Sigla-Universitatii-net

Dimensiune font:

Înscrie-te la TUIASI! Vino să inovăm împreună!

| 10-09-2017 18:54

 

Din luna iulie 2017, TUIASI a implementat cu succes un sistem nou de admitere prin care candidatul se poate înscrie la oricâte facultăţi şi specializări doreşte cu un singur dosar şi plătind o singură dată taxa de admitere. Cu acest sistem, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi a raportat cele mai bune rezultate din ultimii ani la sesiunea din iulie a admiterii pentru anul universitar 2017 - 2018. După încheierea perioadei de depunere a dosarelor, s-au înscris 3.255 de candidaţi unici, o creştere de 72% ca număr faţă de anul anterior şi cu 43% faţă de anul 2015. „Numărul de candidaţi fizici din acest an egalează numărul de dosare depuse anul trecut. Iar această creştere are, în spate, şi scăderea numărului de tineri care au luat bacalaureatul, deşi rata de promovare a crescut, numărul de absolvenţi de liceu care au promovat bacalaureatul este mai mic”, a declarat prof. univ. dr. ing. Dan Caşcaval, rectorul TUIASI.

 

Acelaşi sistem va fi valabil şi pentru sesiunea de admiterea din toamnă, 10 - 17 septembrie, 6 - 11 la Facultatea de Automatică şi Calculatoare. Mai mult, candidaţii se pot înscrie la TUIASI completând formularul online de acasă, accesibil la adresa https://www.admitere2017.tuiasi.ro/. Cu ajutorul formularului online, viitorii studenţi pot bifa, în ordinea preferinţelor, toate facultăţile şi toate specializările la care vor să se înscrie şi pot alege dacă vor să intre în concurs şi pentru locurile la taxă (în cazul în care nu prind un loc la buget) sau doar pentru locurile bugetate.

Distribuţia în timp real a candidaţilor

TUIASI este una dintre primele universităţi din ţară care a modificat sistemul de admitere, transformându-l într-unul modern şi dinamic, cu o structură arborescentă, care vine în ajutorul candidatului: mai puţine taxe şi mai puţin efort depus la admitere. Sistemul de admitere este unul complex, informatizat integral şi realizat „în casă” de către o echipă TUIASI. Cu ajutorul acestuia, candidaţii pot selecta printr-un singur formular, fie că aleg să îl completeze online sau la Universitate, la comisiile de admitere, oricâte specializări doresc de la oricâte facultăţi ale TUIASI, iar sistemul îi va repartiza în funcţie de medii şi de ordinea preferinţelor absolvenţilor de liceu. Acest sistem va asigura de asemenea şi o mai echitabilă distribuţie a studenţilor pe locurile facultăţilor, ţinând bineînţeles seama de ordinea opţiunilor acestora. Distribuţia pe locuri se va face în timp real şi poate fi urmărită pe site-ul TUIASI.

Noul sistem de admitere vine în ajutorul candidaţilor, în sensul că un candidat poate, cu o singură taxă şi un singur dosar, să se înscrie la toate cele 11 facultăţi ale universităţii noastre. Absolventul de liceu depune dosarul la facultatea care este prima opţiune pentru el şi apoi nu mai trebuie să se deplaseze cu alte dosare, cu alte acte, la celelalte facultăţi”, a precizat prof. univ. dr. ing. Dan Caşcaval, rectorul TUIASI.

Candidaţii care au optat pentru completarea formularului online, cu toate opţiunile în ordinea preferinţelor, date despre liceul absolvit, diplomă, date personale şamd, trebuie să vină cu dosarul cu acte la facultatea unde au prima opţiune, abia atunci sunt consideraţi înscrişi în totalitate. Candidaţii care completează formularul dar nu aduc dosarul la facultate nu intră în concurs. De anul viitor conducerea universităţii vrea să dezvolte aplicaţia software care a stat la baza sistemului de admitere astfel încât candidaţii să îşi poată depune documentele online şi să trimită toate actele necesare de acasă. La Universitatea Tehnică vor veni doar în momentul în care trebuie să confirme locul, să semneze contractul de studii şi să depună actele în original.

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

PUBLICAŢIE DE VANZARE SC Avrasop SRL, cu sediul social în mun. Iaşi, bd. Independenţei, nr. 4-6, ap.cam 8, înregistrată la ORC Iaşi sub nr. J22/284/2005, CUI 17192970, prin lichidator judiciar Rodafis IPURL cu sediul în mun. Iaşi, str. Străpungere Silvestru, nr. 48 A, anunţă vânzarea prin licitaţie publică cu strigare a bunurile mobile: Plug cu brazde PP3 – 701 lei; Grapa cu discuri – 1696 lei; Tăvălugi - 841 lei; Cisternă 3,6 to –1682 lei (prţturi fără TVA). Preţurile de pornire reprezintă 35% din preţurile de evaluare. Valorificarea activelor prin licitaţie publică deschisă cu strigare va avea loc la data de 23.01.2018, ora 10, la sediul lichidatorului judiciar. Pentru bunurile neadjudecate, licitaţia se va repeta în ziua de 30.01.2018, aceeaşi locaţie şi oră, aceleaşi preţuri de pornire. Condiţiile de participare la licitaţie sunt conţinute în Caietul de sarcini. Caietul de sarcini, în valoare de 50 lei, se achiziţionează de la sediul lichidatorului, unde se depune şi documentaţia de participare la licitaţie, în original, până în preziua licitaţiei, orele 13.00. Garanţia de participare este de 30% din suma reprezentând preţul de pornire şi va putea fi plătită în contul nr. RO80BUCU1032235332633RON deschis la Alpha Bank Iaşi pe numele debitorului. Prezentul anunţ constituie şi notificare către creditori, debitor şi orice persoană fizică sau juridică interesată în cauză. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare au obligaţia, sub rezerva sancţiuni decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data licitaţiei. Informaţii suplimentare la tel/fax 0232/273948, e-mail: rodafis@gmail.com
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al societăţii debitoare CIB S.A, desemnat prin Sentinţa nr. 1061/F/10.12.2013, pronunțată de Tribunalul Vaslui, Secţia Civilă, în dosarul nr. 529/89/2012, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, organizează licitaţie publică, competitivă, cu strigare, în data de 05.03.2018, ora 13:00, pentru valorificarea următoarelor bunuri mobile: Denumirea bunului mobil – Buc. – Preţ de pornire a licitaţiei (EUR, fără TVA) Cântar platformă tip plp low profile 100x100 cm – 1 – 342, 90 Spălător cisme – 1 – 663, 30 Kutter KILIA 125 l Express – 1 – 9.500, 85 Instalaţie saramură Bonner – 1 – 727, 65 Maşină de ambalat sub vid Favola şi Unica – 2 – 2.263, 95 Autoutilitară Ford Tranzit – 1 – 2.610, 00 Autoturism Dacia Logan – 1 – 855, 00 Autoturism Daewoo Matiz – 1 – 270, 90 În cazul în care la licitaţia din 05.03.20108, nu se va reuși valorificarea bunurilor mobile aparţinând debitoarei, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii pe 19.03.2018 și 02.04.2018, ora 13:00, la sediul lichidatorului judiciar din Bârlad, Str. Gen. Năumescu, nr. 5, bl. E, sc. A, parter, Jud. Vaslui. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare, au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 04.03.2018, 18.05.2018, respectiv 01.04.2018, ora 12:00, la sediul lichidatorului judiciar. În conformitate cu prevederile art. 53, din Legea nr. 85/2006, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activelor este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform Regulamentului de valorificare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 21.12.2017 şi hotărârilor luate în cadrul acestei adunări. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform Regulamentului de valorificare aprobat în ședința Adunării Creditorilor din data de 21.12.2017. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitatiei, pentru fiecare activ în parte, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei CIB S.A., nr: RO23BUCU1032235340043RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iași. Garanţia de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plăţii. În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunurilor mobile supuse procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 300 lei, fără TVA, plătibili în contul lichidatorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul lichidatorului judiciar din Bârlad, sau Iași. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Bârlad sau din Iași, pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, la tel: 0721503737, 0733683702, mail: euro.cont@yahoo.com, vanzari@lrj.ro.
Peste 1,5 milioane de absenţe înregistrate în şcolile din judeţ
21/02/2018 04:45

În cadrul şedinţei lunare a Colegiului Prefectural care a avut loc ieri la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Iaşi, reprezentanţii instituţiilor judeţene au discutat şi despre problema a ...

 Şcolile degradate, în atenţia Cotroceniului
03/01/2018 05:15

Uniunea Sindicatelor Libere din Învăţămantul Preuniversitar (USLIP) Iaşi a inceput noul an prin iniţierea unei campanii naţională numită „Investiţi Urgent in Infrastructura Şcolară” ...

27/12/2017 05:30

Finanţări europene pentru Universitatea de Medifină Luna decembrie a fost marcată de un important eveniment realizat de Reprezentanţa Comisiei Europene in Romania şi Structural Consulting Group care au o ...

 Riscurile din mediul virtual
22/12/2017 05:30

În perioada 2017 – 2019, Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi participă la implementarea activităţilor proiectului „LogOn Back to Lif”-„Reconectează-te la viaţă”, desf ...

 Elev ajuns în spital din cauza alcoolului
22/12/2017 05:30

Un elev de la Şcoala Nr. 10 din Tătăraşi a ajuns, in decursul zilei de ieri, 21 decembrie, la Spitalul de Copii „Sfanta Maria”, după ce ar fi leşinat pe holul şcolii, din cauza consumului de ...

 Elevii descifrează tainele dreptului
15/12/2017 05:00

Asociaţia pentru Dialog in Justiţie, in parteneriat cu Primăria Municipiului Iaşi, Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi şi Direcţia Generală Anticorupţie din Ministerul Afacerilor Interne organizează ...

 Andrei Pleşu, doctor Honoris Causa al Universităţii ieşene
13/12/2017 05:30

O bună parte din elita ieşeană s-a reunit ieri pentru a-i acorda profesorului Andrei Pleşu titlul de doctor Honoris Causa al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”. Evenimentul, de o mare importa ...

Educația ieșeană pe culmile excelenței
12/12/2017 07:29

 Educatia ieseană pe culmile excelentei Educatia este unul din pilonii de dezvoltare ai Iasului, urbea fiind recunoscută la nivel national si international pentru calitatea actului de invăt ...

 Simulările şcolare bat la uşă
01/12/2017 05:30

Deşi elevilor le fuge de pe acum mintea la vacanţă şi la sărbătorile de iarnă, aceştia mai au de trecut un test şcolar, inainte de a se gandi la cadouri. Astfel, in zilele de 13, 14 şi 15 decembrie, i ...

 Proiect de succes, realizat la Şcoala „Gh. I. Brătianu”
30/11/2017 05:30

Şcoala „Gh. I. Brătianu” desfăşoară proiectul european Erasmus+ DOVES (PORUMBEI) - Detectivii Violenţei in Şcoli, ce se va intinde pe o perioadă de doi ani, fiind vorba despre un parteneriat ...