Cum poţi afla secretele unei cariere de succes

default

Dimensiune font:

| 18-01-2017 05:26

 Oportunitate incredibilă pentru studenții unei universități ieșene *aceștia au ocazia de a descoperii toate secretele unei cariere de succes *managementul timpului, trucuri pentru dezvoltarea personală sau pentru o prezentare de succes, toate acestea vor fi prezentate într-o manieră interactivă și atractivă *totul este gratuit, fiind la un click distanță de cei interesați

 Departamentul Servicii pentru Studenți și Absolvenți (DSSA) din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași organizează, în perioada 17 ianuarie – 23 februarie, o serie de traininguri gratuite pentru studenți, menite să le deschisă acestora drumul către o carieră de succes. Astfel, fie că este vorba despre dezvoltare personală, artă, tehnologie sau pur și simplu despre trucuri utile pentru cei care vor să-și organizeze mai bine timpul și mintea, studenții au la dispoziție o gamă largă de traininguri din care pot alege.

 Citește și Un nou proiect multicultural la Inspectoratul Şcolar

 

Trainingurile lunii Ianuarie

Luna ianuarie îi așteaptă pe studenți cu câteva traininguri de dezvoltare personală pe cât de interesante, pe atât de utile. Astfel, în cadrul cursului „Managementul timpului”, studenții vor putea afla cum să-și gestioneze corect cele 86.400 de secunde dintr-o zi, astfel încât să reușească să îndeplinească tot ceea ce și-au propus. De asemenea, participanții la training vor mai afla care este relația lor cu timpul, care sunt cele mai frecvente probleme legate de timp cu care se confruntă un student, ce este managementul timpului și care sunt tehnicile care conduc la o gestionare mai eficientă a acestuia. Acest curs se va desfășura astăzi, 18 ianuarie, începând cu ora 10:00 și va fi susținut de Andrei Alma.

Tot astăzi va avea loc și trainingul intitulat sugestiv „Învață să înveți”. Acesta se adresează studenților interesați să afle mai multe despre cum pot organiza activitatea de învățare astfel încât să fie productivi, eficienți și să aibă succes. În cadrul cursului, participanții vor fi ajutați să descopere ce stă în spatele motivației lor de a învăța, care este stilul fiecăruia de învățare, dar și care sunt strategiile de luare a notițelor și de recapitulare. Trainingul „ Învață să înveți” se va desfășura în intervalul 12:30 – 14:30 și va fi susținut de Oana Chisăliță.

Luna ianuarie va continua cu trainungul „Managementul stresului în sesiune”, care se va desfășura mâine, 19 ianurie, începând cu ora 10:00. În cadrul acestuia, participanții vor afla care sunt diferitele tipuri de stres și cum acționează fiecare, dar și care sunt tehnicile care ajută la gestionarea corectă a stresului. De asemenea, studenții vor avea ocazia de a descoperi care sunt factorii care stau la baza stresului lor și ce efecte are acesta asupra fiecăruia. Toate aceste informații vor fi furnizate de trainerul Irina Șubredu.

 

 Citește și Oportunitate de neratat pentru pasionaţii de ştiinţe agricole

 

Propunerile lunii februarie

În luna februarie, studenții vor avea posibilitatea de a participa la cinci trainguri, deopotrivă atractive și incitante. Primul dintre acestea este programat pe data de 21 februarie, în intervalul 10:00 – 12:00, și se intitulează „Setting goals” („Stabilirea obiectivelor”). Scopul principal al acestuia este descoperirea metodelor de stabilire a obiectivelor și identificarea soluțiilor potrivite pentru realizarea acestora.

Cel de-al doilea training al lunii februarie, „Grow your MINDset”, îi va ajuta pe participanți să înțeleagă cum funcționează mintea fiecăruia, și, mai ales, cum poate fi aceasta ajutată să funcționeze mai eficient. Astfel, în cadrul acestui training studenții vor înțelege cum reacționează atunci când se confruntă cu obstacole și piedici, vor învăța cum să-și asculte vocea interioară și care sunt tehnicile care ajută la dezvoltarea minții. „Grow your MINDset” va avea loc marți, 21 februarie, începând cu ora 14:00.

Pe 22 februarie, studenții vor afla cum pot avea succes la prezentările pe care le au de făcut la cursuri în cadrul trainingului „Cum să realizezi o prezentare de succes”. Cum se structurează o prezentare, care sunt tehnicile potrivite și care sunt aplicațiile cheie care pot transforma o prezentare simplă într-una de succes, sunt doar câteva dintre lucrurile care vor fi prezentate în cadrul acestui training. Diana Chihaia, trainerul cursului, îi așteaptă pe toți cei interesați începând cu ora 10:00.

Următorul training se intitulează „Respirația în cânt și rolul cuvântului în abordarea partiturilor muzicale - Dicție, noțiuni preliminare; Exerciții” și este destinat celor care vor să descopere arta interpretării și a pronunțării corecte. În cadrul celor două parți ale acestui training, participanții vor afla care este rolul cuvintelor într-o partitură muzicală, care este importanța dicției, dar și care sunt tehnicile de pronunțare. Prima parte a trainingului se va desfășura pe data de 23 februarie, începând cu ora 10:00.

Ultimul training pregătit de cei de la DSSA este vine în ajutorul celor care trebuie să-și pregătească lucrarea de doctoral. „Doctorat 1.0 ” îi va ajuta pe doctoranzi să își organizeze eficient activitatea din timpul studiilor, să identifice pașii care trebuie să-i urmeze pentru atingerea obiectivelor, dar și care sunt strategiile de analiză a literaturii științifice.

Cei interesați se pot înscrie accesând acest link, participarea la toate trainingurile fiind gratuită. Locația fiecărui training va fi comunicată participanților cu o zi înainte ca acestea să se desfășoare. 

 

* * *

Calendarul trainingurilor:

18 ianuarie, 10:00 – Managementul timpului (Andrei Alma)

18 ianuarie, 12:30 – Învață să înveți (Oana Chisăliță)

19 ianuarie, 10:00 – Managementul stresului în sesiune (Irina Șubredu)

21 februarie, 10:00 – Setting goals/Stabilirea obiectivelor (Andrei Alma)

21 februarie, 14:00 – Grow your MINDset (Irina Șubredu)

22 februarie, 10:00 – Cum să realizezi o prezentare de succes (Diana Chihaia)

23 februarie, 10:00 Respirația în cânt și rolul cuvântului în abordarea partiturilor muzicale - Dicție, noțiuni preliminare; Exerciții (Gabriela Enășescu)

23 februarie, 12:30 – Doctorat 1.0 (Oana Chisăliță)

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:53

BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Trei zile de foc pentru candidaţii la „examenul maturităţii”
11/06/2019 00:00

  * calendarul de Bacalaureat 2019 prevede că absolventii de liceu sustin pană astăzi, 11 iunie, competentele digitale, iar pe 12-13 iunie sunt examenele orale de limbă străină * probele scrise ince ...

„Dacă nu poți vedea punctele tari ale copilului, nu te atinge de slăbiciunile lui”
18/05/2019 00:00

  * in primăvara acestui an s-a organizat, pentru prima dată in Romania, un curs de formare in evaluarea dinamică a potentialului de invătare la copil - LPAD (Dispozitiv de evaluare a tendintei de inv ...

Fiecare şcolar va primi, din toamnă, câte o tabletă!
11/05/2019 00:25

  * Guvernul doreşte modernizarea sistemului de invăţămant cu ajutorul noilor tehnologii, urmand a investi cateva sute de milioane de lei pentru a instala sisteme wi-fi in 4.500 de şcoli * asta in co ...

Drama de la Buda l-a scandalizat pe şeful statului
16/04/2019 18:45

  * după ce luni, un copil de trei ani din satul Buda, comuna Brăeşti - Iaşi, a decedat, inecat in fosa septică din curtea şcolii, directorul respectivei unităţi de invăţămant a fost destituit ...

Elevii, educaţi în spiritul practicilor sustenabile de consum
11/04/2019 00:00

  În perioada 1- 6 aprilie 2019, un grup de elevi şi cadre didactice din Şcoala Gimnazială „Otilia Cazimir” Iaşi au participat la cea de-a patra activitate de predare- invăţare din ...

Înscrierea în clasa pregătitoare, etapa a doua
03/04/2019 00:00

  * a inceput cea de-a doua etapă rezervată completării/depunerii/validării cererilor de inscriere in invăţămantul primar pentru anul şcolar 2019-2020 * se adresează copiilor care nu au fost insc ...

Au rămas neocupate 954 locuri la „clasa zero”
27/03/2019 10:37

  * in judetul Iaşi au fost depuse 6.735 de cereri de inscriere pentru clasa pregătitoare * şcolile care au depăşit numărul stabilit prin planul de şcolarizare sunt Colegiul National „Garabet ...

„Sărbătorim oamenii, nu celebrăm zidurile care ne înconjoară”
17/11/2017 05:04

Gheorghe Asachi este promotorul infiinţării primei linii de educaţie in inginerie, care s-a concretizat in naşterea unei ,,clase de ingineri hoţarnici”, la data de 15 noiembrie 1813. Evenimentul care ...

Munţi de bani pentru angajaţii din învăţământ
10/11/2017 16:00

Luna trecută a fost marcată de apariţia in spaţiul public a unuia dintre cele mai aşteptate, dar şi controversate documente. Este vorba despre proiectul Legii salarizării unitare, proiect promis de alian ...

Cercetarea şi inovarea, susţinute prin Universitatea Tehnică
03/11/2017 04:06

La Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi (UTI) invită doritorii la o Sesiune de informare privind oportunităţile de finanţare din cadrul acţiunilor „Marie Skłodowska-Curie&r ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei