Laptop, tablete, telefoane şi bilete la spectacole sunt premiile pentru cele mai bune idei „Theaterstock”
Dimensiune font:
Organizatorii amplei reuniuni festivaliere premiază cu „laptop, tablete, telefoane mobile şi bilete la spectacole” ideile creativilor. Fotografiile, filmele sau textele ce vor include numele festivalului („Theaterstock”), locul (Bacău), perioada de desfăşurare (1 – 16 august 2015) şi, opţional, sloganul primei ediţii, de anul acesta, „We are One”, v-ar putea aduce un premiu, dar şi niscaiva celebritate!
Teatrul Municipal „Bacovia” provoacă tinerii inventivi să participe la Concursul de idei „Theaterstock Bacău - Festivalul TĂU”. „Eşti inteligent, creativ, îţi place să scrii, să lucrezi pe calculator, să faci fotografii sau să editezi filmuleţe, crezi că stă în puterea ta să faci lumea mai frumoasă? Găseşte forme inedite de promovare a Festivalului Internaţional de Artele Spectacolului «Theaterstock» şi noi îţi răsplătim creativitatea cu premii”, anunţă organizatorii, prin intermediul unui comunicat, precizând că rezultatele concursului reprezintă viziunea reprezentanţilor Teatrului Municipal „Bacovia” şi nu pot fi contestate. De asemenea, nu vor fi promovate propunerile discriminatorii, xenofobe, rasiste etc. sau care nu reprezintă valorile Teatrului.
„Dacă ai fi directorul de creaţie al unei agenţii de publicitate, cum ai face promovarea festivalului? «Theaterstock» provoacă artistul din tine. Arată-ne că poţi fi un art director plin de imaginaţie sau un copywriter genial şi «Theaterstock» te premiază. Punem la bătaie laptop, tablete, telefoane mobile şi bilete la spectacole. Tot ce trebuie să faci ca să le câştigi este să gândeşti o modalitate inedită de promovare a festivalului şi să o pui în aplicare!”, este provocarea lansată de Anca Sigartău, manager al Teatrului Municipal „Bacovia”, iniţiatoarea Festivalului.
Un afiş amplasat într-un loc cât mai vizibil sau un scurt-metraj distribuit pe Facebook, un text prin care să atrageţi atenţia tuturor asupra festivalului şi pe care să-l publicaţi pe propriul blog v-ar putea transforma în participanţi la acest concurs, dacă veţi trimite link-urile creaţiilor către organizatori.
Concursul are trei secţiuni: Foto (cu subsecţiunile Proiect individual şi Proiect de grup), Video (proiect individual şi proiect de grup) şi Text.
Propunerile trebuie postate pe paginile de Facebook: Teatrul Municipal Bacovia şi Theaterstock Bacău şi distribuite pe wall-ul celui care doreşte să intre în concurs, sau pot fi trimise pe adresa teatrulbacovia@yahoo.com.
Proiectele câştigătoare de la cele trei secţiuni vor fi decise de un juriu format din reprezentanţi ai Teatrului Municipal „Bacovia” şi ai voluntarilor Festivalului Internaţional de Artele Spectacolului „Theaterstock” Bacău.
Perioada de desfăşurare a concursului este 10 iulie – 16 august 2015.
Gina POPA
Iată câteva dintre ideile provocatoare lansate de organizatori: Cântă o serenadă pentru „Theaterstock” în faţa Agenţiei de Bilete a Teatrului Municipal „Bacovia”, înregistrează-te şi trimite filmuleţul! * Compune un imn în ritmuri hip – hop sau rock! * Creează un promo sau o fotografie de cover pentru Facebook, care să promoveze festivalul! * Pictează mai multe baloane cu numele festivalului şi plimbă-te cu ele prin oraş! Roagă prietenii să îţi facă o poză şi trimite fotografia organizatorilor Festivalului! * Concepe o reclamă inedită pentru spectacolul preferat din program!
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau