Adio, măriri salariale! Probleme pentru angajați odată cu noile măsuri fiscale. Pariul Elenei Cristian (DC Business)

15

Dimensiune font:

| 13-09-2023 00:22

Elena Cristian, analist DC Business, a vorbit despre măsurile fiscale 'sinucigașe' anunțate de Guvern, care vor afecta crunt mediul de afaceri, în special cel al IMM-urilor.

'Măsurile sunt multe și foarte dure. Ce știu eu, din informațiile pe care le am de la Ministerul Finanțelor, acest plan al măsurilor va fi aplicat în două etape, respectiv 1 octombrie și 1 ianuarie. Din punctul meu de vedere, măsurile vor lovi în aproape toată lumea. Și profesiile liberale vor fi destul de afectate, dincolo de PFA-uri. Vor fi impozitate tichetele de masă, vor fi limitate voucherele de vacanță.', a declarat Elena Cristian, în cadrul emisiunii moderate de Niels Schnecker la România TV.

'Toată povara care va veni în plus o va resimți, într-un final, angajatul. Toate cheltuielile și povara în plus de pe angajator îl vor face ca să nu mai poată majora salariile angajaților sau din contră, cumva, să diminueze veniturile. La microîntreprinderi este o prevedere foarte importantă, confirmată astăzi de ministrul Boloș. Practic, schimbă toate datele problemei. Este adevărat că până la 60.000 de euro este impozit 1%. Și între 60.000 de euro și 500.000 de euro va fi 3%. Atenție! Aceste microîntreprinderi nu trebuie să aibă o rată a profitului mai mare de 30%! Dacă au o rată a profitului mai mare de 30% vor intra automat la impozitul pe profit de 16%.', a spus Elena Cristian.

Aproximativ 70% dintre microîntreprinderi vor fi afectate, intrând în incidența acestor prevederi. Mi se pare o măsură sinucigașă pentru ambele electorate, PSD și PNL. Nu știu unde se va ajunge! Suntem oameni de cifre, pariem că statul nu va încasa mai mult cu aceste măsuri fiscale, Niels?', a declarat Elena Cristian.

'Ați văzut cumva în acest pachet de măsuri conectarea caselor de marcat în totalitate la sistemul Fiscului? Ați văzut informatizarea vămilor? Ați văzut reducerea evaziunii fiscale și creșterea gradului de colectare? Ați văzut cumva forțarea companiilor de stat, care sunt cei mai mari datornici la buget, să își plătească taxele ca noi toți? Nu este nicio astfel de măsură! Sigur că presiunea mai mare este tot pe cel care plătește taxele. Într-un final, nu va mai putea plăti și tot statul va fi cel care pierde! Cred că, în această formulă, acest pachet de măsuri va fi schimbat foarte repede.', a zis Elena Cristian.

'Mulți dintre cei care au lucrat la acest pachet fiscal, nu cred că au plătit un salariu în viața lor și cred că nu au tăiat nicio factură! Își vor da seama că nu este un pachet care să aducă bani la buget. Mă gândesc că, poate, sperăm că îl vor schimba. De exemplu, vor fi 10% la dividende plus CASS fără plafonul care era până acum! Păi, despre ce vorbim?!', a mai spus Elena Cristian.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

06:14

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 35 mp, situat in orasul Negresti, Str. Decebal nr. 5, ce apartine domeniului public al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara Nr. 73695 Negresti, Nr. Cadastral 73695, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 49/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii in vederea desfasurarii de activitati conexe serviciilor medicale referitoare la sanatatea umana. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, Orasul Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 21,9 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, Bl. E2, Sc. C, Parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara Nr. 70102-C1-U74, Nr. Cadastral 70102-C2-U74, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 48/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, Parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
Modernizarea activității SC MAYAKYR SRL prin achiziția de noi echipamente performante și moderne – Anunț de începere proiect
01/06/2024 20:40

 DATA 01.06.2024 COMUNICAT DE PRESĂ Anunt de incepere proiect Denumire beneficiar: MAYAKYR SRL Titlu proiect: Modernizarea activitătii SC MAYAKYR SRL prin achizitia de noi echipamente performant ...

Podul…”prieteniei” cu Ucraina: România construieşte pe banii ei podul peste Tisa; taxele de tranzitare a podului vor merge la Kiev
01/06/2024 14:41

„Asa cum ne-am obsinuit din 1990 incoace, Romania a incheiat din nou un acord cu o tară străină in defavoarea intereselor nationale. De data aceasta este vorba despre Ucraina, unde avem antecedente in a ne ...

De la 1 iunie nerespectarea termenului limită pentru transmiterea facturilor în e-Factura se sancționează
01/06/2024 11:30

Ministerul Finanţelor reaminteşte că de la 1 iunie nerespectarea termenului limită de cinci zile lucrătoare pentru transmiterea facturilor in sistemul naţional e-Factura se sancţionează conform legii. ...

Iunie aduce temperaturi de foc.
01/06/2024 11:18

Iunie aduce temperaturi de foc. Temperatura medie a aerului va avea valori mai ridicate decât cele specifice pentru această perioadă la nivelul întregii țări, îndeosebi în regiunile sudice și ...

Se pune limită în România. Legea se va aplica obligatoriu în orice magazin
01/06/2024 00:16

Vineri, pe 31 mai, ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a făcut un anunt important privind plafonarea adaosului comercial la toate produsele procesate in Romania. Potrivit lui, actul este aproape finalizat. ...

Inflaţia în zona euro a crescut
31/05/2024 13:21

Inflaţia in zona euro a crescut in mai, un semna că Banca Centrală Europeană (BCE) incă se confruntă cu dificultăţi in menţinerea preţurilor sub control, intr-un moment in care se pregăteşte să red ...

Noul Twingo de la Renault va costa 20.000 de euro
31/05/2024 12:15

Producătorul auto francez Renault a anunţat că va dezvolta impreună cu o companie de inginerie chineză viitoarele maşini Twingo, care vor costa mai puţin de 20.000 euro (21.676 dolari), in condiţiile in ...

ROBOTICA ȘI REALITATEA VIRTUALĂ, ATUURI PENTRU INTEGRAREA PE PIAȚA MUNCII VIITORULUI, ÎN AFACERI DIGITALE INTELIGENTE PRIN MESERII EMERGENTE” la COLEGIUL ECONOMIC ADMINISTRATIV din IAȘI, județul IAȘI
31/05/2024 09:47

 ROBOTICA SI REALITATEA VIRTUALĂ, ATUURI PENTRU INTEGRAREA PE PIATA MUNCII VIITORULUI, ÎN AFACERI DIGITALE INTELIGENTE PRIN MESERII EMERGENTE” la COLEGIUL ECONOMIC ADMINISTRATIV din IASI, jude ...

  Românii au returnat peste jumătate de miliard de PET-uri, doze sau sticle
31/05/2024 09:01

Peste jumătate de miliard de PET-uri, doze sau sticle au fost recuperate pană in prezent folosind Sistemul Garanţie-Returnare (SGR), ceea ce confirmă faptul că ne atingem ţintele şi indicatorii, a declar ...

Costul vieţii de zi cu zi, principalul motiv de îngrijorare pentru tineri
31/05/2024 08:59

  Aproape 70% dintre tinerii din Romania sunt dispuşi să plătească mai mult pentru produse sau servicii sustenabile, deşi costul vieţii de zi cu zi rămane principalul motiv de ingrijorare pentru ac ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei