Proiect avansat al vehiculului autonom
Dimensiune font:
După trei luni de la prezentarea sa la Consumer Electronics Show 2015, vehiculul autonom de la Delphi a finalizat cel mai lung traseu din America de Nord - călătorind de la San Francisco la New York * la CES 2016 Delphi aduce siguranţa activă şi conducerea autonomă la nivelul următor încorporând capacităţi V2E - vehicul care se adaptează la mediul înconjurător
Folosind soluţii avansate de software şi hardware, vehiculul de la Delphi poate primi informaţii acum despre străzi, indicatoare, semafoare, alte vehicule, chiar şi pietoni. „Ne gândim la o lume cu zero accidente de circulaţie”, a declarat Jeff Owens, Delphi Chief Technology Officer. „Pentru a ajunge acolo, va fi nevoie de convergenţa între siguranţă activă, fuziune de senzori, platforme de conectivitate şi software avansat. Delphi a demonstrat că este singura companie care are combinaţia potrivită din toate acestea”.
În cadrul CES 2016 (6-9 ianuarie), vehicul autonom de la Delphi va demonstra tehnologiile V2E inclusiv:
-
De la vehicul-la-vehicul - Maşina de la Delphi poate vedea toate vehiculele din jur şi poate detecta atunci când o maşină de pe banda adiacentă decide brusc să intre pe aceeaşi bandă de mers cu vehiculul de la Delphi;
-
De la vehicul-la-pieton - Cu un cip special încorporat într-un telefon inteligent, vehiculul este alertat la pietonii care nu sunt atenţi la trafic, deoarece utilizează telefonul;
-
De la vehicul-la-semafor - Cu sistem dedicat de comunicaţii cu rază scurtă (DSRC), vehiculul Delphi recunoaşte culoarea semafoarelor din oraşul Vegas şi va anticipa lumina galbenă şi pe cea roşie;
-
Unghiul mort - vehiculul de la Delphi recunoaşte situaţiile în care străzile se intersectează în unghiuri ciudate, care împiedică şoferul să vadă traficul din sensul opus;
-
Împărtăşirea călătoriei - Familia şi prietenii conducătorului auto pot fi notificaţi de locaţia conducătorului auto, astfel încât să poată solicita o plimbare cu acesta.
Deoarece viitorul conducerii cu adevărat autonome este o dezvoltare pe termen lung, în prezent Delphi proiectează şi produce sisteme avansate, care integrează camere, radare, senzori şi software pentru a spori siguranţa pe şosea.
Anul viitor, tehnologia V2V de la Delphi, primul echipament original de pe piaţă, va fi prezent pe sistemul Super Cruise pe Cadillac CTS 2017. În cadrul CES, Delphi va dezvălui alt produs care va fi în premieră în industrie şi va fi lansat pe piaţă - unitatea V2V pentru piaţa pieselor de schimb, care va permite tuturor vehiculelor echipate să interacţioneze unele cu celelalte - nu doar cele echipate din fabricaţie cu această tehnologie.
Tot în cadrul CES2016 Delphi va demonstra diverse tehnologii avansate dintre cele mai recente, inclusiv o cabină touch-free şi un panou de instrumente 3D. Cabina touch-free de la Delphi este echipată cu camere video infraroşu ascunse pentru a urmări câmpul vizual şi a detecta spre ce îşi orientează privirea conducătorul auto şi indică acţiunea care ar trebui s-o efectueze sistemul infotainment. Panoul de instrumente 3D al companiei foloseşte tehnologie cu grafică multi-layer pentru a crea o experienţă unică, îmbunătăţită de condus.
Delphi va dezvălui şi un alt produs care va fi în premieră în industrie şi va fi lansat pe piaţă - unitatea V2V pentru piaţa pieselor de schimb, care va permite tuturor vehiculelor echipate să interacţioneze unele cu celelalte, nu doar cele echipate din fabricaţie cu această tehnologie.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau