Campania de informare şi comunicare „Europa, casa noastră”
Dimensiune font:
Reprezentanţa Comisiei Europene (RCE) în România, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS) a lansat a cincea ediţie a campaniei de informare şi comunicare „Europa, casa noastră”. Programul se adresează elevilor şi profesorilor din învăţământul primar, gimnazial şi liceal şi are drept scop derularea unor activităţi cu dimensiune europeană prin care elevii sunt încurajaţi să se informeze despre Uniunea Europeană, istoria, politicile ei, precum şi despre ultimele evoluţii din domeniul afacerilor europene. Campania „Europa casa noastră” se derulează pe parcursul întregului an, sub egida Anului European al Dezvoltării şi conţine două seturi de activităţi: „Vizite şi dezbateri în şcoli” şi concursul de proiecte „Lider european”.
Echipa de comunicatori, formată din Georgiana Petcu, account manager Chelgate şi Ioana Marchiş, communication adviser Reprezentanţa Comisiei Europene, a organizat joi două întâlniri cu elevii din judeţul Vaslui: una la Şcoala Gimnazială „Ştefan cel Mare” , urmată de o altă întâlnire, la Colegiul Economic „Anghel Rugină", unde s-a discutat despre arta de a vorbi în public, leadership şi a fost prezentat concursul de proiecte Lider European. „Lider european” oferă liceenilor posibilitatea de a-şi însuşi noţiuni de leadership şi tehnici de prezentare prin participarea la un concurs de proiecte care va avea două etape: locală şi naţională. Liceenii trebuie să identifice o problemă în comunitate pe care să o rezolve cu ajutorul unui proiect. Echipele care fac cele mai reuşite opt proiecte se vor califica în etapa finală, când vor merge la Bucureşti şi îşi vor prezenta proiectele în faţa unui juriu. Se vor acorda 3 premii (premiul I – 700 euro, premiul II- 500 euro, premiul III- 300 euro) şi 5 menţiuni a câte 100 euro fiecare. Profesorii coordonatori ai echipelor finaliste vor primi câte o excursie la Bruxelles la Comisia Europeană.
Reprezentanţa Comisiei Europene (RCE) în România reprezintă Comisia Europeană în România şi asigură un flux eficient de informaţii între aceasta şi cetăţenii şi autorităţile României. Viziunea Reprezentanţei este aceea a unei Românii europene atât prin calitatea sa de stat membru, cât şi prin implicarea activă a cetăţenilor săi în construcţia europeană. Misiunea RCE este de a contribui la o cât mai bună înţelegere a Uniunii Europene, a scopurilor, valorilor şi politicilor acesteia, aducând informaţia europeană cât mai aproape de cetăţeni, într-o formă adaptată nevoilor lor specifice.
În numele şi sub îndrumarea Reprezentanţei Comisiei Europene, Chelgate Public Affairs & Public Relations va implementa această campanie de comunicare. Chelgate este o companie britanică de consultanţă în domeniul afacerilor publice şi al comunicării. Înfiinţată în anul 1988, Chelgate are sediul central la Londra, birouri la Bucureşti şi Bruxelles şi o reţea de asociaţi în întreaga lume. Biroul din România a fost deschis în 2005 şi a derulat contracte importante alături de companii multinaţionale şi instituţii centrale şi locale. Chelgate acordă consultanţă în comunicare atât sectorului privat, cât şi celui public.
Un liceu din Vaslui, printre cele mai bune din ţară
Simona POP
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau