Turism forţat printre şantiere EXCLUSIV
Dimensiune font:
Ieşenii sunt nemulţumiţi de faptul că sunt nevoiţi să înconjoare obiective din zona industrială a municipiului, din cauza lucrărilor din Metalurgiei. Aceştia susţin că restricţiile de circulaţie nu se justifică, atât timp cât în intersecţia de la fostul Tepro nu mai coboară aproape nimeni
Ultimele două săptămâni au adus noutăţi pe şantierul B-dul Nicolae Iorga - Doi Băieţi. Conform promisiunilor, a fost finalizată asfaltarea pe B-dul N. Iorga şi B-dul Primăverii astfel încât, de la fostul Bazar şi până la Ţesătura, tronsonul este complet reabilitat. Prin urmare, constructorul îşi poate concentra eforturile pe tronsonul CET - Metalurgiei, unde lucrările se află în diferite etape. Astfel, in intersecţia de la CET a fost turnată placa de beton pe care vor fi montat macazurile. De asemenea, pe B-dul Metalurgiei se toarnă primul strat de asfalt, în vreme ce in intersecţia străzilor Vasile Lupu şi Chimiei s-a turnat balast şi parţial AB2.
Un ocol inutil
Chiar dacă lucrările sunt în grafic, ieşenii sunt totuşi nemulţumiţi de faptul că acestea impun restricţii în circulaţia autobuzelor de pe trasele 11 şi 27. Funcţie de lucrări, mijloacele de transport ajunse în intersecţia Tepro, fac cale întoarsă pe celălalt fir până la Baza 3, după care ajung pe strada Chimiei prin B-dul Tudor Vladimirescu. „Nu înţeleg de ce se face acest ocol, în condiţiile în care nu mai coboară aproape nimeni la Tepro. Mult mai indicat ar fi ca, din Baza 3, autobuzele să o cotească prin B-dul Tudor Vladimirescu, fără a mai înconjura zona industrială”, spune Andrei B., călător.
Încă un an de chinuri
Modernizarea liniilor de tramvai de pe tronsonul Nicolae Iorga – Ţesătura – Metalurgie – Doi Băieţi este subiectul unui proiect european al Primăriei şi beneficiază de finanţare nerambursabilă. Lucrările presupun schimbarea liniei de tramvai pe o lungime de aproximativ 10 kilometri şi au o valoare contractuală de 47 milioane lei fără TVA. Liniile de tramvai vor fi finalizate pe întreg traseul, conform planificărilor cu firmele de construcţii, în vara anului 2015.Graţie modernizării şinei, viteza de circulaţia a tramvaielor pe noua infrastructură va creşte de la 25 km/h la 35 km/h. Tudor DAMASCHIN
* * *
„Nu înţeleg de ce se face acest ocol în condiţiile în care nu coboară aproape nimeni la Tepro. Mult mai indicat ar fi ca, din Baza 3, autobuzele să o cotească prin B-dul Tudor Vladimirescu, fără a mai înconjura zona industrială” - călător ieşean
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau