Primăria Iași va publica certificatele de atestare a edificării unei construcții pe site-ul instituției (www.primaria-iasi.ro)-DOCUMENT

2 (1) PUZ  Phoenix

Dimensiune font:

| 27-02-2022 11:46

 Primăria Iași va publica certificatele de atestare a edificării unei construcții pe site-ul instituției (www.primaria-iasi.ro). Vor fi publicate toate datele permise de lege, cu excepția numelui beneficiarului: adresă, carte funciară, destinație, descriere, autorizație de construire, proces verbal de recepție și semnatarii documentului.

Documentele vor fi postate într-o secțiune specială a paginii web a municipalității. În același timp, Primăria a anunțat o serie de măsuri de reorganizare la nivelul Direcției de Arhitectură și Urbanism, și anume:

  • Se delegă doamna Manea Alexandra, consilier juridic la Direcţia Juridică, să verifice şi să semneze pentru legalitate documentele cu conţinut juridic din cadrul Direcţiei Arhitectură şi Urbanism, cu excepţia documentelor referitoare la soluţii tehnice respectiv: dispoziţii de şantier, studiu de specialitate privind soluţia de arhitectură, avize de oportunitate, rapoarte de informare privind documentaţii de urbanism, notificări privind dezbaterile publice, precum şi documentele emise de către Serviciul G.I.S. Cadastru şi Biroul Reglementare Publicitate Urbană.
  • Se desemnează doamna Simion Emanuela Iulia, consilier juridic la Direcţia Juridică, să verifice şi să semneze pentru legalitate certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire/demolare, în locul doamnei Pintilie Mihaela Dana.
  • Se revocă atribuţiile conferite prin Dispoziţia nr. 1.500 din 15.06.2018 doamnei Vasiliu Daniela referitoare la reprezentarea administraţiei publice locale în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor de construire.
  • Se desemnează doamna Pintilei Amalia să gestioneze documentaţiile depuse în vederea efectuării recepţiilor privind lucrările de construcţii şi atestare a edificării construcţiilor, precum şi arhivarea acestora, transmiterea statisticilor la Biroul de Statistică şi întocmirea adeverinţelor necesare actualizării cărţilor funciare ale imobilelor la solicitarea beneficiarilor.
  • Se desemnează domnul Zlăvog Vartolomei Andraş să reprezinte autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de edificare a construcţiilor şi să verifice în mod expres conformitatea cadastrală a documentaţiilor propuse în raport cu autorizaţiile emise, să semneze procesele verbale de recepţie şi certificatele de atestare a edificării construcţiilor.
  • Se desemnează domnul Vieru Lucian să reprezinte autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de atestare a edificării  construcţiilor şi să verifice în mod expres conformitatea arhitecturală precum şi conformitatea în fapt a construcţiei edificate raportată la documentaţia autorizată,  să semneze procesele verbale de recepţie şi certificatele de atestare a edificării construcţiilor.
  • Se desemnează domnul Călin Sergiu să reprezinte autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de atestare a edificării construcţiilor şi să verifice în mod expres conformitatea structurală a bunului edificat şi a lucrărilor de instalaţii de toate tipurile, a documentaţiilor propuse în raport cu autorizaţiile emise, să semneze procesele verbale de recepţie şi certificatele de atestarea a edificării construcţiilor.
  • Certificatele de atestare a edificării construcţiilor vor fi semnate de către: Zlăvog Vartolomei Andraş; Vieru Lucian; Călin Sergiu; Manea Alexandra; Arhitectul Şef; Primar, prin persoana desemnată.
  • Se stabilesc atribuţiile de reprezentare a autorităţii publice locale privind semnarea unor acte administrative, după cum urmează: Avize de oportunitate – Primar Mihai Chirica; Studiu de specialitate privind soluţia de arhitectură  – Viceprimar Cezar Alexandru Baciu; Certificate de urbanism – Viceprimar Daniel Juravle; Autorizaţii de construire/demolare – Primar Mihai Chirica; Certificate de atestare a edificării construcţiilor – Viceprimar Daniel Juravle.
  • Se desemnează domnul Viceprimar Cezar Alexandru Baciu pentru a coordona activitatea şi a semna, în numele şi pentru Primar, documentele emise de către Serviciul G.I.S. Cadastru.
  • Se delegă atribuţiile conferite de lege Primarului Municipiului Iaşi către domnul Petru Movilă, Administrator Public, pentru a semna, în numele şi pentru Primar, comunicările şi răspunsurile emise de către Direcţia Arhitectură şi Urbanism.
  • La data înregistrării acestei Dispoziţii, efectele Dispoziţiei nr. 114 din 7.02.2021 şi ale Dispoziţiei nr. 129 din 11.02.2022 şi orice altă dispoziţie cu prevederi contrare îşi încetează aplicabilitatea.
  • Prevederile altor Dispoziţii în legătură cu aceste activităţi şi care nu sunt contrare prezentei îşi păstrează aplicabilitatea.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:06

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Orașul catacombelor din nordul Moldovei, redescoperit cu ajutorul tehnologiei. Detaliile confirmării științifice a unei legende
27/04/2024 15:09

Una dintre cele mai misterioase legende urbane din nordul Moldovei a fost confirmată. Catacombele Botosaniului, o retea de beciuri adanci, intinsă pe kilometri intregi, a fost scanată cu ajutorul tehnologiei ...

Cum arată cel mai impozant pod construit la ordinul domnitorului Ștefan cel Mare. Încă există și intră în restaurare
27/04/2024 14:00

O asociatie din Transilvania a inceput in toamna anului trecut lucrări de restaurare a podului construit la ordinul lui Stefan cel Mare, in 1495, in satul Negoiesti, din comuna băcăuană care poartă numele ...

Un proiect de anvergură din Bacău s-a împotmolit în mocirla birocrației și a fostei albii a Bistriței
27/04/2024 13:46

Pe 12 mai 2024, băcăuanii ar fi trebuit să circule pe jos sau cu bicicleta pe traseul Parcul Cancicov - Stadionul Municipal-Bazin de Inot- Universitatea ”Vasile Alecsandri”, proiect de anvergură denumit ...

Aqua Park de la Insula de Agrement din Bacău, investiție eșuată, nefuncțională și nerecepționată de aproape 10 ani
27/04/2024 13:30

Modernizarea Insulei de Agrement din Bacău poate fi considerată esecul ultimelor trei administratii locale, desi s-au cheltuit peste 12 milioane de euro si s-au pierdut fondurile europene in proiectul incă n ...

„Frumosul vine din oameni, iar copiii sunt și ei niște oameni mici, pe care noi ne străduim să-i facem mari”
27/04/2024 10:53

  „Frumosul vine din oameni, iar copiii sunt niste oameni mici pe care noi ne străduim să-i facem mari” * dialog cu Daniela Anghelescu, profesor de Limba si literatura romană la Liceul Teo ...

Pelerinaje de Florii în județele Moldovei
27/04/2024 10:43

In această zi, vor avea loc mai multe pelerinaje organizate in Arhiepiscopia Iaşilor cu prilejul sărbătorii Floriilor. Astfel, la Piatra Neamţ va avea loc pelerinajul Fiul lui Dumnezeu – Izvorul Vietii. ...

La Iași, tradiționalul Pelerinaj de Florii va începe astăzi, de la ora 15, la Biserica Bărboi
27/04/2024 10:26

Purtătorul de cuvant al arhiepiscopiei Iasului, Lucian Apopei, a precizat că cei 60 de slujitori ai sfintelor altare vor străbate, ca si in anii precedenti, traseul Biserica „Sfintii Petru si Pavel” – ...

BCU Iași: Stagiu de formare profesională în Oslo și activități de mentorat pentru angajați
27/04/2024 10:09

În luna aprilie, Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” (BCU Iasi) si Asociatia Ready to Open Intercultural Spaces (ROIS) au derulat activităti cu profil international prevăzute ...

BCU Iași încheie lucrările și activitățile prevăzute în proiectul RO-CULTURA
27/04/2024 09:57

Luni, 29 aprilie, Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu” (BCU Iasi) si Asociatia Ready to Open Intercultural Spaces (ROIS) ii invită la Palatul Fundatiei Universitare „Regele Fer ...

Numărul autorizațiilor de construire, în creștere la Iași
27/04/2024 09:48

În luna februarie, in judetul Iasi s-au eliberat 161 autorizatii de construire pentru clădiri rezidentiale, cu 75,0% mai mult comparativ cu luna anterioară si cu 10,3% mai multe fată de luna corespun ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei