Moldovenii, tot mai interesaţi de magazinele online
Dimensiune font:
Stocurile, diversitatea, discounturile sunt doar câteva dintre motivele pentru care tot mai multe persoane aleg să-şi cumpere produse accesând magazinele virtuale * cel mai căutate sunt hainele, încălţămintea şi electronicele
Conform ultimelor statistici, o persoană din două din mediul urban a cumpărat cel puţin o dată haine şi încălţăminte de pe Internet. Cu o pondere de peste 40%, acestea sunt şi cele mai căutate mărfuri, urmate fiind de produsele IT (cu o pondere de 37%), cele de întreţinere corporală şi softurile. Din punctul de vedere al banilor cheltuiţi online, coşul mediu de cumpărături are valoarea de 470 de lei, în timp ce cheltuielile anuale ale unui utilizator se ridică la 2.260 de lei. Opţiunea preferată de plată a utilizatorilor de internet este de departe plata prin ramburs - 4 din 5 utilizatori o indică că fiind varianta cea mai des folosită în detrimentul plăţii cu cardul, a transferului online din contul bancar sau a plăţii de pe mobil.
Articolul complet poate fi citit în varianta print a Ziarului Evenimentul Regional al Moldovei
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau