Instituţia în care rezolvarea petiţiilor nu durează mai mult de o zi
Dimensiune font:
Pe fondul unor informaţii care susţin existenţa unui număr de peste 7 mii de solicitări nerezolvate venite din partea cetăţenilor, privind obţinerea de diverse informaţii, şefii Primăriei au ţinut să facă unele precizări care, dacă ar fi conforme cu adevărul, ar reprezenta un record pentru Iaşi. Potrivit situaţiei prezentate de oficialii Primăriei Iaşi, în cursul lunii iunie au fost făcute pe adresa Primăriei un număr de 193 de petiţii, din care 40 pe locuri de parcare, control urbanism şi salubritate şi 149 autorizaţii de construcţie. În iulie, au fost depuse 47 de solicitări pe diverse probleme şi 117 care au vizat clarificări sau solicitări pe autorizaţii de construcţie. „Orice document care intră în cabinetul viceprimarului dimineaţa, dacă este corect din punct de legal, până la prânz sau seara târziu, iese aprobat sau este trimis spre completare către beneficiar. În niciun caz, aceste documente nu stau mai mult de o zi în Primărie, ele fiind rezolvate în mod foarte operativ”, a declarat viceprimarul Gabriel Surdu. Din păcate, opinia generală a ieşenilor este diametral opusă celor susţinute de şefii Primăriei, contribuabilii afirmând că sunt purtaţi de la un birou la altul zile întregi, până la soluţionarea unei petiţii. Nelu PĂUNESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau