Filtrare Anunturi

Dimensiune font:

Centrul de Expertiză în Insolvenţă SPRL

ANUNT EXPIRAT!!!Centrul de Expertiză în Insolvenţă SPRL anunţă vânzarea la licitaţie publică în datele de: 19.02.2021; 05.03.2021; 19.03.2021; 02.04.2021 ora 12:30 a următoarelor terenuri extravilane Leţcani ale debitoarei SC Interpom Holding SRL: teren de 3490mp-20.702,68 euro; teren de 3178mp-18.318 euro; teren de 2061mp- 9.975,14 euro; teren de 2258mp-11.145,48 euro; teren de 3492mp- 20.938,32 euro; teren de 3173mp- 18.189,2 euro, teren de 6538mp-12.560 euro. Preţul nu conţine TVA. Terenurile sunt situate lângă Avicola SA Iaşi. Tel. 0774006236

ECOPIATA S.A. IASI

ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 06.05.2021 -ora 9,30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 06.05.2021 -ora 9,45; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 06.05.2021 -ora 10,00; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 06.05.2021 -ora 10,30; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 06.05.2021 -ora 11,00; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 06.05.2021 -ora 11,30; - spatiu comercial S1 (80,4 mp) -Talcioc pe 06.05.2021 -ora 12,00; - spatiul comercial S15 (27,31 mp) - Piata Hala Centrala pe 06.05.2021 -ora 12,30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.

Municipiul Paşcani

Municipiul Paşcani, cu sediul în str. Ştefan cel Mare, nr. 16, judeţul Iaşi, cod 705200, telefon 0232/762300, int. 129, fax 0232/766259, cod de înregistrare fiscală 4541360, organizează în data de 20.05.2021, ora 10:00, licitaţie publică, având ca obiect închirierea pe o durată de 5 (cinci) ani a terenurilor, proprietate publică a Municipiul Paşcani, judeţul Iaşi, prezentate mai jos:1. Terenurile disponibile – pozițiile: 14 în suprafață de 12,00 mp; 49 în suprafață de 24,48 mp; 50 în suprafață de 11,50 mp; 51 în suprafață de 10,00 mp; 12A în suprafață de 40,00 mp, identificate prin numărul cadastral 2683, situate în Piața Vale, str. Ceferiștilor, nr. 4, jud Iași și pozițiile: 26 în suprafață de 12,50 mp; 30 în suprafață de 7,50 mp; 36 în suprafață de 18,00 mp; 37 în suprafață de 18,50 mp; 40 în suprafață de 34,00 mp; 57 în suprafață de 12,00 mp, identificate prin numărul cadastral 2616, situate în Piața Deal, str. Eugen Stamate, nr. 6-8, jud. Iași conform H.C.L. nr. 47 / 31.03.2021; Documentația de atribuire privind organizarea și desfășurarea a procedurii de închiriere poate fi achiziționată de la sediul Municipiului Paşcani, str. Ştefan cel Mare, nr. 16, judeţul Iaşi, Compartiment Patrimoniu și Contracte - Camera 31. Persoana de contact: insp. Coteț Chiperi Gheorghe, e-mail: patrimoniu@primariapascani.ro Perioada de achiziţionare a documentaţiei de închiriere este 26/04/2021 – 10/05/2021, ora 12:00. Preţul de achiziţionare a documentaţiei de atribuire este în cuantum de 50 lei şi poate fi achitat prin virament în contul: RO37TREZ4075006XXX000833, deschis la Trezoreria Paşcani sau în numerar la caseria Serviciului de Taxe și Impozite Locale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Pașcani. Data limită pentru solicitarea clarificărilor este 12.05.2021, ora 15.00. Ofertele se depun la sediul Municipiul Paşcani, situat în str. Ştefan cel Mare, nr.16, județul Iași – Registratură, în două plicuri sigilate. Pe plicul exterior se va indica obiectul licitației pentru care este depusă oferta și va trebui să conțină documentele obligatorii necesare participării la licitație. Pe plicul interior, care conține oferta prorpiu-zisă, se înscriu numele sau denumirea ofertantului, precum și domiciliul sau sediul social al acestuia. Data limită de depunere a ofertelor este 17.05.2021 ora 12:00 Fiecare participant la licitație depune o singură ofertă ce va conține documentele necesare și obligatorii participării la licitație. Ședința de deschidere a ofertelor se va desfășura la sediul Municipiului Pașcani, în data de 20.05.2021, ora 10:00, la Camera 44 (sala de seminarii).
STIRI ULTIMA ORA
Cristinel rămâne închis pentru că nu şi-a despăgubit fiicele minore
16/05/2021 12:56

Soţii Cristinel şi Mihaela S. s-au trezit cu cazier şi au fost decăzuţi din drepturile părinteşti după mai bine de trei ani de anchete şi procese, fiind condamnaţi pentru pornografie infantilă. Cei d ...

FOTO - Ciorba cu ciuperci pleurotus
16/05/2021 12:50

Iti place ciorba de burta, dar nu si carnea din ea? Trebuie neaparat sa incerci varianta mai simpla si mult mai rapida: ciorba de burta falsa, facuta cu ciuperci pleurotus, ce imita tare bine fasiutele de carne ...

16/05/2021 12:46

PSD revine cu demersul legislativ de acordare a voucherelor de vacantă. Propunem o măsură benefică pentru toti salariatii, inclusiv pentru cei din mediul privat. Este clar o măsură din care are de castiga ...

Se deschide Plaja Nicolina!
16/05/2021 12:30

    Încă de pe 1 mai, Primăria Iaşi a redeschis zonele de picnic de la Ciric, dar cu respectarea unor măsuri privind distantarea socială. „Este permis accesul in acele foişoare. Ch ...

La 14 ani, sex cu profesoara de 37 de ani. Femeia s-a îndrăgostit de băiat
16/05/2021 12:18

O profesoară din Franta in varstă de 37 de ani il medita pe un adolescent roman, insă lucrurile au luat o turnură nepotrivită atunci cand femeia s-a indrăgostit de băiat. În cele din urmă părinti ...

Proiect de cercetare în valoare de 2,5 milioane de euro, la IRO
16/05/2021 12:15

  Centrul de Cercetare TRANSCEND a caştigat unul dintre cele mai prestigioase proiecte europene de cercetare şi inovare. Este vorba de o finanţare  in valoare de 2.5 milioane de euro, acordată pr ...

România rămâne cel mai mare producător de floarea-soarelui din Uniunea Europeană
05/04/2021 17:13

Romania rămane cel mai mare producător de floarea-soarelui din Uniunea Europeană, ocupand primul loc şi in 2020 atat in ceea ce priveşte producţia, cu un total de 2,07 milioane de tone, cat şi la supra ...

De ce şi cum s-a mutat, lungit şi scumpit Noua Arteră Rutieră Centrală
10/05/2021 21:48

 Dorian OBREJA Încă inainte de 1990, exista un plan, ce mi se pare extrem de logic şi judicios, ce prevedea realizarea unei legături rutiere intre Bulevardul D.Cantemir, peste podul cu acelaşi ...

Orașele din Italia unde ești plătit ca să te muți
16/05/2021 10:48

  Munca la distanţă a devenit o posibilitate pentru mulţi in pandemie, ceea ce inseamnă că biroul poate fi acum oriunde, din living pană la o plajă cu nisip. În incercarea de a-i atrage pe no ...

La 14 ani, sex cu profesoara de 37 de ani. Femeia s-a îndrăgostit de băiat
16/05/2021 12:18

O profesoară din Franta in varstă de 37 de ani il medita pe un adolescent roman, insă lucrurile au luat o turnură nepotrivită atunci cand femeia s-a indrăgostit de băiat. În cele din urmă părinti ...

1.Informatii generale privind locatorul: Primaria Comunei Voinesti, cu sediul in satul Voinesti, str.Principala, nr.153, comuna Voinesti, judetul Iasi , telefon/fax: 0232/294755 2.Informatii generale privind obiectul inchirierii : inchiriere pe o perioada de 7 ani a unor suprafete de pasuni aflate in domeniul privat al UAT Comuna Voinesti, conform caietului de sarcini. Pretul de inchiriere stabilit conform HCL nr.74 /23.04.2021 este de 240 lei/ha/an. 2.1. Procedura aplicata : atribuire directa conform HCL nr.74 /23.04.2021 3. Informatii privind documentatia de inchiriere: 3.1.Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de inchiriere. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iasi. 3.2. Denumirea si adresa Compartimentului din cadrul locatorului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de inchiriere. Documentatia de inchiriere se poate obtine de la Compartimentul Registru agricol din cadrul Primariei Comunei Voinesti, persoana de contact: inspector Marcoci Irina – secretar comisie 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar. Documentatia de atribuire se poate obtine contra sumei de 100 lei de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iaşi. Suma se achita la casieria institutiei. 4. Informatii privind cererile de inscriere 4.1. Data limita de depunere a cererilor de inscriere la sedinta publica de atribuire directa Dosarele de inscriere se depun la registratura Primariei Comunei Voinesti, pana la data de 26.05.2021 ora 1500. Documntele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere sunt mentionate in caietul de sarcini. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de atribuire directa Sedinta publica de atribuire directa va avea loc in data de 31.05.2021 ora 0900 la sediul Primariei Comunei Voinesti. 6. Denumirea instantei competente in solutionarea litigiilor Judecatoria Iasi, str.Anastasie Panu, nr.25

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei