Macheta Bacau

Dimensiune font:

Eco Sud plasează Bacaul in topul eficienței în domeniul gestiunii deșeurilor

| 14-06-2018 16:00

Eco Sud S.A. a început astazi, 14 iunie 2018 operarea Celulei 2 a Depozitului Ecologic Bacău și promite ca în prima parte a lunii iulie să înceapă și operarea stațiilor aferente depozitului.

Depozitul Ecologic Bacău are o capacitate totală de 4,123 milioane m3 si va asigura pentru toți locuitorii județului, servicii de depozitare, tratare și eliminare a deșeurilor menajere, dar și servicii de compostare și reciclare, în conformitate cu directivele europene și normele legislative naționale. 

Preluarea activității de gestiune a deșeurilor în județul Bacău de către  Grupul Eco Sud S.A. a fost posibila prin proiectul “Sistem Integrat de Management al Deșeurilor” (SMID Bacău) în urma unei licitaţii organizată de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Salubrizare (ADIS) și finanțat prin Programul Operațional Sectorial de Mediu. Soluţia Eco Sud fost desemnată câştigătoare pentru excelenţa în servicii dar şi a responsabilităţii faţă de mediul înconjurător, trăsături ce au caracterizat activitatea companiei în cei aproape 20 de ani de experienţă.

Compania Eco Sud s-a remarcat detașat în domeniul gestionării deșeurilor, datorită faptului că tratează deșeul ca materie primă, nu ca gunoi. Astfe soluțiile de colectare selectivă practicate în depozitele deținute de Eco Sud, contribuie semnificativ la protejarea sănătății publice, a mediului si la creșterea economică. 

Materia prima din deșeurile selectate în cadrul Depozitului Ecologic Bacău este reutilizată și aduce un aport considerabil industriei prelucrătoare a metalului, metalelor neferoase (aluminiu), plastic, hârtie/carton sau sticlă. De asemenea, tratarea deșeurilor biodegradabile înseamnă resurse pentru producerea de energie termică, energie electrică, combustibil lichid și gazos.

„Din dorința de a proteja și utiliza resursele naturale într-un mod inteligent și durabil, politica actuală a Eco Sud este orientată către preocuparea pentru sortare, devenită obiectiv prioritar la nivelul companiei. Prin activitatea de sortare este menținută cât mai mult posibil valoarea produselor și a materialelor, deșeurile sunt reduse la minim, iar resursele nu părăsesc fluxul economic. Astfel prin investiții în infrastructură modernă de selectare a deșeurilor SMID Bacău va crește gradul de recuperare a materiei prime pentru industria de reciclare cu 25%, permitând un cost al serviciului de salubritate acceptabil pentru locuitorii județului Bacău”, a transmis Roxana Manea, Directorul General Adjunct al companiei. 

“SMID Bacău este un exemplu de plan de măsuri viitoare, de eficiență în gestiunea deșeurilor cu rezultate directe în creșterea confortului urban, a sănătății publice și a mediului înconjurător, a declarat Președintele Consiliului Județean Bacău și al ADIS Bacău, domnul Sorin Brașoveanu.

Proiectul Sistem Integrat de Management al Deșeurilor Solide (SMID) a însemnat o investiție de aproximativ 44 milioane de euro, Bacăul fiind unul dintre puținele județe din România care dispune de un astfel de sistem. 

Grupul Eco Sud a reușit implementarea proiectului SMID Bacău prin construirea și menținerea unui parteneriat solid cu autoritățile locale și cele ale Consiliului Județean Bacău, compania vizând o dezvoltare cât mai amplă a  componentei de reciclare a deșeurilor. 

Autoritățile județului Bacău au dat ieri, în cadrul conferinței de presă organizată cu ocazia începerii operării celulei 2 a Depozitului Ecologic Bacău, desfășurată în incinta depozitului, asigurări că există o preocupare constantă în privința dezvoltării infrastructurii de colectare selectivă a deșeurilor, în acest sens fiind anunțate investiții viitoare.

 

“SMID Bacău a fost un proiect lung, a fost nevoie de implicare și perseverența unei echipe profesioniste a Consiliului Județean Bacău condusă de domnul Președinte Adrian Dragoș Benea, dar ale căror rezultate se văd și astăzi, când în prezența domnului Președinte al Consiliului Județean Bacău și ADIS Bacău, Sorin Brașoveanu și a domnului primar Cosmin Necula, începem gestionarea SMID Bacău, care garantează și asigură un proces de reciclare avansat, un mediu curat și o grijă sporită față de sănătatea populației din județ”, a declarat Directorul Executiv ADIS Bacău, domnul Bogdan Seto. 

ECO SUD SA – 20 de ani de experiență în gestiunea deșeurilor

Eco Sud S.A. este cel mai important furnizor de soluții integrate de mediu destinate depozitării și eliminării deșeurilor menajere solide urbane și a deșeurilor industriale.

Eco Sud deține în prezent în portofoliu cinci Centre de Management al Deșeurilor (Depozitul Ecologic Vidra-București, Depozitul Ecologic Mofleni-Craiova, Depozitul Central Mavrodin-Alexandria, Centrul de Management Integrat al Deșeurilor Frățești Giurgiu, Sistem Integrat de Management al Deșeurilor Solide Bacău) și gestionează aproximativ 20% din cantitatea de deșeuri produsă în România, lucru care o plasează în postura de lider național în acest domeniu. Extinderea activității Eco Sud S.A. în regiunea Moldova, respectiv  în județul Bacău,  înseamnă pentru companie o majorare a cotei de piață de la 13% la 19%. 

Obiectivul companiei este acela de a crea parteneriate stabile cu rețeaua de clienți și comunitățile în cadrul cărora își desfășoară activitatea, pentru o gestiune eficientă a serviciilor și pentru a promova o reducere progresivă a cantităților de deșeuri generate, de la colectare până la depozitarea finală. Prin acest proces Eco Sud S.A. recuperează resurse valoroase și necesare calității vieții.

Compania este licențiată Clasa I prin Ordin emis de Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice și este certificată pentru Sistemul de Management de Calitate, Mediu, Sănătate și Securitate Ocupațională de către organismul de certificare TUV Rheinland InterCert Gmbh – Germania.

Bacău, 14 iunie 2018

ECO SUD S.A

 

 

Loading...

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași – Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agro - industrială, (tip “ferm[ creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice – Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 379.562 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 100% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc – Valoare de piață lei – fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 306.153 2 – Vidanja TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 78.300 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 54.527 Licitațiile vor avea loc în data de 08,15,22 și 29.06.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr.4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud.Iași, Complex de Birouri ”NH BUSINESS”, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA – pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar decshis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiunea de 10% etc.) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ANUNŢ Privind organizarea, la data de 11.07.2018 ora 11, a selecţiei de oferte în vederea desemnării unor evaluatori în vederea efectuării rapoartelor de evaluare a bunurilor imobile şi mobile ale debitoarei Subscrisa CASA DE INSOLVENŢĂ A&B SPRL, în calitate de lichidator judiciar al SC OPEN SERVICE SA IAŞI, anunţă organizarea, la data de 11.07.2018 ora 11 a selectie de oferte în vederea desemnării a 2 evaluatori (unul pentru evaluarea bunurilor imobile şi unul pentru evaluarea bunurilor mobile ale debitoarei) care să efectueze rapoartele de evaluare a bunurilor imobile şi mobile ale debitoarei. Bunurile imobile constau în teren şi cladiri situate în Iaşi, Calea Chişinăului nr. 45 iar bunurile mobile constau în utilaje, autoturisme şi stoc de marfă (piese auto). Ofertele vor fi depuse în plic la sediul lichidatorului judiciar în Iaşi, str. A. Panu nr. 13-15 mezanin sau trimise prin fax la nr. 0232/211090 cel mai târziu până la data de 10.07.2018 ora 16. În ofertă se va menţiona onorariul solicitat de evaluator şi perioada de execuţie a lucrării. Desemnerea ofertei câştigătoare va avea loc la data de 11.07.2018 ora 11 la sediul lichidatorului. Criteriile de desemnare a ofertelor câştigătoare atât pentru evaluarea bunurilor imobile cât şi pentru evaluarea bunurilor mobile sunt: onorariul cel mai mic solicitat de evaluator – 20 de puncte maxim şi perioada ce mai scurtă de execuţie a lucrărilor – 10 puncte maxim. Lichidator Judiciar, Casa de Insolvenţă A&B SPRL.
ANUNȚ SELECȚIE FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICIUL ARHIVISTIC Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iași, str. Zorilor nr. 11, jud. Iași, înregistrată în Registrul Societăţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în: Iași, Calea Chișinăului nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Iaşi sub nr. J22/108/2006, Cod de Identificare Fiscală 18291905, astfel desemnat prin Sentinţa Civilă nr. 62 din data de 30.01.2018 pronunţată de Tribunalul Iaşi, secţia II Civilă-Faliment, în dosarul nr. 4062/99/2014 (format vechi: 285/2014) primește oferte, pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 20.08.2018, orele 13.00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 20.08.2018, orele 14.00. Plata se va face după valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente, modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului, a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale, precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr. 137/27.09.2013 și a art. 18 indice 4, din Legea nr. 138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc. ale societăţii falite S.C. GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L, cu sediul social în Iași, Calea Chișinăului, nr. 33, bl. Constr. C1, ap. birouri, jud. Iași – în cantitate de aproximativ 8 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmează a fi primite vor fi supuse atenţiei Comitetului Creditorilor debitoarei GARDIAN PRIVAT SECURITY S.R.L. - in faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Comitetului Creditorilor. Relații suplimentare la tel./fax 0232/220777, mail: office.is@lrj.ro, www.lrj.ro.
Zeci de şoferi sunt depistaţi, zilnic, băuţi la volan!
17/08/2018 00:00

* in doar cateva ore, in noaptea de după Sfanta Maria, poliţiştii ieşeni au depistat 23 de şoferi care conduceau băuţi pe străzile din oraş! * in vreme ce unii dintre cei surprinşi sub influenţa b ...

Tot mai mulţi „stranieri” cad victime psihozelor
17/08/2018 00:00

* specialiştii susţin că majoritatea persoanelor cu „Sindromul Italia” tratate la Institutul de Psihiatrie „Socola” Iaşi acuzau in special stări de depresie, insă este intr-o creş ...

 Copiii nimănui
17/08/2018 00:00

Situaţie paradoxală in judeţul Bacău, unde chiar dacă numărul de adopţii este in creştere, o singură persoană a decis să adopte doi sau mai mulţi copii. Ultimele şi cel mai norocoase au fost patru ...

Razie masivă în judeţ!
17/08/2018 00:00

Politistii Serviciului de Investigatii Criminale Iasi au efectuat recent verificări pentru identificarea persoanelor căutate, urmărite potrivit legii sau care se sustrag urmăririi penale şi verificări pri ...

 

Miting ştiinţific privind urgenţele pediatrice
17/08/2018 00:00

La Iaşi, in perioada 7 – 8 septembrie 2018, va avea loc prima ediţie a mitingului ştiinţific Iaşi - Pediatrics Emergency Medicine (IPEM). Sesiunile plenare vor aborda teme din urgenţele pediatrice ...

Dosar penal pentru o tânără care a născut acasă
16/08/2018 18:26

O tanără mamă, cu studii superioare, va ajunge in faţa procurorilor pentru că a ales să nască la domiciliu. Deşi specialiştii recunosc că o astfel de practică reprezintă un trend mai ales in randul ...

  80.000 de ţigări de contrabandă, descoperite într-o maşină
16/08/2018 15:59

  Poliţiştii din Bacău au confiscat 80.000 de ţigarete de contrabandă de la un bărbat de 48 de ani depistat in trafic. Acesta a fost reţinut. Totul s-a petrecut pe DN2-E85, in comuna Sascut, unde p ...

Program normal la Permise şi Paşapoarte
16/08/2018 15:08

    Nemţenii işi pot perfecta documentele de călătorie sau alte documente necesare inmatriculării autoturismului sau emiterii permisului de conducere deoarece la Serviciul Public Comunitar Regi ...

Inundaţii în Bucovina
16/08/2018 15:05

    Echipele Administraţiei Naţionale „Apele Romane” (ANAR), prin Administraţia Bazinală de Apă Siret şi Sistemul de Gospodărire a Apelor Suceava, au făcut o serie de lucrări de ...

Însemne naziste și anti-PSD la Oituz
16/08/2018 14:27

    Cu doar o zi inainte de inceperea manifestărilor traditionale de omagiere a memoriei eroilor din Primul si Al Doilea Război Mondial căzuti pentru apărarea patriei, in comuna Oituz au apărut ...