Economia pe scurt
Dimensiune font:
Afacerile Carrefour sunt în creştere * 2015, cel mai bun an de după criză pentru piaţa imobiliară *
Magiunul Topoloveni ajunge din nou la Berlin
Afacerile Carrefour sunt în creştere
Vânzările grupului Carrefour au înregistrat anul trecut o creştere organică de 3,9%, la 84 de miliarde de euro, în timp ce avansul în termeni comparabili, excluzând benzinăriile, a fost de 2,8%. Creşterea organică a vânzărilor se referă la vânzările din magazinele operaţionale de cel puţin 12 luni, plus cele din magazinele nou înfiinţate în ultimele 12 luni, ţinând cont şi de unităţile închise temporar. Vânzările în termeni comparabili includ vânzările din magazinele aflate în funcţie de cel puţin 12 luni, dar nu şi vânzările magazinelor închise temporar. Aceste vânzări au fost calculate la curs valutar constant. Livrările de produse nealimentare au fost pozitive pentru prima oară în ultimii şase ani, în timp ce creşterea vânzărilor de alimente s-a accelerat, potrivit datelor publicate vineri de retailerul francez. N
2015, cel mai bun an de după criză pentru piaţa imobiliară
Semnalele pozitive trimise de bănci în piaţă prin intermediul dobânzilor mici, de guvern prin programul Prima casă şi chiar de BNR prin declaraţiile guvernatorului BNR despre o nouă bulă au determinat populaţia să revigoreze piaţa rezidenţială după şase ani de inerţie. „Raportându-ne la evoluţia din ultimele 12-18 luni şi la noul context din mediul de afaceri, în general, şi sectorul imobiliar, în particular, păstrând o notă de moderaţie şi de realism, ne aşteptăm ca anul 2015 să fie unul al stabilizării, al maturizării pieţei şi al unor creşteri ponderate pe anumite sectoare ale activităţii noastre“, previzionează Alina Necula, şeful departamentului de marketing şi vânzări al Adama Group, deţinut de austriecii de la Immofinanz.
Magiunul Topoloveni ajunge din nou la Berlin
Magiunul de prune Topoloveni şi dulceţurile din gama Topoloveana vor fi expuse la standul României, la cea de-a 80-a ediţie a Târgului Internaţional „Săptămâna Verde“ de la Berlin, fiind al şaptelea an consecutiv în care produsul 100% românesc participă la această expoziţie. „Este foarte important pentru noi să păstrăm tradiţia şi să oferim produse de calitate, atât pieţei româneşti, cât şi pieţei internaţionale, germanii fiind cunoscuţi ca având o cultură aparte pentru produsele bio şi produsele 100% naturale. În pofida tuturor problemelor pe care le întâmpinăm pe piaţa internă, ne păstrăm tenacitatea pentru a impune tradiţia românească în plan internaţional. Vom apăra întotdeauna prestigiul României“, a declarat directorul general Sonimpex Topoloveni, Bibiana Stanciulov.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau