Economia pe scurt
Dimensiune font:
Producţia de miere scade cu 30% din cauza secetei
Producţia de miere va fi mai mică cu circa 30% în 2015, faţă de o producţie medie anuală de 22.000- 24.000 de tone, din cauza secetei şi a depopulărilor familiilor de albine, susţine preşedintele Asociaţiei Crescătorilor de Albine din România. Exceptând zona de vest a ţării, la mierea de salcâm s-a înregistrat o producţie normală în 2015 care acoperă 90% din producţia anuală, pe rapiţă, producţia de miere a fost undeva la 70%, „pe tei a fost slăbuţ, iar pe floarea soarelui nici la jumătate”, a precizat Ioan Fetea, preşedintele Asociaţiei Crescătorilor de Albine din România. Apicultorii au început deja demersurile şi chiar în această săptămână vor avea discuţii cu reprezentanţii Ministerului Agriculturii pentru obţinerea unui sprijin financiar în vederea asigurării rezervei de hrană pentru iernat.
UniCredit Ţiriac Bank rămâne doar UniCredit Bank
UniCredit Țiriac Bank îşi schimbă denumirea în UniCredit Bank, începând cu data de 18 august 2015, iar în următoarele luni procesul de rebranding va continua prin schimbarea identităţii vizuale a băncii.Procesul de rebranding este determinat de tranzacţia realizată în iunie prin care UniCredit Bank Austria AG a cumpărat acţiunile reprezentând 45% din UniCredit Ţiriac Bank S.A. deţinute de Ţiriac Holdings Ltd., majorându-şi capitalul deţinut în cadrul UniCredit Ţiriac Bank S.A. de la 50,6% la 95,6%. Astfel, Grupul UniCredit şi-a reafirmat interesul pentru piaţa din România, profitând de ocazia de a-şi consolida şi extinde poziţia pe piaţă. La nivel naţional, banca este prezentă prin intermediul unei reţele de peste 180 de unităţi teritoriale şi a unei echipe de aproximativ 3.350 de angajaţi.
Bucureştenii realizează cele mai multe tranzacţii online
Mai mult de jumătate din tranzacţiile online cu cardul procesate în primul semestru au fost realizate din Bucureşti, bărbaţii fiind cei care au iniţiat cele mai multe operaţiuni online prin card, cu peste 60% din numărul total, potrivit furnizorului de servicii de plăţi mobile NETOPIA mobilPay. Astfel, 62% din totalul plăţilor online intermediate de companie de la începutul anului au fost realizate de către bărbaţi, majoritatea lor, peste 40%, cu vârste cuprinse între 25 şi 34 ani. Bucureştenii sunt, în continuare, cei mai fideli utilizatori ai plăţii online cu cardul, peste 50% din toate tranzacţiile intermediate de NETOPIA mobilPay de la începutul lui 2015 provenind din Capitală, arată datele companie, liderul plăţilor mobile din România, şi unul dintre cei mai importanţi procesatori de plăţi online cu cardul de pe piaţa locală.
Grupaj realizat de Georgiana BĂNUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau