Noi măsuri de combatere a pandemiei adoptate de Primăria Municipiului Iaşi

coronavirus-medic-heptafoto-1070x600

Dimensiune font:

| 24-10-2021 18:40

În urma publicării în Monitorul Oficial în cursul zilei de sâmbătă, 23 octombrie, a Hotărârii de Guvern pentru modificarea anexelor 2 şi 3 la HG 1090 – 2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea epidemiei de COVID 19, conducerea Primăriei Municipiului Iaşi, în urma convocării de către primarul Mihai Chirica a Grupului de Lucru la Nivel Local pentru Combaterea Efectelor Pandemiei COVID 19, a decis următoarele măsuri, cu aplicare din ziua de luni, 25 octombrie 2021:

 


1. La începerea activităţii şi pe tot parcursul zilei de lucru, pe toate zonele de acces în toate spaţiile Primăriei Municipiului Iaşi şi ale societăţilor comerciale subordonate se organizează puncte de triaj epidemiologic pentru toţi angajaţii şi toţi vizitatorii care au acces în perioada programului de lucru (purtarea măştii, verificarea temperaturii şi dezinfectarea obligatorie).
2. În vederea evitării aglomeraţiei în mijloacele de transport în comun, respectiv la accesul în instituţii, programul Primăriei Municipiului Iaşi pentru toate departamentele acesteia va fi decalat pe o perioadă de o oră, începând cu ora 7:00, în trei segmente orare. Totodată, la toate birourile aglomerate (unde nu poate fi asigurat un spaţiu de 5 mp per angajat), serviciul public va fi asigurat în două schimburi sau prin telemuncă, ţinându-se cont de numărul persoanelor care sunt vaccinate sau au trecut prin boală.
3. Accesul tuturor vizitatorilor în instituţiile şi serviciile aflate în coordonarea Municipiului Iaşi, în conformitate cu HG 1130 din 2021, art. 12, alin 4, este permis este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
4. Documentele urgente (precum certificate de naştere, certificate de deces, depunerea cererilor pentru ajutoare la încălzire şi alte tipuri de ajutoare etc), se vor prelucra prin punerea la dispoziţie a unor ghişee speciale, cu acces din exterior.
5. Din cauza măsurilor de suspendare a cursurilor şcolare pentru următoarele 14 zile, capacitatea de transport a CTP Iaşi va fi redusă cu circa 30%, respectiv un parc activ de 86 de autobuze şi 48 de tramvaie. Totodată, anunţăm toţi călătorii că masca rămâne obligatorie pe tot parcursul călătoriei, precum şi în staţii, iar compania de transport este obligată să verifice respectarea măsurilor de siguranţă sanitară, măsuri care trebuie respectate şi de proprii angajaţi. Începând de luni, se reia activitatea de dezinfectare a staţiilor de transport în comun şi continuarea dezinfectării mijloacelor de transport.
6. Activitatea creşelor de pe raza Municipiului Iaşi va continua cu respectarea tuturor măsurilor de siguranţă sanitară în vigoare.
7. Programul angajaţilor tuturor instituţiilor publice aflate în coordonarea Primăriei Municipiului Iaşi (Salubris, TermoService, Compania de Transport Public, Poliţia Locală, Citadin, Servicii Publice) va fi organizat în schimburi şi / sau decalat, acolo unde este cazul.
8. Accesul în pieţele agroalimentare din Municipiul Iaşi va fi permis doar persoanelor care poartă mască de protecţie, aceasta fiind obligatorie atât pentru personalul administrativ, cât şi pentru comercianţi.
9. Talciocul şi Târgul de Maşini vor funcţiona la 30% capacitate, accesul fiind permis doar persoanelor care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Măsurile menţionate intră în vigoare începând de luni, 25 octombrie 2021, şi sunt valabile până la o nouă reglementare ulterioară.

”Fac apel la toţi cetăţenii Municipiului Iaşi să respecte măsurile autorităţilor, pentru a putea opri răspândirea epidemiei COVID 19. Dar, ca să putem scăpa de virus, arma cea mai eficientă rămâne în continuare vaccinul. Vă rog să aveţi grijă de sănătatea dumneavoastră şi de a celor dragi: informaţi-vă din surse credibile, nu cădeţi pradă dezinformărilor şi alegeţi să vă vaccinaţi!”, a declarat primarul Mihai Chirica. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:44

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilan sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, str. Principala nr. 30, comuna Grumazesti, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 09.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 11.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
Alexandru Muraru, lider PNL Iaşi: Avem şansa să câştigăm toate oraşele şi municipiile judeţului
09/06/2024 23:06

 Liderul PNL Iaşi, Alexandru Muraru, a declarat, duminică seară, că este convins că liberalii vor caştiga aproape 60 de primării in judeţul Iaşi, din cele 98 de posibile. Totodată, Muraru conside ...

Primarul Mihai Chirica și Costel Alexe, șeful CJ Iași, discurs după încheierea votului/VIDEO
09/06/2024 22:51

 Primarul Mihai Chirica si Costel Alexe, presedintele Consiliului Judetean Iasi, le-au multumit iesenilor pentru că au participat la vot si a mentionat amandoi că vor continua si in următorul mandat, de ...

Doar cinci votanți la o secție din Tătărași
09/06/2024 20:10

Cea mai pustie sectie de votare din municipiu rămane nr. 259, din Tătărasi, unde pană la ora 18 au votat doar 5 alegători dintre cei 1644 inscrisi pe lista permanentă. Prezenta este ajutată să ajungă t ...

Urna mobilă, colicitată de 300 de bolnavi din Iași
09/06/2024 18:16

Avand in vedere că pacientii internati in spitale nu pot merge la sectiile de vot la care sunt arondati pentru a-si exercita dreptul de vot, unitătile sanitare din judetul Iasi au solicitat urne mobile pentru ...

Pelerini pe Camino de România
09/06/2024 14:30

Sosit la Iasi in 2019, Papa Francisc a binecuvantat prima bornă Camino de Santiago care - simbolic - marchează 4500 km pană la Santiago de Compostela, capitala Moldovei fiind orasul estic cel mai indepărtat ...

Biserica „Sfânta Varvara” din Mina Trotuș, un templu săpat în sare
09/06/2024 14:15

Ascunsă adanc sub pămant, intr-un loc unde lumina naturală nu pătrunde niciodată, Biserica „Sfanta Varvara” din Mina Trotus, situată in judetul Bacău, este o comoară unică a patrimoniului e ...

Bărbat din Dorohoi, transportat de urgență la Iași cu elicopterul SMURD
09/06/2024 13:42

Un elicopter SMURD a fost solicitat de urgentă in judetul Botosani ieri pentru a prelua un pacient in stare critică. Un bărbat de 45 de ani din Dorohoi a fost diagnosticat de medici cu hematom cranian, după ...

Tragedie la Botoșani
09/06/2024 13:35

O tragedie petrecută la finele săptămanii a pus Botosaniul intr-o lumină nu foarte favorabilă. O explozie petrecută la un cunoscut complex comercial s-a soldat cu 15 victime, unele in stare foarte gravă. ...

Moldova, amenințată de inundații
09/06/2024 13:15

Institutul National de Hidrologie si Gospodărire a Apelor a emis duminică o avertizare cod galben pentru judetul Suceava, avand in vedere situatia hidrometeorologică actuală si prognoza pentru următoarele ...

Alegeri locale 2024: Aproape 100.000 de suceveni au votat până la ora 12:00, prezența la vot fiind de 16,25 la sută
09/06/2024 13:01

Prezenta la vot la alegerile locale organizate duminică era la ora 12:00 de 16,25 la sută, mai mare fată de anul 2020 cand la aceeasi oră se prezentaseră la urne 14,47 la sută dintre alegători. Potrivit ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei