Haina îl face pe om
Dimensiune font:
Studiile arată că cei mai mulţi oameni iau decizii despre o nouă persoană pe care o întâlnesc în primele 10-30 de secunde de când au interacţionat. Asta înseamnă că nu avem prea mult timp pentru a influenţa acea persoană, motiv pentru care felul în care te prezinţi (vestimentaţia şi înfăţişarea) este primul pas în construirea unei relaţii de afaceri. „Crezi în valoarea de comunicare a hainelor? Eu da! Chiar există! Şi am demonstrat ştiinţific acest aspect!”, spune dr Mihaela Stroe, expert în limbajul non-verbal. Hainele pot fi un simbol al puterii sau al poziţiei sociale, un simbol al apartenenţei culturale, dacă luăm în considerare particularităţile vestimentare ale fiecărei culturi. Hainele pe care alegem să le purtăm pot fi şi un simbol al aspiraţiilor personale şi chiar al nivelului de educaţie. „Crezi că îmbrăcămintea şi accesoriile purtate au rolul doar de a ne acoperi trupul? În cea mai mare măsură, chiar asta fac. Dar să nu uităm un lucru extrem de important şi anume faptul că ele descoperă omul din interiorul nostru! De ce este important acest lucru? Pentru că îmbrăcămintea transmite un mesaj pe care cei din jur îl recepţionează şi la care reacţionează! Ultimele cercetări din domeniul neuro-psihologiei ne arată că avem între 3-4 şi 90 de secunde pentru a ne câştiga partenerul de comunicare la nivel de inconştient”, a completat Mihaela Stroe. Pentru influenţarea partenerului de comunicare şi de afaceri există două instrumente „neconvenţionale“: pe de o parte, vestimentaţia şi înfăţişarea exterioară, iar pe cealaltă parte, bunele maniere.
Citeşte şi ANUNŢURI DIN ZIARUL EVENIMENTUL
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau