Economia pe scurt
Dimensiune font:
Producători de vin la London Wine Fair * A crescut cota de piaţă a CEC Bank * 9 milioane de euro din chirii
Producători de vin la London Wine Fair
14 producători de vinuri româneşti, prezenţi la a 35-a ediţie a târgului internaţional London Wine Fair. România a fost reprezentată de 14 producători de vinuri româneşti la cea de-a 35-a ediţie a târgului internaţional London Wine Fair, desfăşurat în perioada 18-20 mai 2015, la Londra, informează Ministerul Economiei, Comerţului şi Turismului. În pavilionul naţional, organizat de MECT, în colaborare cu Asociaţia Producătorilor şi Exportatorilor de Vinuri din România (APEV) şi cu sprijinul BPCE Londra, pe o suprafaţă de 91 de metri pătraţi, şi-au prezentat produsele Agricola Stirbey, Alcovin, AMB Wine Company, Avincis Vinuri, Crama Ceptura, Domeniul Coroanei Segarcea, Halewood Wines, Mera Com Internaţional, Ostrovit, Senator Prodimpex, Viile Budureasca, Schwab Agro Prod, Vitis Metamorfosis, Wine Princess.
A crescut cota de piaţă a CEC Bank
Cota de piaţă a CEC Bank a ajuns, în 2014, la 7,69%, de la 7,43% în 2013 şi 4,03% în 2007, a declarat Radu Graţian Gheţea, preşedinte şi director general al CEC Bank. „Cota de piaţă a ajuns la 7,69%. În anul 2007, când am pornit acest proiect, vorbeam de o cotă de piaţă de 4,03%. Am avut în anul 2013 o cotă de 7,43%, deci mergem pe trend ascendent în condiţiile în care piaţa nu a fost deloc în această direcţie în care noi am mers, de creştere“, a declarat Gheţea, precizând că rezultatele băncii pe anul 2014 vor fi prezentate în curând. Potrivit acestuia, situaţia este similară în ceea ce priveşte zona de credite unde banca a înregistrat un avans de 6,4% faţă de anul 2013. Creditele noi au crescut cu circa 12% an la an, 2013/ 2014.
9 milioane de euro din chirii
AFI Europe a avut în primul trimestru venituri din chirii în România de aproape nouă milioane euro. AFI Europe România a avut în primul trimestru venituri operaţionale nete de aproape nouă milioane de euro, mai mari cu 8,1% faţă de aceeaşi perioadă din 2014, creşterea fiind susţinută în special de cele două clădiri noi de birouri, AFI Park 2 şi AFI Park 3 din Bucureşti. Mall-ul AFI Palace Cotroceni, activul cel mai mare şi mai important al AFI Europe România, a generat în perioada analizată un venit operaţional net de 7,4 milioane euro, reprezentând în creştere cu 1,3% comparativ cu ianuarie-martie 2014. Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni, cu excepţia hipermarketului, au crescut cu 9,3%. Venitul operaţional net al mall-ului AFI Palace Ploieşti a fost de peste un milion de euro, iar vânzările retailerilor au urcat cu 21,7%.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau