Martor in dosarul lui Dragnea: Sefa mi-a spus sa-mi vad de treaba mea, ca seful CJ Teleorman stie de angajari

default

Dimensiune font:

| 16-01-2018 16:10

 Curtea Suprema audiaza in acest moment mai multi functionari din cadrul DGASPC Teleorman, in dosarul in care Liviu Dragnea este acuzat de instigare la abuz in serviciu. Liviu Dragnea nu a venit la termenul de astazi, dar este reprezentat de avocatul ales.

Jenica Dumitru, fost sef al Resurselor Umane in cadrul DGASPC Teleorman, o femeie sfioasa, raspunde atent la intrebarile instantei. Ea a lucrat in DGASPC Teleorman in perioada 2002-2015, a inceput ca inspector si a promovat succesiv pana la functia de sef serviciu. Coordona Resursele Umane, Contenciosul si Juridicul pe intreaga institutie locala.

Jenica Dumitru a explicat magistratilor ca isi mentine declaratiile de martor pe care le-a dat in acest dosar in fata procurorului DNA. "Este vorba de cele doua colege care erau angajate, dar nu veneau la serviciu", a explicat femeia pe scurt intregul dosar.

Pe cele doua secretare din PSD, Adriana Botorogeanu si Anisa-Niculina Stoica, le stia din vedere din 2007. "Isi desfasurau activitatea la sediul PSD. Erau membre acolo, nu stiu ce calitate aveau. Desi cele doua persoane erau angajate la DGASPC Teleorman, ele nu veneau la sediul Directiei, lucrau la PSD", confirma femeia.

Jenica Dumitru a explicat si ca s-a plans de aceasta situatie sefei sale, Floarea Alesu.

"Mi-a spus ca Sa-mi vad de treaba mea! si ca Domnul presedinte al CJ Teleorman, Liviu Dragnea, stie de acest lucru. Situatia celor doua o mai discutam in fiecare an, cand faceam organigrama, iar Florea Alesu imi spunea aceleasi lucru, ca Nu este treaba mea!", a rememorat Jenica.

Fosta sefa de serviciu a explicat ca aceasta situatie era de notorietate in institutie, pe langa Alesu ar mai fi stiut despre cele doua secretare si angajatele de la Resurse Umane, sefii de compartimente si conducerea institutiei.

"Atunci cand erau in discutie organigramele, Alesu Floarea mi-a spus ca va discuta situatia celor doua angajate cu presedintele Consiliului Judetean", a declarat Jenica Dumitru.

A semnat pontajele in locul Bombonicai

Femeia a explicat instantei ca si ea a semnat mai multe pontaje, in cazul celor doua secretare angajate fictiv, in locul Bombonicai Prodana.

"Am facut aceste pontaje, le-am facut din dispozitia doamnei director Floarea Alesu, nu din dispozitia Bombonicai Dragnea (fosta sotie a lui Liviu Dragnea, Bombonica Prodana-n.red.). Pontajele ar fi trebuit facute de seful acesteia, Bombonica Dragnea", a ridicat din umeri femeia. Bombonica Prodana a ocupat functia de sef serviciu Secretariat din cadrul DGASPC Teleorman.

Judecator: De ce Floarea Alesu nu i-a cerut Bombonicai Dragnea sa faca pontajele?
Jenica Dumitru: Nu am nicio explicatie. Floarea Alesu mi-a cerut sa fac pontajele si sa le duc la Personal, pentru ca cele doua sa-si ia salariul.

Jenica Dumitru a dezvaluit si un alt episod care s-a intamplat la DGASPC Teleorman dupa inceperea anchetei DNA. Intrebata de procurorul DNA, ce s-ar fi intamplat daca nu executa dispozitiile Floarei Alesu, femeia a explicat ca: "Mi-as fi pierdut locul de munca si mi-ar fi fost foarte greu sa mai gasesc un loc de munca in judetul Teleorman".

"Cand s-a facut propunerea de organigrama, Bombonica Dragnea nu a fost de acord sa devina functionar public, eu cunosc acest aspect de la Floarea Alesu. Singurul serviciu disponibil era cel Administrativ. Cand a plecat proiectul de organigrama catre CJ Teleorman, figura serviciul Administrativ, aprobarea a venit pentru serviciul Secretariat, deoarece, dupa cum mi-a spus directoare Floarea Alesu, Doamna Bombonica Dragnea nu poate fi sefa peste maturatoare si soferi", a spus femeia.

Jenica Dumitru a aratat ca cele doua secretare se ocupau cu corespondenta la sediul judetean PSD Teleorman. Ea a mai dat detalii si despre modul in care le-a chemat pe cele doua sa semneze condica pentru perioadele in care nu au fost la munca.

"Nu am incercat sa iau legatura cu presedintele CJ, Liviu Dragnea, despre situatia celor doua angajate", a raspuns femeia, la o intrebare adresata de avocatul lui Liviu Dragnea.

Audierile continua la Curtea Suprema si cu alti angajati din cadrul DGASPC Teleorman. Vom reveni cu detalii.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:10

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Unde sunt banii Securitatii si cum scapa marii vinovati. Nu exista mare privatizare in Romania fara un securist in poveste
29/12/2019 05:53

 Dupa un scurt moment de recul in 1990, Securitatea s-a repliat si s-a salvat pe toate caile posibile: nu exista mare privatizare in Romania care sa nu aiba undeva in povestea ei o figura importanta din Se ...

VIDEO Au apărut imaginile cu momentul în care Klaus Iohannis e apostrofat, când depune o coroană, la Arcul de Triumf, de Ziua Națională: Nu vă mai bateți joc
03/12/2019 12:10

 Klaus Iohannis a fost tinta unor atacuri verbale, de Ziua Natională, la parada militară de la Arcul de Triumf din Bucuresti! În timp ce depunea o coroană in memoria eroilor, un bărbat a pro ...

Rezultate finale la alegerile prezidentiale: Iohannis - 66,09 %, Dancila - 33,91%
28/11/2019 14:32

 Purtatorul de cuvant al Biroului Electoral Central (BEC), Mircea Preotescu, a anuntat, joi la amiaza, rezultatul final al alegerilor prezidentiale. Astfel, Klaus Iohannis a obtinut 66,09 % din numarul ...

Peste 770.000 de ieşeni, aşteptaţi la vot
23/11/2019 00:00

  * peste 18 milioane de romani cu drept de vot sunt aşteptaţi, maine, la vot, la turul al doilea al alegerilor prezidenţiale * romanii au de ales intre Klaus Iohanis, actualul preşedinte al Romaniei, ...

Dan Lungu: „Voi vota împotriva reciclării analfabetei de tristă amintire”
09/11/2019 00:00

  Alianţa 2020 USR-PLUS locală a semnalat, printr-un eveniment electoral desfăşurat la Iaşi, importanţa participării comunităţii la vot, duminică. Membrii celor două filiale ieşene menţioneaz ...

Hai la vot!
09/11/2019 00:00

  * romanii merg duminică la vot, la alegeri prezidenţiale * in cazul in care niciunul dintre candidaţi nu adună jumătate plus 1 din voturi, raportat la totalul listelor, pe 24 noiembrie 2019 se va o ...

Şi deţinuţii se înghesuie să voteze
09/11/2019 00:00

  * 621 de deţinuţi din Penitenciarul Iaşi şi-au exprimat intenţia de a participa la vot, maine Astfel, duminică, in ziua votării, incepand cu ora 8, cate o echipă formată din cel puţin 2 membr ...

Păcatele candidaţilor la Preşedinţie
08/11/2019 00:00

  * după ce a fost analizată integritatea candidaţilor propuşi de principalele partide pentru alegerile prezidenţiale, s-a constatat că 7 dintre aceştia sunt in zona roşie * sunt prezentate inform ...

  Campania „candidaţilor laşi” /  Iohannis – Dăncilă, finala aşteptată de toată lumea!
07/11/2019 00:00

  * şeful statului se bucură de 38,9% din intenţiile de vot, fiind urmat de Viorica Dăncilă (PSD) - 22,6%, şi de candidatul USR-PLUS, Dan Barna, cu 19,1% Peste 18 milioane de romani sunt aşteptaţ ...

Maricel Popa: „Parlamentarii au trădat voinţa poporului”
06/11/2019 00:00

  * liderul social-democraţilor ieşeni consideră că, „pentru liberali, depesedizarea Romaniei inseamnă concedieri masive in intreg sistemul bugetar, in urma cărora sute de mii de romani şi-ar ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei