Tabelă de marcaj nouă în Dealul Copoului

1tabela

Dimensiune font:

| 22-08-2023 08:59

Deocamdată, procedurile vamale amână sosirea echipamentului * acesta se află în portul Constaţa şi aşteaptă să fie descărcat pentru a fi expediat către Iaşi * tabela este livrată de Eltek Multimedia SRL şi a costat 514.059,77 lei cu TVA

Încă din primăvara acestui an, diriguitorii fotbalului din Copou sperau ca bătrâna arenă „Emil Alexandrescu” să beneficieze de o tabelă nouă de marcaj, cu atât mai mult cu cât cea veche a stat mult timp nefuncţională, fiind nevoie de închirierea alteia mai mici. Managerul executiv al clubului Politehnica Iași, Florin Briaur, spunea încă de atunci că municipalitatea a aprobat deja o sumă de peste 100.000 de euro pentru achiziționarea unei tabele noi, care ar fi putut fi montată chiar înainte de meciurile din play-off ale Politehnicii.

Licitaţie decisă în „prelungiri”

A fost nevoie de două licitaţii pentru găsirea unei firme care să aducă la Iaşi mult doritul echipament. Pe 07.04.2023 a fost organizată prima licitație, dar, din cauza lipsei de ofertanți, procedura a fost anulată. „Această procedură a fost anulată automat, deoarece la data-limită de depunere nu au existat ofertanți care au depus ofertă”, se arăta în anunțul publicat pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

A urmat a doua licitaţie, la jumătatea lunii mai, la care valoarea estimată a contractului a rămas neschimbată, adică 588.235 de lei, fără TVA

Astfel, la procedura privind furnizarea tabelei electronice s-au prezentat două societăţi. Este vorba despre Eltek Multimedia SRL, din Ilfov, administrată de Anton Gabriel Roescu, dar şi Mai Net SRL, din Iaşi, administrată de Iulian Dascălu. Firma ilfoveană a fost declarată câştigătoare pentru o sumă de 431.983 lei fără TVA (514.059,77 lei cu TVA).

Conform cerințelor, tabela comandată trebuia să aibă o suprafață de 51,9 metri pătrați, cu o durată de viață a echipamentelor de patru ani. Totodată, montajul trebuia asigurat în termen de 90 de zile de la semnarea contractului.

„Tabela de marcaj care urmează a fi achiziționată va înlocui tabela de marcaj existentă, recepționată în 01.12.2010, care a avut o durată de folosință de 4 ani. Tabela electronică de marcaj trebuie să îndeplinească următoarele cerințe tehnice: utilizare în aer liber cu un nivel de protecție IP65, panouri digitale, distanța dintre pixeli minimum 4 mm, durată de funcționare minimum 100.000 de ore, control video, suportarea reglării luminozității și cromaticii, posibilitate control la distanță. În sarcina ofertantului cad demontarea echipamentului existent, execuția montajului și refacerea instalațiilor ce au fost afectate în zona din jurul tabelei de marcaj nou amplasate”, se arată în caietul de sarcini. De notat faptul că firma din Ilfov nu este străină de contracte cu Primăria Iaşi. Aceasta a furnizat şi un sistem audio-video, folosit pentru şedinţele Consiliului Local Iaşi.

Tabela nouă e la 400 de kilometri de Iaşi

Evident, compania câștigătoare urma să asigure demontarea echipamentului existent, execuția montajului și refacerea instalațiilor. Au trecut luni de zile de finalizarea licitaţiei, iar noua tabelă nici măcar nu a ajuns în Iaşi.  Administratorul public al municipiului Iaşi, Petru Movilă, spune că firma care a câştigat licitaţia nu are nicio vină, lucrurile blocându-se în portul Constanţa. „Avem informaţia că echipamentul care va ajunge la Iaşi aşteaptă să fie descărcat în Portul Constanţa. Firma care livrează tabela nu are nicio vină, aceasta s-a achitat de toate obligaţiile, numai că, între timp, în port descărcarea şi încărcarea navelor se face cu programare. Vorbim şi de contextul războiul din Ucraina, au prioritate ale nave, cu alt gen de încărcătură”, afirmă oficialul Palatului Roznovanu. Cu alte cuvinte, va mai dura ceva vreme, însă este sigur faptul că noua tabelă va ajunge în Copou, probabil luna viitoare. Oricum, cu mult înaintea stadionului dorit de ieşeni! Lucian STATE

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilan sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, str. Principala nr. 30, comuna Grumazesti, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 09.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 11.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
Spectacolul „Stația clovnilor”, succes de proporții în Marea Britanie și Irlanda
11/06/2024 15:26

  La nici o săptămană de la revenirea in tară a echipei care a făcut deplasarea in Marea Britanie si Republica Irlanda, ecourile pozitive la adresa prestatiei artistilor ieseni continuă să curgă. ...

Care va fi componența Consiliului Local Iași după alegerile locale 2024. Până pe 27 septembrie, actualul CL rămâne în funcție. Va reuși Mihai Chirica o majoritate?
11/06/2024 14:44

 Nu mai putin de cinci partide vor avea reprezentanti in Consiliu Local (CL), deliberativ in care edilul are nevoie de sprijin pentru a-si pune in practică initiativele.     Vor urma tr ...

Accident cu trotineta la Piatra-Neamţ
11/06/2024 14:00

Un minor in varstă de 16 ani este cercetat penal de poliţişti după ce a accidentat cu trotineta electrică o fetiţă de 6 ani şi apoi a fugit de la faţa locului, a informat Inspectoratul de Poliţie Jude ...

O hală cu furaje a ars din cauza unui trăsnet
11/06/2024 11:20

O hală in care se aflau furaje a luat foc in noaptea de luni spre marţi, in localitatea Sascut, din cauza unui trăsnet, a informat Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Bacău. ‘În j ...

Furtuna a creat probleme în județul Neamț
11/06/2024 11:18

Ca urmare a manifestării fenomenelor meteorologice din noaptea trecută forte si mijloace de interventie din cadrul ISU Neamt au actionat pentru limitarea efectelor produse astfel: – in municipiul Roman ...

600 de vasluieni au rămas fără curent electric
11/06/2024 10:30

Peste 600 de locuitori din două localităţi din judeţ au rămas fără energie electrică in urma precipitaţiilor abundente şi a vantului puternic, au informat reprezentanţii Inspectoratului pentru Situa ...

Festivalul Jocului
11/06/2024 08:39

Notele Imnului „Ala, Bala, Portocala, hai si ne-om juca!”, interpretat de Anastasia, au răsunat ca un arc peste timp si au dat startul Festivalului JOCULUI. Acest indemn de a ne prinde in jocuri z ...

A fost semnat ordinul de începere a lucrărilor la Colegiul Pedagogic!
11/06/2024 07:13

Primarul Mihai Chirica a semnat luni ordinul de incepere a lucrărilor de consolidare si refunctionalizare a imobilelor - monument istoric din cadrul Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu”. Lucrările au ...

PNL a câștigat cele mai multe primării din județul Iași
11/06/2024 07:02

Potrivit datelor parţiale obţinute in urma nunărătorii paralele făcute de către reprezentanţii partidelor, in judeţul Iaşi, cele mai multe primării (51) au fost caştigate de către PNL, care a devans ...

Victorie istorică a liberalilor la Iaşi!
11/06/2024 06:46

PNL a caştigat la alegerile locale de duminică cel mai mare număr de voturi pentru listele de la Consiliul Judeţean şi Consiliul Local, devenind astfel formaţiunea politică cu cel mai bun scor politic di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei