Peste 4.000 de conturi blocate de Fisc

default

Dimensiune font:

| 12-03-2015 09:00

Datoriile ieşenilor la Fisc au ajuns în luna februarie la o valoare totală de 160 milioane de lei * pentru a fi recuperate pagubele, ieşenii s-au trezit cu sechestre pe bunuri sau popriri pe venituri şi conturi.

 

Pentru că nu şi-au achitat datoriile la timp, contribuabilii ieşeni au fost sancţionaţi de Fisc prin blocarea a 4.100 de conturi, valoarea sumelor poprite ajungând la 26,42 milioane de lei. De asemenea, alte măsuri de executare silită luate pentru recuperarea pagubelor au fost sechestrele asupra bunurilor personale sau popririle pe venituri. „Au fost aplicate 22 de sechestre asupra unor bunuri mobile şi imobile aparţinând contribuabililor debitori, cu valoarea de 2,85 milioane de lei, dar şi 1.751 de popriri pe venituri la terţi a căror valoare este de 11,19 milioane de lei“, a precizat Maria Ţăran, purtătorul de cuvânt al Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi. La finalul lunii trecute, pagubele ieşenilor către Fisc au ajuns la o valoare totală de 160,03 milioane de lei.

 

Datorii de 463,5 de milioane de lei recuperate

În ceea ce priveşte volumul arieratelor recuperabile de la firmele ieşene, reprezentanţii Fiscului susţin că s-au înregistrat creşteri cu 60,21 milioane de lei faţă de luna ianuarie, suma totală ajungând la 463,53 milioane de lei. În cazul persoanelor fizice, arieratele recuperabile au atins suma de 56,30 milioane de lei, în creştere faţă de luna precedentă, cu doar 2,21 milioane de lei.

De asemenea, 998 de ieşeni au solicitat eşalonări la plată pentru obligaţiile fiscale neachitate. „Din aceste solicitări, organele fiscale au soluţionat favorabil un număr de 812 cereri, sumele aprobate la eşalonare fiind în sumă de 103,86 milioane de lei, dar şi nefavorabil un număr de 176 cereri pentru obligaţii fiscale în sumă de 109,52 milioane de lei“, adăugat Maria Ţăran. Pe lângă acestea, în curs de soluţionare au rămas 10 cereri, valoarea totală ajungând la 2,83 milioane de lei.

EXCLUSIV Tupeu fără limite la tonete FOTO

La bugetul de stat s-a remarcat o creştere cu 10,38 % a veniturilor nete realizate de Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice (AJFP) Iaşi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, însumând în total 421,34 milioane de lei.

 

Controale finalizate cu amenzi şi sesizări penale

În primele două luni ale anului au fost efectuate 383 de controale, cele mai multe dintre acestea fiind cercetări la faţa locului, adresate firmelor ieşene, respectiv 136. De asemenea, inspecţiile fiscale parţiale au fost în număr de 115, fiind totodată desfăşurate 37 de inspecţii fiscale generale, 60 de controale inopinate şi 35 de controale încrucişate. În urma acestora, au fost aplicate 13 amenzi contravenţionale în valoare de 22.300 lei. „Cu ocazia inspecţiilor fiscale efectuate în perioada ianuarie – februarie 2015, s-au constatat abateri de la prevederile legale referitoare la calcularea, înregistrarea şi virarea de către contribuabili a obligaţiilor la bugetul general consolidat al statului, fiind stabilite de către organele de inspecţie fiscală diferenţe constând în impozite şi taxe şi contribuţii sociale de aproximativ 144,1 milioane de lei lei. În aceasta perioadă au fost întocmite şi 9 decizii de instituire a măsurilor asiguratorii în valoare totală de 40,9 milioane de lei“, a declarat Maria Ţăran. Mai mult, au fost înaintate sesizări penale în rândul companiilor ieşene, încheindu-se 23 de procese verbale de control, valoarea totală a prejudiciului fiind de 95,1 milioane de lei.

În cazul persoanelor fizice, au fost efectuate 45 de acţiuni de control, sumele suplimentare atrase la bugetul general consolidat al statului ajungând la aproximativ 1,2 milioane de lei. Andra PETRARIU

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 31.05.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 - ora 12.30; - spatiu comercial S2 (28,65 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 -ora 13.00; spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul pe 31.05.2024 – ora 13.45; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 31.05.2024 – ora 14.00. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei