Nou termen de garanţie pentru produsele reparate
Dimensiune font:
Au apărut noi reguli privind termenul de garanţie al produselor reparate * acestea vor avea o garanţie prelungită, iar cele de folosinţă îndelungată înlocuite vor avea un nou termen de garanţie * vânzătorul va avea aceleaşi obligaţii pentru produsul înlocuit ca şi pentru cel vândut iniţial
De asemenea, va fi menţinută obligaţia magazinelor de a repara sau înlocui un produs abia cumpărat într-o perioadă maximă de 15 zile calendaristice. La acest moment legea prevede că orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator. Această perioadă va fi stabilită luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele, şi că perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
Noile reguli vor fi prin modificarea Legii privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, din cauza problemele apărute în piaţă ca urmare a acţiunilor de supraveghere şi control desfăşurate de către inspectorii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
Citeşte şi: Hello Shopping Park a fost vândut
Sonia PAVELESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau