Modernizarea pe Splai Bahlui, blocată de contestaţii!
Dimensiune font:
Primarul Mihai Chirica rămâne însă optimist, sperând că municipalitatea ieşeană va putea semna contractul de lucrări încă din acest an. Ultimii contestatari sunt reprezentanţii firmei care au lucrat în bătaie de joc pe drumul judeţean Iaşi-Ţibăneşti
Şirul contestaţiilor la proiectul privind reabilitarea carosabilului aferent Splai Bahlui - Mal Drept pare interminabil. Dacă, iniţial, a fost vorba de sesizarea Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) doar de către asocierile Viarom – Conest, respectiv Geiger – Loial Impex, care s-au contestat reciproc, lista este mult mai bogată, după ce asocierile Victor Construct – Eky Sam şi SC Con Ted Company SC Gabap SRL au contestat, la rândul lor, licitaţia. Referindu-se la aceste contestaţii, primarul Mihai Chirica spune că, în cele din urmă, lucrurile se vor rezolva şi că este posibil ca încă din acest an să fie semnat contractul pentru începerea lucrărilor. „În mod sigur, nu vom renunţa la proiect doar pentru că aşa vrea o firmă care a turnat asfalt peste bălegar. Eu sper să putem semna contractul încă de anul acesta”, a afirmat edilul-şef, cu referire la SC Con Ted Company, care a lucrat în bătaie de joc la asfaltarea drumului Iaşi – Ţibăneşti, unde Consiliul Judeţean a reziliat deja contractul şi a depus plângere la DNA.
11 pentru un pot de 24 de milioane de lei
Menţionăm că din cele 11 asocieri participante la licitaţia pentru modernizarea malului drept al Bahluiului, cea dintre SC Con Ted Company SRL – şi SC Construcţii Gabap SRL a avut oferta cea mai mică, de 22.648.687,52 lei, după ce, într-o primă fază, aceeaşi asociere licitase, atenţie, 34.443.592,71 lei. Proiectul vânat de constructori presupune înlocuirea liniei de tramvai Podul de Piatră - Podu Roş cu o arteră rutieră cu sens unic, paralelă cu Şoseaua Naţională. Reabilitarea va continua şi pe tronsonul următor, din Podu Roş până la Podul Tudor Vladimirescu, arteră care rămâne cu sens unic, iar de aici în continuare până la Pod Metalurgie, spre Pod Sf. Ioan, în lungul bulevardului Chimiei, unde se vor îngropa în subteran şi cablurile de pe ambele părţi ale străzii. În paralel, Şoseaua Naţională va fi reabilitată şi transformată în sens unic. Lucrările vor dura 24 de luni de la data atribuirii contractului. Tudor DAMASCHIN
24 MILIOANE LEI
Este suma pusă la bătaie de Primăria Iaşi pentru reabilitarea Splai Bahlui – Mal Drept
* * *
„Nu vom renunţa la proiect doar pentru că aşa vrea o firmă care a turnat asfalt peste bălegar” – Mihai Chirica
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau