Conferința „Dreptul Afacerilor în Dinamica Inovării”

logo-cam-comert-IS-online

Dimensiune font:

| 12-05-2024 13:45

 

Ediția a II-a

Inflexiuni. Interferențe. Influențe
în dreptul afacerilor

IAȘI, 17-18 mai 2024

Vineri, 17 mai
Aula Magna „Carmen Sylva” a Universității „Gheorghe Asachi”

Sâmbătă, 18 mai
Aula Bibliotecii Centrale Universitare „Mihai Eminescu”

.

Curtea de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Iași, Facultatea de Drept și Științe Administrative a Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, Centrul pentru Inovare în Afaceri și Camera de Comerț și Industrie Iași organizează Conferința ,,Dreptul afacerilor în dinamica inovării”, ediția din acest an având ca temă „Inflexiuni. Interferențe. Influențe – în dreptul afacerilor”.

Într-o lume tot mai dinamică, aflată aproape în mișcare browniană, instituțiile  juridice nu mai aparțin unei singure ramuri de drept. Găsirea unui echilibru între păstrarea identității și exhibarea specificității acestora este un deziderat greu de atins.

Eclectic și dinamic, dreptul afacerilor excelează în interferențe și influențe, fiind totodată creuzetul în care se concep și se experimentează soluții.

Sub semnul creativității și al inovării vă invităm să descoperiți inflexiunile unor instituții ale dreptului afacerilor și, utilizând diapazonul rezultat din împletirea doctrinei și jurisprudenței, în arpegiul corespunzător, să identificați o posibilă interpretare prin vocea unor specialiști.

Ediția de anul acesta a conferinței își propune să fie o platformă de dialog constructiv asupra unor probleme controversate la finalul cărora să se contureze soluții pertinente, utile și necesare.

Speakerii sunt profesori-practicieni de la universități de prestigiu din România, care împreună cu dumneavoastră vor polemiza asupra unor chestiuni ce vizează dreptul societar, obligațiile, contractele ori aspecte ce țin de dreptul fiscal precum și de insolvență.

Acreditare INPPI – Evenimentul este în curs de acreditare în cadrul programului de pregătire profesională. Acordarea punctelor se va realiza conform metodologiei specifice profesiei de practician în insolvență.

Acreditare INPPA – Evenimentul formează obiectul procedurii de aprobare în principiu de către INPPA. Conferința este inclusă în programul de pregătire și perfecționare continuă a avocaților. Punctele de pregătire profesională se vor acorda după încheierea conferinței, în baza prevederilor Metodologiei de recunoaștere a activităților de pregătire profesională continuă, aprobată de Consiliul U.N.B.R.

Lucrările conferinței vor fi publicate în Revista Română de Drept al Afacerilor, revistă indexată ISI – www.rrda.ro

.

Comitet Științific

  • Prof.univ.dr. Radu Bufan, Facultatea de Drept, Universitatea de Vest, Timișoara
  • Prof.univ.dr. Irina Sferdian, Facultatea de Drept, Universitatea de Vest, Timișoara
  • Prof.univ.dr. Gheorghe Piperea, Facultatea de Drept, Universitatea București
  • Prof.univ.dr. Lucian Săuleanu, Facultatea de Drept, Universitatea din Craiova
  • Lector.univ.dr. Sergiu Golub, Prodecan, Facultatea de Drept, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca

Comitet de organizare

  • Conf.univ.dr. Maria Nica-Dumitru, Președintele Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Iași
  • Conf.univ.dr. Camelia Ignătescu, Decan, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava
  • Conf.univ.dr. Raul-Felix Hodoș, Facultatea de Drept și Științe Sociale, Universitatea „1 Decembrie” din Alba Iulia
  • Paul Butnariu, Președinte, Camera de Comerț și Industrie Iași
  • Sorin Gheorghiu, Director, Direcția Promovare și Relația cu membrii, Camera de Comerț și Industrie Iași

.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 35 mp, situat in orasul Negresti, Str. Decebal nr. 5, ce apartine domeniului public al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara Nr. 73695 Negresti, Nr. Cadastral 73695, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 49/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii in vederea desfasurarii de activitati conexe serviciilor medicale referitoare la sanatatea umana. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, Orasul Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 21,9 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, Bl. E2, Sc. C, Parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara Nr. 70102-C1-U74, Nr. Cadastral 70102-C2-U74, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 48/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, Parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
INTDESIGNE CL SRL – Lansarea proiectului: Investiții pentru dezvoltarea capacității de producție a INTDESIGNE CL SRL
05/06/2024 17:19

 COMUNICAT DE PRESĂ   28.05.2024  Investitii pentru dezvoltarea capacitătii de productie a INTDESIGNE CL SRL - Lansarea proiectului -

5 iunie, Ziua mondială a mediului înconjurător
05/06/2024 11:37

La 5 iunie este marcată Ziua mondială a mediului inconjurător, zi care are la bază in fiecare an o temă recomandată de Programul Naţiunilor Unite pentru Mediu (UNEP). Prin marcarea Zilei mondiale a medi ...

,,PNRR: Fonduri pentru Romania moderna si reformata!” Comuna COSTEȘTI, județul IAȘI,
05/06/2024 09:08

,,PNRR: Fonduri pentru Romania moderna si reformata!” Comuna COSTESTI, judetul IASI, 

Comunicat de presa - LANSARE PROIECT Titlul proiectului: ,,DEZVOLTAREA ACTIVITATILOR STOMATOLOGICE LA SC ESTETIC DENTAL SRL”
05/06/2024 09:00

Comunicat de presa - LANSARE PROIECT Titlul proiectului: “DEZVOLTAREA ACTIVITATILOR STOMATOLOGICE LA SC ESTETIC DENTAL SRL”

Comunicat de presa - LANSARE PROIECT Titlul proiectului: DEZVOLTAREA ACTIVITATII SC BONELLO PROIECT SRL PRIN CONSTRUIRE PUNCT DE LUCRU
05/06/2024 09:00

Comunicat de presa - LANSARE PROIECT. Titlul proiectului: DEZVOLTAREA ACTIVITATII SC BONELLO PROIECT SRL PRIN CONSTRUIRE PUNCT DE LUCRU   

CFR Călători nu face față cererii
05/06/2024 08:37

  CFR Călători are nevoie de aproape 500 de unităţi de transport pentru a face faţă cererii tot mai mari din ultimii 2-3 ani, astfel că are in derulare o licitaţie de inchiriere de automotoare die ...

Poluarea, o amenințare mai mare pentru sănătate decât războiul, drogurile și alcoolul, la un loc
05/06/2024 08:36

Poluantii de origine umană si schimbările climatice contribuie la milioane de decese cauzate de boli cardiovasculare in fiecare an, avertizează un grup de oameni de stiintă de renume. Un nou studiu, pu ...

Se anunță o criză uriașă pe piața imobiliară: apartamentele noi din oraşele mari continuă să se scumpească
04/06/2024 20:34

Preţurile apartamentelor noi din oraşele mari continuă să crească susţinut, respectiv cu pană la 4% in Timişoara sau Constanţa in ultimele 30 de zile, singura excepţie fiind Iaşiul, unde evoluţia es ...

656 de dosare au fost aprobate  pentru
04/06/2024 14:49

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) a publicat pe site-ul propriu noi liste cu dosare aprobate in cadrul Programelor Rabla Plus şi Rabla Clasic, in urma şedinţei comitetului de Avizare din 3 iunie 202 ...

Top 5 servicii de PR de care afacerea ta are nevoie în 2024
04/06/2024 14:16

Top 5 servicii de PR de care afacerea ta are nevoie in 2024 O afacere de succes este mai mult decat produse sau servicii de calitate. Pentru a vinde si a te mentine relevant pe o piată supraaglomerată este i ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei