trimestrul al doilea al anului trecut a avut rezultate slabe, astfel că baza de comparaţie a fost mai redusă. Totodată au existat unele modificări în ceea ce priveşte modalitatea de eliberare a medicamentelor pe reţetă, ceea ce a influenţat în mod pozitiv vânzările.

 

 

 

 

 

 

 

ULTIMA ORA

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași – Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agro - industrială, (tip “ferm[ creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice – Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 379.562 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc – Valoare de piață lei – fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 306.153 2 – Vidanja TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 78.300 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 54.527 Licitațiile vor avea loc în data de 08,15,22 și 29.06.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud.Iași, Complex de Birouri ”NH BUSINESS”, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA – pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar decshis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiunea de 10% etc.) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE LD Expert Grup IPURL, lichidatorul judiciar al SC Kat Company SRL, Iaşi, str Eternitate, nr. 84, bl. Z2-1, sc. C, et. 4, ap. 4, jud. Iaşi, în temeiul Legii 85/2006, vinde prin licitaţie publică, următoarele bunuri: Imobile situate în sat Agapia, com. Agapia, jud Neamţ, în bloc: 1. Teren arabil cu suprafaţă S = 1.892 mp, situat în extravilanul comunei Agapia, punct Molizi, jud. Neamţ, înscris în cartea funciară nr. 451/N a localitătii Agapia cu nr. cadastral 524; 2. Teren arabil cu suprafaţa S = 3.275 mp, situat în extravilanul comunei Agapia, punct Molizi, jud. Neamţ, înscris în cartea funciară nr. 448/N a localitătii Agapia cu nr. cadastral 501; 3. Imobil situat în intravilanul satului Agapia, jud Neamţ, compus din: - teren categorie folosinţă “curţi-construcţii” în S = 1.199 mp, parcela 1CC - construcţia cu destinaţia de pensiune turistică S+P+1E+M cu Sconstruită = 347,28 mp şi Suprafaţă construită desfăşurată = 1.389,12 mp - teren categoria de folosinţă “arabil” în suprafaţă de 1.482 mp, parcela 2A Preţ - 2.307.960 lei . Imobile situate în sat Dancu, com Holboca, jud Iaşi, în bloc: 1. Teren intravilan în suprafaţă de 3.400 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1 pe care sunt amplasate construcţiile C1, C2, C3 şi C4, alcătuit din: - parcela 1(417) de categorie de folosinţă „curţi – construcţii” în suprafaţă de 628 mp, pe care sunt amplasate construcţiile C1, C2 şi C3; - parcela 2/1(418/1) de categorie de folosinţă „arabil” în suprafaţă de 2.314 mp., pe care se află construcţia C4; - parcela 3(416) de categorie de folosinţă „vie” în suprafaţă de 458 mp; 2. Construcţia C1 – spaţiu comercial D+P+1E, cu Sc la sol = 81,83 mp, supprafaţă utilă 141,01 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1-C1. 3. Rampă C2 cu suprafaţa construită la sol Sc = 19,84 mp, nr. cad. 802/1-C2; 4. Hală C3 - depozit, cu Sc la sol = 198,96 mp, Sutilă = 264,06 mp, CF 60579, nr. cad. 802/A-C3. 5. Casă C4 – locuinţă P+1E, cu suprafaţă construită la sol Sc = 81,40 mp, Sutilă 83,81 mp, CF 60579, nr. cad. 802/1-C4 Preţ - 822.924 lei. Licitaţiile vor avea loc pe 18.05.2018, 31.05.2018, 15.06.2018 orele 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Cronicar Mustea, nr. 17, parter, ap. 12, jud. Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă ce va conţine: dovada achitării taxei de participare de 1.000 lei, dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei, dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei; actele de identificare ale persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila.Taxele se vor achita în contul RO 87 BTRL 0240 1202 8795 78XX deschis pe numele debitoarei SC KAT COMPANY SRL la Banca Transilvania - sucursala Iaşi. Înscrierile se fac la biroul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Cronicar Mustea, nr. 17, parter, ap. 12, jud. Iaşim cu o zi ȋnainte de data desfăşurării licitaţiei, pânã la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit, 30 zile de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunului, care va fi scos din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra imobilelor scoase la vânzare se va adresa lichidatorului judiciar. Informaţii lichidator judiciar telefon 0232/235508.
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE S.C. Util Store S.R.L. C.U.I. 26185417, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.-Filiala Suceava, numit conform Sentinței nr. 309/03.04.2015, pronunţată de Tribunalul Suceava în dosarul nr. 3845/86/2014*, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006 și ale H.A.C. din 28.03.2017, anunţă scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, la data de 12.07.2018, orele 12.00, a activului: Restaurant şi pensiune Luxor*** (Sc 309 mp, suprafaţă desfăşurată 716 mp, amplasate pe un teren intravilan curţi construcţii 418 mp, la ieşirea din com. Marginea spre Suceviţa, jud. Suceava, vis-a-vis de Muzeul de ceramică neagră Marginea), împreună cu mobilier restaurant, echipament profesional bucătărie, alte bunuri mobile. Proprietatea imobiliară este de tip P+1E+M, cu finisaje de înaltă calitate, mobilier, aer condiţionat şi sistem de ventilaţie a aerului. Restaurantul are o capacitate de 300 locuri, mobilier şi echipament profesional pentru bucătărie. Spaţiul de cazare este la mezanin, format din 2 apartamente şi o cameră dublă fiecare cu baie proprie. Proprietatea dispune de reţea alimentare apă şi canalizare în regie proprie, reţea energie electrică de la reţea locală, două boilere electrice, centrală termică şi are o deschidere frontală la DN 17A de 16 mp. Valoare de pornire a licitaţiei (fără T.V.A.) - 479.412,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.07.2018, ora 12.00, la sediul procesual ales al lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iași. Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 11.07.2018, orele 12.00, toate documentele prevăzute în caietele de sarcini care se pot procura de la sediul procesual ales al lichidatorului judiciar în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 11.07.2018, ora 12.00. Relaţii suplimentare se pot obţine: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. la telefoanele: 0749244377, 0757545545, 0232/243864. Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.-Filiala Suceava
Dezvoltarea activitatii societatii ERGIO-PROD SRL Comăneşti
22/06/2018 17:08

Data: 25.06.2018 COMUNICAT DE PRESA Dezvoltarea activitatii societarii ERGIO-PROD SRL Comăneşti Societatea ERGIO-PROD SRL cu sediul in Loc.Comăneşti, Jud. Bacău, a demarat incepand cu data de 21.05.2018 ...

ALERTĂ - Indicele ROBOR, salt dezastruos după condamnarea lui Liviu Dragnea
22/06/2018 11:49

Indicele Robor la trei luni, in funcţie de care sunt calculate dobanzile la majoritatea creditelor in lei, a crescut la 3,09%, cel mai mare nivel din septembrie 2014, potrivit datelor publicate vineri de Banca ...

LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE -22 Iunie 2018
22/06/2018 10:34

                       Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactand  ...

 

„România nu mai are nevoie de mutaţii fiscale majore”
19/06/2018 00:00

* Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi a organizat a cincea ediţie a Atelierelor de Know How - conferinţa cu tema „Noutăţi, tendinţe şi provocări pentru mediul de afaceri local” * „Rom ...

Peste 1.100 de firme ieşene au fost radiate în primele luni ale anului
18/06/2018 00:00

* la Iaşi, de la inceputul anului in curs şi pană la inceputul lunii mai, in evidenţele Oficiului Registrului Comerţului figurau 1.618 societăţi nou infiinţate, dintre care 1.038 societăţi cu răspund ...

Heisterkamp Transport România și-a deschis punct de lucru la Iași
17/06/2018 18:25

O importantă companie olandeză din domeniul transporturilor care activează de mai bine de 100 de ani pe piata internatională si de 3 ani in Romania, avand sediul central la Cluj-Napoca a inceput să isi dez ...

 MARVICON este o companie de expediții și transporturi,
17/06/2018 07:45

   MARVICON este o companie de expeditii si transporturi, care a fost infiintata in 2015, la Oradea, ca urmare a unei investitii de capital privat belgian. Este, de asemenea, parte a grupului BE- ...

ANAF a publicat LISTA NEAGRĂ a datornicilor: vezi dacă te regăsești între cei 11.000 de restanțieri
16/06/2018 09:22

 Ministrul de Finante, Eugen Teodorovici, a dat ordin celor de la ANAF să publice lista neagră a datornicilor din Romania, iar inspectorii s-au executat.   Peste 11.000 de persoane fizice, cu dato ...