1opel1
1opel2

Dimensiune font:

Noul Opel Insignia GSi - Mai dinamic, mai precis şi mult mai eficient

| 24-07-2017 06:00

 

Noul Insignia GSi este un sedan sport pentru cei care îşi doresc ceva special * şasiul şi aderenţa foarte bună în combinaţie cu tracţiunea integrală oferă o experienţă de condus foarte plăcută şi siguranţă maximă * noua transmisie automată cu opt trepte poate fi acţionată cu ajutorul padelelor de pe volan, ca o maşină de curse, pentru a oferi o experienţă de condus mai activă

 

Combinaţia dintre reducerea greutăţii, centrul de greutate coborât şi motorul turbo de 2 litri este tipică pentru noua generaţie Insignia. Aceasta are ca rezultat un echilibru excelent şi un raport putere-greutate deosebit de bun. Asemenea valori interioare merită un exterior special. Cu prize de aer cromate de mari dimensiuni la partea din faţă şi un spoiler spate atrăgător care produce forţa deportantă necesară pe puntea spate, exteriorul GSi se potriveşte perfect cu performanţele sale. Scaunele sport tapisate cu piele (concepute special pentru GSi), volanul sport îmbrăcat în piele şi pedalele din aluminiu adaugă tuşele finale.

Reglajele fine, conform celei mai bune tradiţii Opel, au dus la apariţia celui mai eficient Insignia din toate timpurile, noul GSi având un comportament dinamic mai bun decât agilul Insignia Grand Sport. Un nivel nou al sportivităţii moderne caracterizat de o aderenţă extraordinară şi nivel foarte ridicat de precizie: calităţi pe care fanii sedanurilor sportive de clasă medie le vor aprecia şi care se regăsesc şi în timpii înregistraţi pe pistă. „Noul Insignia este în mod clar mai rapid pe un tur pe Nürburgring-Nordschleife decât mai puternicul Insignia OPC din generaţia anterioară”, a concluzionat după teste Volker Strycek, Director Autovehicule performante & Motorsport. Unul dintre motive este că GSi are cu 160 de kg mai puţin decât Insignia OPC 2.8 V6 Turbo cu care a fost comparat.

Cea mai dură pistă de curse din lume

Ultimele retuşuri pentru Insignia GSi au fost făcute pe legendarul circuit Nürburgring-Nordschleife. Aici, în Munţii Eifel, Opel deţine un centru de testări pentru autovehiculele performante pe care le produce. Inginerii Opel au dezvoltat un şasiu nou pentru GSi pe circuitul Nürburgring, cel pe care triplul campion de Formula 1 Jackie Stewart l-a denumit „Green Hell” (Iadul Verde). Arcurile mai scurte coboară GSi cu 10 milimetri şi amortizoarele sport speciale reduc ruliul la minim. Frânele puternice Brembo cu patru cilindri (diametrul de 345 de milimetri) şi direcţia care era deja precisă au fost adaptate în consecinţă.

Insignia GSi este echipat standard cu şasiul mecatronic FlexRide. Acesta adaptează amortizoarele şi direcţia în fracţiuni de secundă; de asemenea, unitatea de comandă recalibrează pedala de acceleraţie şi modifică momentele de schimbare a treptelor de viteză în modul automat. Şoferul poate alege unul dintre modurile Standard, Tour sau Sport. În funcţie de modul ales, direcţia şi răspunsul acceleraţiei se modifică. Exclusiv pentru GSi este modul Competition care poate fi activat prin intermediul butonului ESP. Apăsarea dublă permite şoferilor experimentaţi să obţină un control mai bun al direcţiei şi anulează controlul tracţiunii - pentru o tură rapidă pe Nordschleife, de exemplu.

Şasiul sport, dezvoltat în combinaţie cu pneurile foarte aderente Michelin Pilot Sport 4 S şi jantele mari de 20 inch, oferă o aderenţă excelentă. O contribuţie majoră o are tracţiunea integrală cu vectorizarea cuplului oferită standard, situaţie unică în acest segment. În acest sistem de înaltă tehnologie, diferenţialul spate a fost înlocuit de două ambreiaje care pot accelera independent fiecare roată în fracţiuni de secundă, în funcţie de situaţie.

Sedanul sport este pus în mişcare de un motor pe benzină impresionant care combină eficienţa consumului de carburant cu performanţa. Puternicul motor turbo de 2,0 litri produce 191 kW (260 CP) şi oferă un cuplu generos de 400 Nm (consum de carburant NEDC: 11,2 litri la 100 km urban; 7,1 l/100 km extra-urban; 8,6 l/100 km mixt; 197 g/km CO2). Unitatea cu patru cilindri este cuplată la o transmisie automată nouă cu opt trepte de viteză. Şoferul are posibilitatea de a schimba manual treptele cu ajutorul padelelor montate pe volan. Chiar şi când transmisia este în modul automat, şoferul poate alege momentul de schimbare a treptelor selectând unul dintre modurile Standard sau Sport. Pe lângă motorul turbo de 2,0 litri pe benzină, GSi mai oferă şi un nou motor diesel puternic.

Caracteristici sportive

Capacităţilor sport ale Insignia GSi li se alătură caracteristicile de design, caracteristicile tehnice şi accesoriile. Primele pe listă sunt scaunele sport dezvoltate de Opel care oferă suport lateral îmbunătăţit şi confort pe distanţe lungi. Scaunele sport premium sunt certificate AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.), fiind ideale din punct de vedere ergonomic. Ca şi în cazul Insignia Grand Sport, acestea dispun de ventilaţie, încălzire, masaj şi suporturi laterale reglabile. În GSi, bancheta spate înaltă are tetiere integrate. Traseul centurii de siguranţă la nivelul umerilor este ideal, ceva care nu este caracteristic scaunelor scoică. Clienţii pot alege dintre două combinaţii de piele, fiecare dintre acestea fiind decorată cu emblema GSi. Logoul decorează şi spatele autovehiculului, care înglobează un spoiler eficient pentru forţa deportantă necesară pe puntea spate. Şorţul spate este asemănător cu un difuzor şi încorporează două ţevi de eşapament cromate. De asemenea, prizele de aer cromate sunt amplasate în faţa roţilor faţă.

Noul Insignia GSi îşi va face debutul mondial la Salonul Auto Internaţional de la Frankfurt (14-24 septembrie 2017) şi va fi disponibil pentru comenzi în Germania la mijlocul lunii octombrie.

 

 

 

 

 

 

GSi înseamnă „Grand Sport injection” şi Insignia GSi continuă tradiţia de 33 de ani a autovehiculelor sportive Opel, începând cu Manta GSi şi Kadett GSi în 1984 şi continuând cu Astra şi Corsa.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

ANUNŢ DE VÂNZARE Subscrisa, S.C. MASTER WOOD S.R.L. cu sediul în loc. Comănești, str. Combinatului, nr. 9, jud. Bacău, C.U.I. 12014190, nr. de înreg. O.R.C. J4/493/1999, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., anunţă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006 şi ale hotărârilor Adunării Creditorilor din data de 13.09.2017, scoaterea la vânzare prin licitaţie publică la data de 24.11.2017, ora 13.00, a activelor: Nr. crt. – Denumire activ – Valoarea de evaluare (lei fără T.V.A.) – Valoare de pornire licitație (70% din val. evaluare) (lei fără T.V.A.) 1 – Fabrică cherestea functionala (2001) Sc. 4.388,60 mp, cu Echipament prelucrare lemn si mijloace transport, amplasata pe teren intravilan st. 30.379,81 mp in oraș Comănești, str. Combinatului, nr. 9, jud. Bacău (zona periferica, vis-a-vis a serele Comanesti si de cartierul Vernesti). Fabrica este compusa din: Cladire administrativa, P cu Sc. 141mp; hala gater P cu Sc. 595mp; ateliere P+1E partial si Sc. 376mp; depozit cherestea P si Sc. 660mp; soproane de uscare si aburire P si Sc. 2.155,60mp, capacitate de 100mc/celula (marca Baschild); locuinta P+1E, sc. 90mp; hala banzic P si Sc. 252mp; sera cu centrala termica cu Sc. 119mp. Fabrica este dotata cu echipament prelucrare lemn (functional) si mijloace de transport, dispune de utilitati (energie electrica, apa) si este pretabila pentru activitati industriale specifice prelucrarii lemnului. Proprietatea are deschidere frontala la str.Combinatului (cca. 100m). (CF nr. 60399, nr. cad. 763) si dispune de plaforma betonată (11.010,90 mp) – 2.633.005,60 Lei – 1.843.103,92 Lei 22 – Fabrică cherestea Sc. 2.933,81mp cu Echipamente si Utilaje pentru fabricare lemn situate pe teren intravilan st. 85.488,635 mp în sat Agăș, com. Agăș, jud. Bacău (zona ocupata de constructii rezidentiale si terenuri virane). Fabrica este compusa din: hala productie cu Sc. 2.296,89 mp avand in dotare echipamente (platforme uscatoare 6 buc; uscator; camera uscare; instalatie aer comprimat; instalatie exhaustare; post trafo; pupitru comanda uscator; actionare electrica; instalatie electrica hg); magazie Sc. 152,56 mp; 2 soproane cu Sc 393 Fabrica este dotata cu stocuri mărfuri și materii prime, echipamente și utilaje pentru prelucrarea lemnului și a metalelor, dispune de utilitati (energie electrica, apa, canalizare) si este pretabila pentru activitati industriale specifice prelucrarii lemnului. Proprietatea are deschidere frontala la DN 12A (cca. 500m) si drum satesc pe doua laturi. (CF nr. 60112/, cu nr.cad. 39). – 1.965.769,40 Lei – 1.376.038,58 Lei Poate participa la licitatie orice persoana fizica sau juridica care depune pana la data de 23.11.2017, ora 16.00, la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, documentele prevazute in Regulamentul de vanzare si caietul de sarcini. Relatii suplimentare se pot obtine la telefoanele: 0232/243864, 0757545545
Aviz şoferilor RECALCITRANŢI! Modificări semnificative şi sancţiuni SEVERE pentru ŞICANELE în trafic
24/11/2017 10:13

 Se schimbă legea pentru soferii recalcitranti care calcă frana pentru a da o lectie celorlalti participanti la trafic. Cei care recurg la astfel de gesturi vor rămane fără permis. Şicanele in trafi ...

Anunţ important privind Dacia Duster. La ce preţuri va fi vândută în România
24/11/2017 09:57

Potrivit informatiilor furnizate in premieră, cu ocazia unui drive-test organizat in Grecia pentru jurnalistii romani, noul Duster va fi comercializat in trei versiuni de echipare: Esential, Comfort si Prestig ...

Land Rover „Above & Beyond Tour”: Evenimentul off-road al anului la Iaşi
06/11/2017 06:41

  Un sfarşit de săptămană plin de aventură, cu maşini superbe, adrenalină şi cai putere s-a incheiat ieri cu impresii memorabile din partea clienţilor şi fanilor Jaguar Land Rover. Dealerul Casa ...

Noul Hyundai Kona a ajuns în România
06/11/2017 06:38

  Gama Hyundai se extinde la nivel local cu noul Kona. Modelul se alătură Tucson, Santa Fe şi Grand Santa Fe, devenind cel de-al patrulea membru al familiei Sport Utility Vehicle. Autovehiculul are un ...

Salonul Auto de la Tokyo: Nissan accelerează electrificarea cu conceptul IMx
30/10/2017 05:55

  După prezentarea la nivel mondial a noului Nissan Leaf şi a ecosistemului său electric, cu ocazia ultimului eveniment Nissan Futures 3.0, Nissan va dezvălui in premieră la Salonul Auto de la Tokyo ...

Număr limitat de exemplare pentru Vanquish Zagato Shooting Brake
30/10/2017 05:54

  Producătorul auto britanic Aston Martin a prezentat oficial noul vehicul Vanquish Zagato Shooting Brake la scurtă vreme după ce a confirmat că il va construi intr-un număr limitat de exemplare. Al ...

Porsche a lansat Noul 911 Carrera T
30/10/2017 05:52

  Cu ajutorul noului model 911 Carrera T, brand-ul german Porsche readuce in atenţie conceptul care a stat la baza automobilului 911 T lansat in anul 1968, despre care se ştie că dispunea de o greutate ...

Mercedes-AMG dezvăluie versiunea specială G 65 Final Edition
23/10/2017 07:04

  Pentru a marca oprirea producţiei modelului Mercedes-AMG G 65, divizia AMG a grupului german Daimler oferă o variantă exclusivistă „Final Edition”, limitată la doar 65 de exemplare ce v ...

Grupul Jaguar Land Rover plănuieşte mai multe variante SVX
23/10/2017 07:01

  Şefii de design ai mărcilor britanice Land Rover şi Jaguar işi propun să lanseze mai multe automobile care să poarte emblema „SVX”, după debutul de luna trecută a modelului Discovery ...

Land Rover Range Rover facelift - Desăvârşit
16/10/2017 06:47

  Land Rover anunţă că a efectuat mai multe imbunătăţiri asupra modelului Range Rover, pe care l-a creat in urmă cu aproape 50 de ani pentru a putea fi utilizat atat pe drumurile neasfaltate, cat ...