1 cercetare
1 petru poni  (3)
1 petru poni  (2)
1 petru poni  (1)

Dimensiune font:

Provocarea din laboratoarele „Petru Poni“ FOTO

| 25-10-2016 13:03

Un proiect de amploare a fost lansat ieri la Institutul de Chimie Macromoleculară „Petru Poni“ * acesta presupune transferul de cunoştinţe între institute de cercetare şi întreprinderi * în cadrul proiectului vor fi încheiate cel puţin 6 contracte cu întreprinderi mici şi mijlocii care vor testa şi folosi materiale inovatoare în ingineria biomedicală

În laboratoarele din Copou, de la Institutul de Chimie Macromoleculară „Petru Poni“, s-a dat startul unui nou proiect de anvergură finanţat din fonduri europene. Timp de 60 de luni, cercetătorii ieşeni şi mediul de afaceri vor conlucra la proiectul „Parteneriat pentru transfer de cunoştinţe în domeniul materialelor polimere folosite în ingineria biomedicală“.

Cum să-ţi creşti afacerea online

Proiectul este coordonat de Institutul de Chimie Macromoleculară „Petru Poni“ Iaşi, iar finanţarea este asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa 1- Cercetare, dezvoltare tehnologică şi inovare (CDI) în sprijinul competitivităţii economice şi dezvoltării afacerilor. „Valoarea totală a proiectului este de 15.840.987 lei, din care valoarea finanţării totale eligibile nerambursabile este de 13.400.000 lei“, a spus dr. Magdalena Aflori, manager de proiect.

Proiecte câştigătoare pe competitivitate, în Moldova EXCLUSIV

Practic, proiectul îşi propune să vină în sprijinul întreprinderilor mici şi mijlocii prin transfer de cunoştinţe ce vizează expertiza ştiinţifică şi tehnologică în proiectarea şi realizarea de sisteme polimere multifuncţionale, „care pot stimula un răspuns biologic specific şi care permit aderarea şi proliferarea unui anumit tip de celule, în funcţie de ţesutul care trebuie tratat“. Concret, cercetătorii vor face analize pe teme din aria eco-nano-tehnologiilor şi materialelor avansate propuse de întreprinderile partenere, iar apoi vor prezenta soluţii inovative pentru îmbunătăţirea produselor sau proceselor necesare mediului economic.

Prodecanul Facultăţii de Informatică, Lenuţa Alboaie: „Trebuie să învăţăm să fim cetăţeni «smart»“

Un alt obiectiv al proiectului vizează „creşterea gradului de acces a întreprinderilor la infrastructura de cercetare-dezvoltare specifică în sinteză şi caracterizare precum şi a instruirii în vederea utilizării acestora în sectorul industrial, în cadrul colaborării cu întreprinderile care vor beneficia în perioada 2014-2020 de crearea şi dezvoltarea de sisteme polimere multifuncţionale“. Printre activităţile care vor fi incluse în acest proiect se numără şi stimularea transferului de cunoştinţe, accesul întreprinderilor la facilităţi, instalaţii şi echipamente, sprijinirea inovării sau cercetare-dezvoltare în colaborare efectivă. Un alt rezultat al proiectului este un „centru activ de marketing al inovării“. „Prin acest proiect ne mai dorim promovarea transferului de cunoştinţe ştiinţifice şi tehnologice în domeniul ingineriei biomedicale către întreprinderi şi crearea în Regiunea Nord-Est a unui centru activ de marketing al inovării în acest domeniu de vârf al Strategiei Inteligente“, a mai punctat dr. Magdalena Aflori, manager de proiect.

Motoarele cercetării-dezvoltării în Iaşi EXCLUSIV

Se preconizează că acest proiect va avea ca rezultate concrete: minim 6 contracte cu IMM-uri, publicarea a 40 de lucrări ştiinţifice şi elaborarea a 4 brevete în colaborare cu întreprinderile partenere. Din echipa de implementare a proiectului fac parte dr. Constantin Ciobanu, dr. Maria Bercea, dr. Marieta Constantin, dr. Vlad Stelian, dr. Maria Butnaru, dr. Dana Suflet, dr. Tăchiţă Vlad Bubulac, dr. Mioara Drobotă, dr. Luiza Grădinaru, dr. Radu Dan Rusu, dr. Diana Serbezeanu, dr. Maria Soridon şi dr. Mihaela Mândru. 

Bani europeni pentru comunităţi smart

Acest proiect este o mare provocare pentru toţi partenerii“- dr. Constantin Ciobanu

ULTIMA ORA

 

 

ANUNȚ SELECȚIE FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICIUL ARHIVISTIC Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iași, str. Zorilor nr. 11, jud. Iași, înregistrată în Registrul Societăţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în: Iași, Calea Chișinăului nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub nr. J22/108/2006, Cod de Identificare Fiscală 18291905, astfel desemnat prin Sentinţa Civilă nr. 62 din data de 30.01.2018 pronunţată de Tribunalul Iaşi, secţia II Civilă-Faliment, în dosarul nr. 4062/99/2014 (format vechi: 285/2014) primește oferte, pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 20.08.2018, orele 13.00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 20.08.2018, orele 14.00. Plata se va face după valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente, modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului, a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale, precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr. 137/27.09.2013 și a art. 18 indice 4, din Legea nr. 138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc. ale societăţii falite S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului, nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași – în cantitate de aproximativ 8 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmează a fi primite vor fi supuse atenţiei Comitetului Creditorilor debitoarei GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L. - in faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Comitetului Creditorilor. Relații suplimentare la tel./fax 0232/220777, mail: office.is@lrj.ro, www.lrj.ro.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitorului SC BART LIV COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 3157/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamț – Secția II Civilă, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2006, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile conform Raportului de evaluare al bunurilor mobile – stoc de marfă compus din echipamente electrice, echipamente sanitare, instalații electrice, feronerie, etc., situate în mun. Roman, jud. Neamț, astfel: a. Preț de pornire 95% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 65.891 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 03, 10, 17 și 24.08.2018, ora 12.00; b. Preț de pornire 85% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 58.955 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 07, 14, 21 și 28.09.2018, ora 12.00; c. Preț de pornire 75% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 52.019 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 05, 12, 19 și 26.10.2018, ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 100 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr. RO26PIRB2900710925003000 deschis pe numele debitorului la Piraeus Bank – Sucursala Iași; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul: RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la Piraeus Bank Iaşi. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, jud. Iași, sau tel: 0744520508, 0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com
Publicaţie de vânzare bun mobil SC Sanrotex SRL LD Expert Grup IPURL, lichidatorul judiciar al SC Sanrotex SRL, Sat Hemeius, com. Hemeius, jud. Bacău, în temeiul Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, vinde prin licitaţie publică următorul activ: 1. Bun mobil: Maşină de împachetat RVE 210 – preţ 8.882 lei. Preţul nu conţine TVA. Licitaţiile vor avea loc în datele de 28 septembrie 2018, 12 şi 26 octombrie, ora 11.00, la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacău, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă ce va conţine: a.cerere de participare la licitaţie; b.dovada achitãrii cauţiunii - 10% din valoarea bunului licitat, fără TVA; c.dovada achitãrii taxei de participare – 500 lei; d.dovada achitãrii caietului de sarcini în valoare de 500 lei; e.documentele care atestă identitatea şi calitatea participantului la licitaţie, după cum urmează: actele de identificare ale persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxele se vor achita în contul nr. RO31BTRL00401202439798XX, cont deschis pe numele debitoarei SC Sanrotex SRL la Banca Transilvania SA. Înscrierile se fac la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacau cu o zi ȋnainte de data desfăşurării licitaţiei. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit, 5 zile de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunului, care va fi scos din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Informaţii lichidator judiciar la numerele de telefon 0746153363, 0745630037. Lichidator judiciar LD Expert Grup IPURL Practician în insolvenţă Lazăr Dumitru
Au început lucrările la primul tronson de drum judeţean finanţat de stat
21/09/2018 00:00

Direcţia Judeţeană de Administrare a Drumurilor şi Podurilor Iaşi a emis ordinul de incepere a lucrărilor pentru drumul judeţean 248A - intersecţie DC 73 Grieşti - limită judeţul Vaslui. Acesta va fi ...

Constructorul complexului de blocuri  Evocasa Completa, o reorganizare de succes
20/09/2018 19:13

 Constructorul complexului de blocuri  Evocasa Completa, din centrul Bacăului, incheie cu continuarea activităţii, o reorganizare de succes Internaţional Nivafil Construct S.R.L., compania b ...

Diversificarea si extinderea productiei la S.C. CURATATORIA OMNICLEAN S.R.L.
20/09/2018 12:10

  COMUNICAT DE PRESA   Iasi, 20.09.2018   „Diversificarea si extinderea productiei la S.C. CURATATORIA OMNICLEAN S.R.L.” 1. Număr referinţă: Contract de finanţare 2992/29.08 ...

 

Start Activ - Participă la prima sesiune de selecţie a planurilor de afaceri!
20/09/2018 11:17

                           Nord Est Start Activ 156.047 Lei Finantare Nerambursabilă    

CARAVANA DE INFORMARE  în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie joi, 20 septembrie 2018, ora 10.00
20/09/2018 10:11

  Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de n ...

VEZI: Cum sa investesti intr-o afacere de succes cu ZERO RISCURI
20/09/2018 10:11

 Orice antreprenor stie ca demararea unui business nu e neaparat partea cea mai grea, cat este de fapt mentinerea afacerii functionala. E nevoie de ani de munca pana reusesti sa recuperezi investitia initi ...