O firmă de IT cu birouri în Iaşi, printre cele mai bune din Europa
Dimensiune font:
Compania Endava, care deţine şi un centru de dezvoltare în Iaşi, a fost nominalizată între primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate. Firma, cu sediul central la Londra, apare în clasamentul IT Service Excellence Awards 2013, la categoria Best Managed Service Desk, realizat de către Service Desk Institute (SDI), una dintre cele mai prestigioase asociaţii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa. Potrivit reprezentanţilor Endava, care deţin centre la Cluj-Napoca, Iaşi şi Bucureşti, prezenţa în clasamentul SDI, „este una dintre cele mai râvnite distincţii de către companiile din industria de servicii de suport IT din Europa“.
Zeci de angajări în ţară
Echipa de Service Desk a fost formată în 2007, la Cluj-Napoca, numără în prezent peste 30 de analişti şi asigură suportul necesar unor companii de diferite dimensiuni. „În următoarele 6 luni intenţionăm să creştem echipa Service Desk din Cluj până la cel puţin 50 de analişti, pentru a răspunde creşterii numărului de clienţi, iar în plus vom continua să angajăm şi ingineri de suport şi consultanţi IT, astfel încât în curând să depăşim pragul de 100 de angajaţi în divizia de Managed Services în România”, a explicat Andrei Pantelimon, CEE Operations Manager în divizia de Managed Services a Endava. (Alina Stan)
Endava este o companie privată de servicii IT înfiinţată în anul 2000. Endava are 8 sedii în Marea Britanie, Statele Unite, România şi Republica Moldova şi o cifră anuală de afaceri de peste 29,8 de milioane de lire sterline/37 de milioane de euro.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau