monica hanceanu

Dimensiune font:

„Automedicaţia este un fenomen îngrijorător”

| 25-09-2014 05:00

În perioada 24 - 27 septembrie 2014, la Iaşi are loc cel de-al XV-lea Congres Naţional de Farmacie din România (CNFR), eveniment la care cotidianul „Evenimentul Regional al Moldovei” este partener. Despre acest eveniment important pentru lumea medicală şi farmaceutică, doamna prof. dr. Monica Hăncianu, preşedintele comitetului de organizare al Congresului, a avut amabilitatea să ne răspundă la câteva întrebări 

- Doamna profesor, organizaţi Congresul Naţional de Farmacie din România, un eveniment cu greutate pentru medicina românească. Cum va fi ediţia din acest an?
- Evenimentul se desfăşoară o dată la patru ani, aşa este tradiţia congresului. În acest interval, cercetarea în domeniul medicamentelor, necesităţile pacienţilor, evoluţia pieţei medicamentelor, înregistrează o serie de evoluţii, ceea ce face ca acest congres să reprezinte o zonă de foarte mare interes pentru toţi specialiştii din domeniul medicamentului. Organizarea la Iaşi a Congresului Naţional de Farmacie revine după aproximativ 16 ani şi este deosebit de onorant. Farmaciştii sunt profesionişti care ţin foarte mult la organizare şi din acest motiv sper ca acest eveniment să răspundă la aceste aşteptări. Congresul este organizat de Societatea de Ştiinţe Farmaceutice din România, Universitatea de Medicină şi Farmacie „Gr. T. Popa”, cu sprijinul Federaţiei Europene pentru Ştiinţe Farmaceutice şi sub egida Colegiului Farmaciştilor din România, Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, Ministerului Educaţiei Naţionale, Ministerului Sănătăţii şi Academiei de Ştiinţe Medicale.

La eveniment sunt aşteptaţi peste 1.600 de participanţi

- Se vorbeşte despre cea mai mare reuniune ştiinţifică dedicată comunităţii farmaceutice din România. Câţi participanţi estimaţi că vor fi la congres?
-
Congresul Naţional de Farmacie este cea mai mare reuniune ştiinţifică dedicată comunităţii farmaceutice din România, la eveniment fiind aşteptaţi peste 1.600 de participanţi, specialişti în domeniul medicamentului, farmacişti de circuit deschis şi de spital. La ediţia din acest an participă toate facultăţile de farmacie din ţară, prin cadrele didactice înscrise la eveniment. De asemenea, vom avea alături de noi farmacişti, chimişti, biochimişti care lucrează în domeniul medicamentului. Participă peste 30 de firme de medicamente, producători de medicamente româneşti, dar şi din străinătate, producători de suplimente alimentare de dispozitive medicale, tot ceea ce interesează starea de sănătate a pacienţilor.

Congresul CNFR 2014 urmăreşte evidenţierea eforturilor de realizare a noi medicamente, noi forme farmaceutice şi noi soluţii terapeutice

- Care sunt temele abordate la congresul din acest an?
- Congresul are ca temă principală „Viziune şi inovaţie în practica farmaceutică - Orizont 2020”. Congresul CNFR 2014 urmăreşte evidenţierea eforturilor de realizare a noi medicamente, a noi forme farmaceutice, a noi soluţii terapeutice, pentru a putea fi cât mai eficiente şi sustenabile într-o societate în continuă evoluţie, în care fiecare persoană doreşte să-şi păstreze un standard cât mai ridicat al sănătăţii. Participanţii vor mai dezbate subiecte care urmăresc cercetarea, evoluţia şi viaţa medicamentului, de la obţinere până la utilizare. Tot în cadrul evenimentului, avem şi patru simpozioane satelit: al X-lea „Simpozion de Biofarmacie şi Farmacocinetică, primul „Simpozion al Farmaciştilor de Spital”, „Politici europene în domeniul medicamentului” (ediţia a II-a), Profesia de farmacist (ediţia a II-a). Sperăm ca aceste simpozioane să răspundă nevoilor de informare ale farmaciştilor şi specialiştilor în domeniul medicamentelor.
- Care sunt numele de marcă aşteptate la congres?
- Suntem onoraţi de participarea prof.dr. Meindert Danhof, preşedintele Federaţiei Europene pentru Ştiinţe Farmaceutice, alături de alţi speakeri importanţi din universităţi de renume la nivel european. Din ţară, avem onoarea să-l aveam alături pe prof. dr. Constantin Mircioiu, preşedintele Congresului Naţional de Farmacie, prof. dr. Dumitru Lupuliasa, preşedintele Colegiului Naţional al Farmaciştilor, prof. dr. Vasile Astărăstoae, preşedintele Colegiului Medicilor din România, dr. Marius Savu, preşedintele Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, Alin Iulian Ţucmeanu - Secretar de Stat în Ministerul Sănătăţii, şi domnul Ioan Nani, directorul Companiei Antibiotice Iaşi.
- Vor ajunge la Iaşi nume grele din domeniul farmaciei, dar şi din producţia medicamentului. Ce aşteptări aveţi de la acest eveniment?
- Congresul este cel mai înalt forum în care specialiştii din domeniul farmaciei comunitare, farmaciei de spital, din domeniul cercetării, dezvoltării şi producţiei medicamentului, din domeniul universitar, pot prezenta experienţele particulare şi pot identifica soluţii comune pentru rezolvarea provocărilor actuale şi viitoare din domeniul farmaceutic. Considerăm că acest eveniment reprezintă oportunitatea ideală pentru informare, comunicare şi iniţiere de proiecte de colaborare, care să deschidă noi orizonturi în practica farmaceutică. Pe de altă parte, acest forum ştiinţific urmăreşte să le ofere farmaciştilor informaţii legate de cele mai noi substanţe farmaceutice care se utilizează şi cele mai noi forme farmaceutice recomandate pacienţilor sub formă de substanţe bioactive.
- Care sunt nevoile farmaciştilor, ţinând cont că sistemul sanitar românesc a trecut în ultimii ani prin numeroase reforme?
- Farmaciştii sunt parte integrantă a sistemului de sănătate, iar toată evoluţia sistemului naţional de sănătate afectează în egală măsură pe toţi participanţii din acest sistem. Farmacistul este o parte importantă a sistemului, iar lanţul medic - pacient - farmacist trebuie să fie complet, altfel, nu ar funcţiona. Toată această evoluţie a sistemului sanitar a modelat şi profesia de farmacist, asemenea celorlalte profesii din sănătatea românească. Aceste schimbări au venit ca o provocare pentru profesia de farmacist, care trebuie să se adapteze nevoilor actuale, centrate pe pacient.
- Automedicaţia este un fenomen îngrijorător în România. Cât de importante sunt campaniile de informare a pacienţilor pe această temă?
- În cadrul congresului vom dezbate şi interacţiunile dintre medicamente, pentru că, aşa cum ştim, automedicaţia este un fenomen extrem de întâlnit. De aceea, pe toate prospectele se spune: dacă aveţi neplăceri, discutaţi cu medicul sau farmacistul dumneavoastră. Farmacistul trebuie să fie extrem de bine pregătit pentru a face faţă întrebărilor pacienţilor din toată sfera de utilizare a medicamentelor. Farmaciştii sunt obligaţi să ofere consiliere pacientului, să răspundă la nevoile lui, să-l sfătuim în concordanţă cu tratamentul pe care îl urmează, cu patologia, vârsta şi necesităţile sale. Din păcate, nu toţi pacienţii au răbdare să asculte sfaturile farmaciştilor, însă întotdeauna uşa lor este deschisă pentru un sfat profesionist. Automedicaţia este un fenomen îngrijorător şi sunt necesare desfăşurarea de campanii constante de informare a pacienţilor pe această temă. Utilizarea în exces a antibioticelor face ca bateriile să se obişnuiască şi să-şi găsească resursele pentru a se proteja. Toate aceste substanţe trebuie folosite cu discernământ.
A consemnat Cristina MIHĂILĂ
***
Cine este Monica Hăncianu
1991 - absolventă a Facultăţii de Farmacie din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Gr. T. Popa” Iaşi
2000 - Doctor în Ştiinţe Medicale, Domeniul Farmacie – Farmacognozie, Universitatea de Medicină şi Farmacie „Gr. T. Popa” Iaşi;
2008 – prezent – Decan al Facultăţii de Farmacie din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Gr.T. Popa”
2009 - Profesor universitar – Disciplinele Farmacognozie-Fitoterapie, Biologie vegetală şi animală modul II, Universitatea de Medicină şi Farmacie „Gr. T. Popa” Iaşi
2009 – prezent - Conducător de doctorat, Domeniul Farmacie, şi coordonator Rezidenţiat Farmacie clinică - Centrul Universitar Iaşi
2010-2013 - Expert pe termen lung în proiectul POSDRU/88/1.5/S/58965, Burse doctorale pentru creşterea competitivităţii în domeniul medical şi farmaceutic
2010-2013 - Expert pe termen scurt în proiectul POSDRU/86/1.2/S/ 62594, Management educaţional şi învăţământ de calitate în societatea informaţională (MEDICALIS)
2007-2013 - Expert pe termen scurt în proiectul POSDRU nr.2/1.2./S/2, Dezvoltarea unui sistem operaţional al calificărilor din învăţământul superior din România (DOCIS)
2013-prezent - Coordonator naţional Atestat de studii complementare „Fitoterapie şi fitofarmacologie practică” 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

Licitaţie publică 22.10.2018 1.Informaţii generale privind locatorul: Comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 2. Obiectul concesionării: Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului privat al comunei Bivolari: T16 p50/16 Tabara 582,70 mp. Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului public al comunei Bivolari: T26 1133/1 Bivolari 210,0 mp. 2.1 Procedura aplicată - Licitaţie publică cu ofertă în plic; 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire; comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia se obţine de la sediul locatorului; 3.2. Denumirea şi adresa compartimentului de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Bivolari, jud. Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.3. Preţul documentaţiei de atribure este de 50 lei. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 18.10.2018, ora 14.00; 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data limită de depunere a ofertelor 19.10.2018, ora 14.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Bivolari, cu sediul în Bivolari, jud. Iaşi; 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 ex. (plic închis şi sigilat); 5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor 22.10.2018, ora 9.00;
SC IASITEX SA Iaşi, având sediul în Iaşi, str. Primăverii, nr. 2, jud. Iaşi, înregistrată la O.R.C. Iaşi sub nr. J22/255/1991, având cod fiscal RO1957058, reprezentată legal prin dl. Director general Lazaroae Nicolae Mihail, organizează licitaţie publică deschisă cu strigare la sediul societăţii la cel mai mare preț obținut a următoarelor active, teren + construcții în suprafață totala de 30.193,11 mp situate în Iași, Str. Primăverii Nr. 2, proprietatea SC IASITEX SA Iaşi, denumite în continuare “Activul”, compus din: • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1128,63 mp, avand. nr. cad. 4373/1/1/1/1/2, înscris în CF nr. 127215 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C3-Dispensar + Casa poarta, având Sc=420,9 mp şi Su=357,45 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 2.982,90 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/3, înscris în CF nr. 128952 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C4, C6-C15, C30, C31, având Sc=1203,41 mp şi Su=220,04 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 287,27 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/4, înscris în CF nr.137008 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C16, C17, având Sc=122,62 mp şi Su=99,26 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 778,11 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/5, înscris în CF nr. 152360 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C32-Corp lotizare, având Sc=617,17 mp şi Su=600,88 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 208,36 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/6, înscris în CF nr. 137009 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C33-C35, având Sc=125,1 mp şi Su= 0 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1992,76 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/16 (dezmembrat in 4373/1/1/1/1/16/1/2 – CF157440 cu suprafaţă de 364,05 mp, 4373/1/1/1/1/16/2/2 - CF 157488 cu suprafaţa de 56,62 mp şi 4373/1/1/1/1/16/3 înscris în CF nr. 135258 cu suprafaţa 1572,09 mp) a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C22-C29, având Sc=0 mp şi Su=0 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 8.430,46 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/23, înscris în CF nr. 124819 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C90/1, C90/2, C90/3, C90/4, C90/5, având Sc=7194,45 mp şi Su=7482,01 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1.254,44 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/24 (dezmembrat în 161 mp CF 160600 şi 1093 mp CF 160899), pe care se află amplasată construcţia C2-Corp legătura, C91-Anexa finisaj, având Sc=700 mp şi Su=1704,55 mp; situat în Iaşi Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1.020,55 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/25, înscris în CF nr. 127506 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C92-Anexa tehnologică control metrat, având Sc=941,5 mp şi Su=3581,17 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1.752,37 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/26, înscris în CF nr. 127507 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C5, C18-C21, având Sc=1358,34 mp şi Su=593,59 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 377,41 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/28, înscris în CF nr. 157442 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C96, având Sc=377,41 mp şi Su=314,5 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 1.125,33 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/29, înscris în CF nr. 128947 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C97-Oficiu de calcul, având Sc=564,2 mp şi Su=1041,42 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 2.000,29 mp, având. nr. cad. 4373/1/1/1/1/8, înscris în CF nr. 137010 a mun. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C 40, C41, având Sc=0 mp şi Su=0 mp; situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2 (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan, în suprafaţă de 481,90 mp, având nr. cad. 4373/1/1/2, înscris în CF nr. 132112 a mun. Iaşi, amplasat în Mun. Iaşi, Bdul Primăverii nr. 2, Jud. Iaşi, pe care se află amplasată construcţia C1 - Pavilion administrativ, având nr. cad. 4373/1/1/2-C1, cu regimul de înălţime P+8E şi Sc=481,90 mp, Su=3.854,94 mp, proprietatea SC IASITEX SA IAŞI. (imobilul ipotecat la Libra Internet Bank) • Teren intravilan cale acces, în suprafaţă de 42,00 mp situat în Iaşi, str. Primăverii nr. 2, având nr. cadastral 149717, înscris în CF 149717, dezmembrat din nr. cad. 4373/5, înscris în CF nr. 131869 situat în Iaşi str, Primăverii nr. 2 (imobilul este liber de sarcini). • Teren intravilan cale acces, în suprafaţă de 3.833,00 mp situat în Iaşi, str. Primăverii nr. 2 dezmembrat în 2924,00 mp având nr. cadastral 158029, înscris în CF 158029 şi 909,00 mp având nr. cadastral 158030, înscris în CF 158030 (imobilul este ipotecat în favoarea Bancpost SA) • Teren intravilan, în suprafaţă totală de 407,00 mp, având nr. cadastral 158061 înscris în CF 158061, dezmembrat din terenul de 1585,18 mp, având nr. cad. 4373/1/1/1/1/9, înscris în CF nr. 128938 a mun. Iaţi, teren situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi (imobilul este liber de sarcini) • Teren intravilan cale de acces, în suprafaţă de 1.077,00 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi, având nr. cadastral 158048, înscris în CF sub nr. 158048 dezmembrat din suprafaţa de 3543,00 mp (imobilul este liber de sarcini). • Teren intravilan cale de acces, în suprafaţă de 606,00 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi, având nr. cadastral 158057, înscris în CF sub nr. 158057 dezmembrat din suprafaţă de 1174,50 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi (imobilul este liber de sarcini). • Teren intravilan cale de acces, în suprafaţă de 261,71 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi, având nr. cadastral 4373/1/1/1/1/1/2/2, înscris în CF sub nr. 157936 (imobilul este liber de sarcini). • Teren intravilan cale de acces, în suprafaţă de 145,62 mp, situat în Iaşi, Str. Primăverii Nr. 2, jud. Iaşi, având nr. cadastral 4373/1/1/1/1//11/2, înscris în CF sub nr. 157909 (imobilul este liber de sarcini). Caietul de sarcini se poate procura de la sediul societăţii contra sumei de 2.000 lei, aceasta valoare include şi taxa de participare la licitaţie. Condiţiile de participare la licitaţie şi prezentarea Activului se află în Caietul de Sarcini care poate fi achiziţionat de la sediul proprietarului. Data, ora şi locul primei şedinţe de licitaţie 22.10.2018, ora 9:00, la sediul Iasitex S.A., situat în Iaşi str. Primăverii nr. 2, jud Iaşi. Cea de-a doua şedinţă de licitaţie se va desfăşura: 23.10.2018, ora 9:00, la sediul Iasitex S.A., Iaşi, str. Primăverii nr. 2, jud. Iaşi. Ulterior datelor mentionate, respectiv în data de 24, 25 şi 26.10.2018, orele 9:00, la sediul Societăţii, se va organiza câte o şedinţă de licitaţie, până la adjudecarea Activului sau până la decizia Consiliului de administraţie de sistare a licitaţiilor. Activul poate fi vizionat cu contactarea prealabilă a directorului general Lazaroae Nicolae-Mihail la sediul societăţii sau/şi tel. 0741089119.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC IRSIDO S.R.L.–societate în faliment, dosar nr. 380/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică cu strigare următoarele bunuri proprietate ale debitoarei S.C. IRSIDO S.R.L.: 1. Bun imobil – proprietate rezidențială tip vilă și teren aferent situată în Mun. Iași, Str. Ursulea nr. 28, Jud. Iași - format din teren intravilan în suprafață de 401,97 mp și construcție C1 cu regim de înălțime DS+P+E+M cu o suprafață utilă de 383,64 mp–Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 376.000 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: a. Stocuri echipamente birotică–în valoare totală de 40.807 lei (exclusiv TVA); b. Obiecte de inventar–mijloace fixe: Nr. crt. – Denumire activ – Valoare de piață lei–fără TVA – Valoare de pornire la licitație lei – fără TVA – Mașină ambalat role hârtie – 3792 – 3792 – Stivuitor electric – 4581 – 4581 – Utilaj de fabricat role hârtie – 77990 – 77990 – Autoturism Mazda IS-01-YRS – 15205 – 15205 – Autovehicul Ford Tranzit Connect IS-12-YRS – 11311 – 11311 – Mobilier pal – 743 – 743 – Maşină ștampile UM 1100-1200 – 2009 – 2009 – Scaun directorial – 1811 – 1811 – Notebook Benq – 2117 – 2117 – Notebook Acer Aspire – 1143 – 1143 – Notebook Acer Aspire – 1143 – 1143 – TV 3d Sony Bravia LX900 – 3613 – 3613 – Mobilă Element Corp – 5077 – 5077 – Set canapele – 3087 – 3087 – Mobilă Element Part – 1552 – 1552 – Mobilă Sidney alb – 1858 – 1858 Licitațiile vor avea loc în data de: 02 și 16.11.2018, respectiv 07 și 21.12.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 500 lei pentru bunurile mobile, respectiv 2.000 lei pentru bunul imobil; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA–pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar deschis la Piraeus Bank Iaşi. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC ALDO–PROJECT SRL–D societate în faliment, dosar nr. 5909/99/2016 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Secția II Civilă–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile compuse din mobilier bar/terasă, echipamente bar/bucătărie, echipamente video/TV, veselă etc., localizate în Mun. Pașcani, Jud. Iași, astfel: a. Preț de pornire 95% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare-licitațiile vor avea loc în data de 26.10.2018, respectiv 02,09,16 și 23.11.2018 ora 12.00; b. Preț de pornire 90% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare-licitațiile vor avea loc în data de 07,14,21,28.12.2018, respectiv 04.01.2019 ora 12.00; c. Preț de pornire 85% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare-licitațiile vor avea loc în data de 11,18,25.01.2019, respectiv 01,08.02.2019 ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare la licitație-500 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr. RO37PIRB2400779171001000 deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank Iași; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare la licitație se va achita în contul nr. RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la Piraeus Bank Iaşi. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex NH BUSINESS sau tel: 0744520508, 0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
„Scriitorul trebuie să aibă o condiţie fizică foarte bună”
08/10/2018 00:00

„Scriitorul trebuie să aibă o condiţie fizică foarte bună” Catherine Lovey este o scriitoare de limbă franceză, născută in 1967 in Elveţia. A studiat relaţiile internaţionale şi mai ...

Silviu Gheţie: „Fotograful nu trebuie să aibă un ego foarte puternic”
06/10/2018 00:00

Festivalul Internaţional de Literatură şi Traducere Iaşi (FILIT) se află la cea de-a XI-a ediţie şi reuneşte la Iaşi, in perioada 3-7 octombrie 2018, profesionişti din domeniul cărţii, atat din ţ ...

„Se compromit doar cei pentru care politica este un simplu mijloc de a se realiza”
25/09/2018 00:00

Procesul de primenire a oamenilor politici este un fenomen firesc, rostul tineretului in politică fiind astăzi, dacă nu mai mare ca in trecut, cel puţin tot atat de mare cat a existat dorinţa de a face din ...

VIDEO - Mihai Chirica: „Fără fonduri europene, Iaşul ar fi fost un oraş anost”
23/09/2018 09:10

  Primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica, prezintă ieşenilor viziunea sa legată de fondurile europene, de viitorul oraşului pe care il administrează   *Trebuia să fim cel puţin cu jumă ...

 

„Noi, românii, suferim de sindromul drobului de sare”
18/08/2018 00:00

Potrivit unei analize realizate de REGnet, companie specializată in infiinţări şi modificări de SRL şi PFA, suspendarea activităţii economice a afacerilor din Romania, la inceputul anului 2018, se află ...

Românii privesc știrile politice ţinându-se de nas
15/08/2018 00:00

* dialog cu Alexandru Muraru, cercetător in Ştiinţe Politice, profesor asociat la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” şi prim-vicepreşedinte PNL Iaşi   - Domnule Muraru, ati spus la un ...

VIDEO -Mihai Chirica  „Nu a fost uşor să repunem Iaşul pe harta României şi a Europei”
03/08/2018 17:11

Mihai Chirica s-a născut la data de 1 septembrie 1971, in municipiul Iaşi. A urmat cursurile Colegiului Naţional din Iaşi, specializarea „Matematică – Fizică”, apoi Universitatea „ ...

„Este mult mai pasionant să scrii despre Ceauşescu, decât despre Brătianu sau Maniu”
18/07/2018 00:00

* dialog cu prof. univ. dr. Ovidiu-Ştefan Buruiană, de la catedra de Istorie contemporană a Facultăţii de Istorie din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi - Domnule Buruiană, in ...

„Vreau să aduc un miliard de euro în judeţul Iaşi”  VIDEO Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Maricel Popa
26/05/2018 10:00

  Preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, Maricel Popa, a intrat in politică cu dorinţa de a aduce o schimbare radicală in zona rurală a Iaşului, de a moderniza lucrurile inţepenite de foarte mul ...

MIHAI CHIRICA-Iaşul se dezvoltă, nu stă să mă aştepte nici pe mine, nici pe domnul Popa!
14/05/2018 09:24

  Primarul municipiului Iaşi a venit in redacţia cotidianului Evenimentul Regional al Moldovei pentru a vorbi despre recentele sale dispute cu PSD, generatoare de criză politică in interiorul Consiliu ...