Cât de prezente sunt afacerile de familie în România
Dimensiune font:
Un număr important din afacerile active în România sunt cele de familie, care acum se află în procesul de succesiune la generaţia a doua * pentru ca un astfel de business să aibă succes, este nevoie de integrarea mai multor elemente precum inovaţia, strategia şi spiritul comercial, precum şi grija faţă de valorile familiei
Un recent raport arată că un număr important din afacerile active în România sunt cele de familie, care acum se află în procesul de succesiune la generaţia a doua.
„Acest proces implică o serie de provocări cum ar fi disponibilitatea fondatorilor de a realiza succesiunea, în ce măsură aceştia au succesori, cum sunt aleşi aceştia şi cum sunt formaţi pentru a prelua afacerea. Pentru ca această tranziţie la o nouă generaţie să se realizeze cu succes, este nevoie de un plan de succesiune pe un orizont de timp foarte lung, chiar de zeci de ani, care să fie executat în mod consecvent. Optimizarea dintr-o perspectivă juridică şi fiscală a tranziţiei trebuie avută şi ea în vedere, ca şi comunicarea succesorului. Aceasta din urmă este critică pentru menţinerea încrederii în business a părţilor interesate, de la angajaţi până la clienţi, furnizori şi bănci“, a declarat Bogdan Ion, country managing partner, EY România.
Moştenitoarea imperiului de la Paşcani
Conform unui raport lansat de EY şi Kennesaw State University's Cox Family Enterprise Center, afacerile de familie care înregistrează cel mai mare succes sunt acelea care pot integra elementele practice cu inovaţia, strategia şi spiritul comercial, precum şi cu grija faţă de valorile familiei.
Cei care reuşesc să îndeplinească aceste condiţii determină creştere pe termen lung şi asigură unitatea familiei. Raportul are la bază 1.000 de interviuri şi răspunsurile primite din partea celor mai mari 25 de afaceri de familie din fiecare dintre cele mai mari 21 de pieţe la nivel global şi furnizează informaţii despre cheia succesului afacerilor de familie, concentrându-se asupra a şapte factori: succesiunea, femeile lideri, guvernanţa corporativă, comunicarea şi rezolvarea conflictelor, brandingul, responsabilitatea socială corporativă, filantropia şi sustenabilitatea, securitatea informatică.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau