Consorţiul format din Management Reorganizare Lichidare Iaşi SPRL şi MGA Insolvency SPRL anunţă scoaterea la vânzare a activelor SC Termica SA

MRL-LOGO

Dimensiune font:

| 12-06-2020 10:24

 PUBLICAŢIE DE VÂNZARE

Consorţiul format din practicienii în insolvenţă Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. şi MGA Insolvency S.P.R.L., desemnate în calitate de lichidatori judiciari ai debitorului  S.C. Termica S.A., cu sediul social în mun. Suceava, str. Energeticianului, nr. 1, jud. Suceava, C.U.I. R014682110, nr. de înreg. O.R.C. J33/310/2002, numite potrivit Sentinţei nr. 75 din data de 30.06.2015, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 6758/86/2013*, anunţă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006 şi ale hotărârilor adunării creditorilor din data de 12.11.2015, 06.03.2017 și respectiv 21.05.2020, scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare la data de 25.06.2020, ora 13.00 la sediul debitoarei S.C. TERMICA S.A. din Mun. Suceava, str. Energeticianului, nr. 1, jud. Suceava, a următoarelor active:

Potrivit art. 292, alin. (2), lit. f din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, operaţiunea de livrare a Activului 8 – Căi ferate va fi scutită de TVA. 

 Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 24.06.2020, ora 13.00, la sediul unuia dintre lichidatorii judiciari, respectiv MGA Insolvency S.P.R.L. din mun. Suceava, str. Castanilor, nr. 2, bl. 2, sc. A, ap. 17, et. 5 sau Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82.

LICITAŢIA VA AVEA LOC LA SEDIUL DEBITOAREI SC TERMICA SA SUCEAVA DIN MUN. SUCEAVA, STR. ENERGETICIANULUI, NR. 1, JUD. SUCEAVA, PE DATA DE 25.06.2020, ORA 13.00, ŞI SE VA DESFĂŞURA ÎN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGII NR. 85/2006 PRIVIND PROCEDURA INSOLVENTEI ŞI ALE HOTĂRÂRILOR ADUNARII CREDITORILOR DIN DATA DE 12.11.2015, 06.03.2017 ȘI RESPECTIV 21.05.2020.

Poate participa la licitaţie orice persoană juridică care depune până la data de 24.06.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorilor judiciari MGA Insolvency S.P.R.L. din mun. Suceava, str. Castanilor, nr. 2, bl. 2, sc. A, ap. 17, et. 5 sau Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82,  următoarele documente:

- Scrisoare de intenţie de a participa la licitaţie, la care se vor ataşa:

Dovada achitării caietului de sarcini în cuantum de  5.000 lei + TVA în contul de lichidare nr. RO68RNCB0234020412160001 deschis la BCR S.A. Sucursala Suceava, având ca beneficiar S.C. Termica S.A. Suceava. 

Dovada depunerii garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire la licitaţie a activului, în contul de lichidare nr. RO68RNCB0234020412160001 deschis la BCR S.A. Sucursala Suceava, având ca beneficiar S.C. Termica S.A. Suceava.

Împuternicirea acordată persoanei care reprezintă participantul la licitaţie, dacă este cazul, semnată de reprezentantul legal al societăţii, pentru susţinerea valabilităţii ofertei, pentru semnarea procesului verbal de licitaţie, împreună cu copia după actul de identitate al împuternicitului 

Declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în una din situaţiile de incompatibilitate prevăzute în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini,

Acordul de acceptare a caietului de sarcini şi a regulamentului de vânzare prevăzut în anexa 2 la Caietul de sarcini,   

Acordul privind datele de contact pentru celeritatea procedurii prevăzut în anexa nr. 3 la Caietul de sarcini, 

Declarație de consimțământ - Acord pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare, prevăzut în anexa nr. 4 la Caietul de sarcini, 

Documentele care certifică identitatea şi calitatea participantului la licitaţie, după cum urmează:

Pentru persoanele juridice române:

Certificatul de înmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comerţului- în copie conformă cu originalul, 

Certificatul de înregistrare fiscală – în copie conformă cu originalul,

Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerţului – în copie conformă cu originalul,

Declaraţie pe propria răspundere că nu se află în reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare voluntară sau în faliment. 

Un acord cadru, de principiu, perfectat cu un agent economic autorizat de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A., conform legislaţiei în vigoare, ca furnizor de servicii feroviare care poate executa lucrări de intervenţie la linia ferată industrială, care afectează zona de protecţie sau de siguranţă a infrastructurii feroviare publice. Acordul va fi însoțit de copia legalizată a documentului de autorizare eliberat de autoritatea competentă.

Pentru persoanele juridice străine:

Actul de înmatriculare al societăţii comerciale străine, tradus şi legalizat,

Declaraţie pe propria răspundere că participantul din partea firmei ofertante la licitaţia publică cu strigare cunoaşte limba română şi termenii specifici licitaţiei publice cu strigare sau este asistat de un traducător autorizat caz în care se va depune copie de pe autorizaţia acestuia şi de pe actul de identitate al acestuia,

Declaraţie pe propria răspundere că nu se află în reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare voluntară sau în faliment. 

Un acord cadru, de principiu, perfectat cu un agent economic autorizat de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A., conform legislaţiei în vigoare, ca furnizor de servicii feroviare care poate executa lucrări de intervenţie la linia ferată industrială, care afectează zona de protecţie sau de siguranţă a infrastructurii feroviare publice. Acordul va fi însoțit de copia legalizată a documentului de autorizare eliberat de autoritatea competentă.

Toate costurile privind transferul dreptului de proprietate, cum ar fi dar fără a se limita la întocmirea documentației de desființare LFI și obținerea avizelor de la autorități (CNCFR, Ministerul Transporturilor, AFER), precum și orice alte costuri aferente, vor fi suportate de către cumpărător.

Neprezentarea de către potenţialii cumpărători a oricăruia dintre documentele prevăzute în caietul de sarcini conduce la eliminarea acestora de la licitaţie publică deschisă.

În cazul în care din conţinutul documentelor solicitate nu rezultă îndeplinirea condiţiilor prevăzute în anunţul de vânzare, potenţialii cumpărători vor fi eliminaţi.

Toate documentele sus menţionate, depuse de persoane fizice sau juridice române, vor fi prezentate în original sau în copie conformă cu originalul.

Toate documentele sus menţionate, depuse de persoane fizice sau juridice străine, vor fi prezentate în copie, însoţită de traducerea în limba română, legalizată.

Pentru documentele solicitate în copie, la începutul şedinţei de licitaţie publică deschisă se vor prezenta originalele pentru conformitate.

Accesul direct la activele oferite la vânzare se face cu programare şi este condiţionat de semnarea unui Protocol de vizitare a activului care cuprinde clauze de confidenţialitate. Pentru programare ofertanţii trebuie să-şi anunţe intenţia de vizitare prin fax la 0230/25.70.66, 0330-11.51.67 sau e-mail secretariat@insolventa.ro, mgainsolvency@yahoo.com .

O persoană care a formulat şi semnat o scrisoare de intenţie de participare la licitaţie:

recunoaşte că este de acord şi îşi însuşeşte condiţiile de participare prezentate în Regulamentul de vânzare, Caietul de sarcini, precum şi faptul că a vizionat bunul şi este de acord cu achiziţionarea bunului în stadiul în care se regăseşte acesta la data licitaţiei;

recunoaște că, în cazul adjudecării activului, dobândește calitatea de proprietar și beneficiar al LFI în întregime, așa cum este descrisă în caietele de sarcini și în documentația tehnică existentă, inclusiv a tronsoanelor care, eventual, nu vor fi desființate și își asumă toate drepturile și obligațiile specifice prevăzute în  ORDONANŢA nr. 60 din 29 iulie 2004 privind reglementările referitoare la construirea, întreţinerea, repararea şi exploatarea căilor ferate, altele decât cele administrate de Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A.

        Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorilor judiciari MGA Insolvency S.P.R.L. din mun. Suceava, str. Castanilor, nr. 2, bl. 2, sc. A, ap. 17, et. 5 sau Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00 – 16.00, până pe data de 24.06.2020, ora 13.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore).

  Relaţii suplimentare se pot obţine de pe:

- pe site-ul SC Termica SA www.termicasv.ro, pe site-ul Management Reorganizare Lichidare Iaşi SPRL - www.insolventa.ro, pe site-ul MGA Insolvency S.P.R.L. - www.mgainsolvency.ro, şi la numerele de telefon: 

SC Termica SA Suceava – fax 0230/25.70.66, tel. 0230/53.26.38, 0742/846.795; 

Management Reorganizare Lichidare Iaşi SPRL – 0749-244.377, 0757-545.545, 0232–243.864; 

MGA Insolvency S.P.R.L. – 0330-115.167.       

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:43

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilan sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, str. Principala nr. 30, comuna Grumazesti, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 09.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 11.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
Rezultate Loto 6 din 49, din 16 iunie: premiu uriaș pus în joc
16/06/2024 19:52

Duminica, 16 iunie, au loc noi trageri Loto 6/49, Noroc, Joker, Noroc Plus, Loto 5/40 si Super Noroc, dupa ce la tragerile loto de joi, 13 iunie, Loteria Romana a acordat peste 17.300 de castiguri in valoare to ...

Din 16 iunie, plata cu cardul devine posibilă la toți comercianții
16/06/2024 17:50

Legea 406/2023 care reglementează cardurile bancare si plata cu cardul la comercianti, continand prevederi si pentru avansuri cash din magazine, intră in vigoare duminică, 16 iunie, conform Adevărul. &bdqu ...

UBER NORD-EST SRL Iaşi (CUI/CIF: 40638882) a intrat direct în faliment, la solicitarea Fiscului, conform deciziei pronunţate de Tribunalul
16/06/2024 13:53

  UBER NORD-EST SRL Iaşi (CUI/CIF: 40638882) a intrat direct in faliment, la solicitarea Fiscului, conform deciziei pronunţate de Tribunalul Iaşi pe data de 8 noiembrie 2023&hel ...

Grindina, combătută în România cu patru tehnologii
16/06/2024 10:30

Romania este singura ţară care a incercat cu succes patru tehnologii pentru combaterea grindinei şi stimularea precipitaţiilor, unele fiind deja folosite sau in curs de implementare pentru combaterea secete ...

Șefii de la eMag nu mai pot ascunde adevărul! Cifrele înregistrate de faimoasa platformă online sunt pe un trend ascendent
15/06/2024 22:08

Platforma eMag a reusit, de-a lungul anilor, să ajungă in topul preferintelor romanilor. Numai in ultimii ani, s-a dublat numărul antreprenorilor care aleg să vandă produsele prin platforma eMag. Potrivit ...

Milionarul Fan Courier a spus cât ar cere pentru „copilul” său. Firma de curierat are un profit uluitor, dar plătește o avere către statul român
15/06/2024 21:55

In spatele succesului Fan Courier stau 3 vecini de la tară care au avut un vis: Felix, Adrian si Neculai. Numele firmei in sine este un acronim din prenumele lor. După 27 de ani, au ajuns să cunoască un rea ...

COMUNICAT DE PRESĂ “PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată” Comuna Aroneanu,
14/06/2024 09:18

COMUNICAT DE PRESĂ “PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată” Comuna Aroneanu,

Agenția de rating Fitch laudă România: Riscurile sunt echilibrate, dar va fi nevoie de măsuri de ajustare fiscală
14/06/2024 08:57

Agentia de evaluare Fitch consideră că riscurile la adresa ratingului Romaniei sunt in mare parte echilibrate. Un analist al acestei organizatii a declarat că un avantaj al tării noastre constituie nivelul ...

Ministrul Finanţelor, întâlnire cu vicepreşedintele Băncii Mondiale / S-a discutat despre reformele sistemului fiscal
13/06/2024 21:17

Ministrul Finanţelor, Marcel Boloş, s-a intalnit cu vicepreşedintele Băncii Mondiale pentru Europa şi Asia Centrală, Antonella Bassani, cu cre a discutat despre reformele sistemului fiscal şi progresele ...

În România ar putea fi introdus salariul minim european
13/06/2024 14:38

A fost pus in dezbatere publică proiectul privind introducerea salariului minim european in Romania – a anunţat premierul Marcel Ciolacu, amintind că alegerile au trecut şi că trebuie să revenim la ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei