Identitatea românească, promovată peste hotare
Dimensiune font:
La sfârşitul lunii lunii februarie, timp de 5 zile, elevi şi profesori de la Liceul Tehnologic Economic de Turism, alături de parteneri din Ungaria, Suedia şi Portugalia au participat la un schimb de experienţa, în Budapesta, în cadrul proiectului Erasmus+ ,,Promovarea identităţii naţionale în context european prin obiceiuri şi tradiţii’’.
Obiectivul principal al proiectului este promovarea specificului naţional al fiecărei ţări partenere prin obiceiuri şi tradiţii, iar activităţile proiectului se raportează la evenimentele importante din viaţa omului: sărbătorile de iarnă, sărbătorile Pascale, nunta şi botezul. În această etapă a proiectului, agenda de lucru a cuprins o serie de activităţi cultural-artistice, educative, ce au promovat specificul naţional prin obiceiuri şi tradiţii de nuntă.
„Prima zi de activităţi a debutat cu o vizită la Palatul Parlamentului din Budapesta, o construcţie grandioasă, şi a continuat la şcoala-gazdă unde au avut loc jocurile de cunoaştere şi realizarea unui ghid de supravieţuire, redactat în limba maghiară şi în limba engleză. Săptămâna de lucru a cuprins şi un moment gastronomic, în care elevii au gătit un preparat specific: colacul miresei (echipa României), supa-gulaş (echipa Ungariei), aperitiv de nuntă (echipa Suediei) şi desert de nuntă (echipa Portugaliei). Feedback-ul din partea elevilor a fost unul pozitiv, au fost încântaţi de diversitatea şi calitatea activităţilor, de frumuseţea oraşului şi au avut oportunitatea de a comunicarea în limba engleză”, au transmis reprezentanţii Liceul Tehnologic Economic de Turism.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau