Noul Hyundai i20 este disponibil în România cu un sistem unic în segment
Dimensiune font:
Noul model de clasă B, Hyundai i20, este disponibil în reţeaua de distribuitori autorizaţi Hyundai Auto România la preţuri care pornesc de la 8.653 euro plus TVA
Integral redefinit faţă de versiunea anterioară, lansarea noului i20, aflat la a treia generaţie, marchează şi reînnoirea completă a gamei, toate modelele Hyundai comercializate în Europa fiind relansate în ultimii cinci ani.
Inspirată de cea mai recentă interpretare a filosofiei de design „sculptură fluidă 2.0”, noua versiune a modelului i20 a fost concepută în cadrul Centrului de Design din Europa al Hyundai Motor. Echipa de designeri a oferit părţii frontale a modelului un aspect îndrăzneţ, cu grila hexagonală cromată poziţionată mai jos, atât din raţiuni estetice, cât şi tehnice. O grilă orizontală, îngustă uneşte cele două blocuri optice, care includ proiectoare cu funcţie dublă: lumini de zi şi lumini de poziţie cu tehnologie LED.
Construit pe o platformă nouă, ampatamentul vehiculului a crescut cu 45 mm, la 2.570 mm. Lider în segment în privinţa spaţiului interior - 1.892 mm spaţiu pentru picioare faţă / spate, noul model i20 este un veritabil vehicul cu cinci locuri. Caroseria este cu 40 mm mai lungă (4.035 mm) şi cu 16 mm mai joasă (1.474 mm). Noul model este cu 24 mm mai lat (1.734 mm), ceea ce îl poziţionează printre cele mai late din clasa sa.
Noul Hyundai i20 este disponibil pe piaţa locală cu două motorizări, care respectă normele de poluare Euro 6 privind emisiile de noxe. Cumpărătorii care preferă propulsoarele pe benzină pot opta pentru cunoscutul 1,25 litri „Kappa” cu patru cilindri, care dezvoltă 84 CP, disponibil în două variante de echipare: Comfort şi Highway. Această versiune oferă un consum mixt de combustibil de 5,1 litri / 100 km, ceea ce echivalează cu emisii de CO2 de 119 g / km.
Motorul Diesel „U-II” de 1,1 litri cu trei cilindri dezvoltă 75 CP. Pentru a creşte performanţa, greutatea de bază a acestuia a fost redusă faţă de modelul precedent cu 14 kg, rezultând un consum mixt de 3,8 litri / 100 km şi emisii de CO2 de 99 g / km.
Capacitatea portbagajului a fost mărită cu 10%, noul model devenind astfel liderul clasei sale cu 326 de litri (faţă de 295 litri modelul anterior), cu spătarul banchetei din spate în poziţie verticală. Atunci când banchetă din spate este complet rabatată, volumul portbagajului ajunge la 1.042 litri - ideal pentru cei care transportă bagaje de mari dimensiuni. În plus, podeaua retractabilă poate fi coborâtă sau urcată pentru a ascunde bagaje sau a crea spaţii suplimentare de depozitare.
Noul Hyundai i20 dispune acum de tehnologii care nu se regăsesc în echiparea altor automobile din segmentul B, precum sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare. Dotarea standard pentru versiunile de echipare i20 disponibile în România include, printre altele, şase airbag-uri, închidere centralizată cu telecomandă, computer de bord, aer condiţionat şi radio compatibil MP3.
Pentru a creşte performanţa motorului Diesel de 1,1 litri în trei cilindri, greutatea de bază a acestuia a fost redusă faţă de modelul precedent cu 14 kg, rezultând un consum mixt de 3,8 litri/100 km.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau