Peste 1.500 de consumatori nemulţumiţi
Dimensiune font:
În anul 2015, Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor a primit nu mai puţin de 1.589 de reclamaţii privind calitatea şi securitatea produselor şi serviciilor. În creştere faţă de anul trecut, când pe adresa comisariatului au sosit doar 1.216 reclamaţii. Dintre acestea, aproape jumătate (49%) au vizat serviciile nealimentare, 30% produsele alimentare, 16% cele financiare, iar 5% bunurile şi serviciile alimentare. Din numărul total al reclamaţiilor închise, 408 au fost cu rezolvare amiabilă, 403 cu soluţionare pozitivă, 51 retrase, 111 nesoluţionabile, 345 neîntemeiate, 79 clasate şi 183 redirecţionate către alte instituţii.
Sonia PAVELESCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau