INS: Numărul locurilor de muncă vacante a crescut cu 7,6% în 2018

 Rata locurilor de muncă vacante reprezintă raportul dintre numărul locurilor de muncă vacante şi numărul total al locurilor de muncă (ocupate şi vacante, exclusiv cele blocate sau destinate numai promovării in interiorul intreprinderii sau instituţiei), exprimat procentual. În trimestrul IV 2018, rata locurilor de muncă vacante a fost de 1,2%, in scădere cu 0,10 puncte procentuale faţă de trimestrul precedent, numărul locurilor de muncă vacante scăzand cu 4.900 faţă de trimestrul anterior. În trimestrul IV 2018, cele mai mari rate ale locurilor de muncă ...

 

 

 

 

 

 

CREAREA CAPACITĂŢII AVANSATE DE PRODUCŢIE LA SC EXONIA HOLDING SRL
19/02/2019 11:03

19 februarie 2019 CREAREA CAPACITĂŢII AVANSATE DE PRODUCŢIE LA SC EXONIA HOLDING SRL PENTRU PRODUCŢIA DE MATERIALE IMPRIMATE PERSONALIZATE INOVATIVE PRIN IMPRIMARE FLEXOGRAFICĂ

Reabilitarea termică  /modernizare sediul Primăriei municipiului Huşi
19/02/2019 11:00

 Data: 19 februarie 2019 Reabilitarea termică  /modernizare sediul Primăriei municipiului Huşi  

Sistemul bancar din România a obţinut un profit de peste 7 miliarde lei, în 2018
19/02/2019 09:55

 Valoarea activelor era de 451,14 miliarde de lei, la finele anului trecut, cu 5,5% mai mult de la finele anului precedent, iar indicatorul ROA (profitul net anualizat faţă de total active la valoare medie) a fost de 1,59%. Acest active au crescut, in condiţiile in care numărul de bănci a scăzut cu una, pană la 34, ca urmare a fuziunilor de pe piaţă, respectiv finalizarea integrării Bancpost in Banca Transilvania. Astfel, ponderea activelor pentru sucursalele străine s-a redus 75%, de la 77%, in condiţiile in care numărul a rămas de şapte. La inceputul anului trecut, a in ...

LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE -    12  FEBRUARIE  2019
19/02/2019 08:33

  Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactand Departamentul de Publicitate al Ziarului EVENIMENTUL REGIONAL AL MOLDOVEI pe adresa de email publicitate@ziarulevenimentul.ro   * * *     Lista LOCURILOR DE MUNCĂ DIN STRĂINĂTATE actualizată astăzi, 25 ianuarie 2019   Şoferi transport internaţional cu sau fără experienţă. Oferim: serviciu timp de 4 săptămani in străinătate şi o săptămană liberă; contract de muncă; training profes ...

Teodorovici: Vom avea, cât de curând, o schimbare a modului în care românii plătesc acest ROBOR
18/02/2019 07:53

 Sunt convins, vom avea, cat de curand, o schimbare radicală a modului in care romanii plătesc acest ROBOR, să spunem”, a declarat, dumincă seara, Eugen Teodorovici, intr-o emisiune la Antena 3. Ministrul Finanţelor a completat că se poate orice, intr-o ţară care are oameni care vor să schimbe ceva. „Susţin in continuare, şi nu voi renunţa la chestiunea aceasta: de a avea un mecanism care să fie transparent aşa cum il inţeleg oamenii simpli, nu transparent pentru bancheri, că aia nu inseamnă transparenţă, aceia este lumea lor, lumea bacherilor, de care noi ...

 

 

 

ULTIMA ORA
PUBLICAŢIA DE VÂNZARE Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4383/99/2017 (210/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. Ago – Parus S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanu, tronson 5, biroul 9, în NH Bussiness Company, la sediul Cabinetului de Avocat Daniela Arhire, et. 1, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. – Denumire Activ - Componenţa – Valoare -lei- 1. - Bunuri mobile - Aparate de joc electronice slot machine - 79.118,00 Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 14.02.2019. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 14.03.2019, ora 10.00 şi se vor organiza 9 şedinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 21.03.2019, 28.03.2019, 04.04.2019, 11.04.2019, 18.04.2019, 25.04.2019, 02.05.2019 şi 09.05.2019, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat şi a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035 şi 0727850575. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
ANUNŢ privind organizarea licitaţiei deschise în vederea atribuirii în folosinţă a PARCELELOR disponibile în perimetrul Parcului Industrial Miroslava. În conformitate cu legislaţia în vigoare şi în baza hotărârii Consiliului Local al comunei Miroslava, anexa 1 la HCL nr. 15 din 28.01.2016 privind aprobarea încheierii contractului de administrare al Parcului Industrial Miroslava între Comuna Miroslava şi SC Miroslava Industrial Parc SRL. SC MIROSLAVA INDUSTRIAL PARC SRL (societatea administrator a Parcului Industrial), cu sediul în judeţul Iaşi, comuna Miroslava, str. C. Langa, nr. 93, organizează în data de 01.03.2019, ora 11.00, licitaţie publică deschisă cu strigare în vederea atribuirii în folosinţă a mai multor parcele de teren cu următoarele suprafeţe: 2000mp (nr. cadastral 85828), 19.331mp (nr. cadastral 84016), 5051mp (nr. cadastral 85968), 8537mp (nr. cadastral 85898), 5000mp (nr. cadastral 85643), 2000mp (nr. cadastral 82152), 2700mp (nr. cadastral 85197) şi o suprafaţă de aproximativ 10000 mp rezultată din dezmembrarea terenului cu nr. cadastral 82618. Terenul este localizat în comuna Miroslava, sat Brătuleni, T14, şi face parte din Parcul Industrial Miroslava. Destinaţia parcelelor o reprezintă construcţia de hale/clădiri pentru activităţi de producţie şi/sau servicii. Durata maximă a contractului de folosinţă a parcelelor este de maxim 49 de ani de la data semnării contractului. Redevenţa minimă de pornire este de 0,9 euro/mp/an, preţ cu TVA inclus. Garanţia de participare la licitaţie este de 10.000 lei şi se depune/transferă în contul nr. RO03BRDE240SV10705792400 deschis în lei la BRD G.S.G. S.A. numele SC MIROSLAVA INDUSTRIAL PARC SRL. Documentaţia de licitaţie este disponibilă pe site-ul SC Miroslava Industrial Parc SRL, www.miroslavaindustrial.ro sau la sediul SC Miroslava Industrial Parc SRL situat în sat Bratuleni, strada Basarabia nr. 4 Centrul de Afaceri World Vision Center, comuna Miroslava, judeţul Iaşi. Depunerea ofertelor se va face în perioada 18.02-27.02.2019, între orele 10.00-15.00 la punctul de lucru SC Miroslava Industrial Parc SRL situat în sat Bratuleni, strada Basarabia nr. 4 Centrul de Afaceri World Vision Center, comuna Miroslava, judeţul Iaşi. Evaluarea dosarelor şi ofertele publice se vor face în prezenţa ofertanţilor şi a comisiei de evaluare şi selecţie a ofertelor în data de 01.03.2019, ora 11.00, la punctul de lucru SC Miroslava Industrial Parc SRL din sat Bratuleni, strada Basarabia nr. 4 Centrul de Afaceri World Vision Center, comuna Miroslava, judeţul Iaşi. Perioada pentru care ofertanţii rămân angajaţi cu privire la termenii ofertei lor: minim 60 de zile. Relaţii suplimentare şi alte informaţii pot fi obţinute la sediul SC Miroslava Industrial Parc SRL, la numărul de telefon 0748663344 sau la adresa de mail office@miroslavaindustrial.ro
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Subscrisa "EuroBusiness LRJ" S.P.R.L., cu sediul în Mun.Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al societăţii debitoare TRANS MIRA COMPANY S.R.L., desemnat prin Încheierea nr.329/17.06.2015, pronunţată de Tribunalul Botoşani, Secţia a-II-a Civilă de Contencios Administrativ şi Fiscal, în dosarul nr. 4076/40/2013, în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006, privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, organizează licitaţie publică competitivă, cu strigare, în data de 04.03.2019, ora 15.00, pentru valorificarea următoarelor active mobile: DENUMIRE ACTIV – PREŢ DE PORNIRE a LICITAŢIEI (RON, fără TVA) Autoutilitară DAF - 37.654,80 Autotractor Renault - 16.980,00 Autoutilitară Peugeot - 4.350,00 Semiremorcă Humbaur - 12.655,80 Semiremorcă KOGEL - 9.451,80 Semiremorcă Schmitz - 7.209,00 Autoturism Ford - 13.194,00 În cazul în care la licitaţia din 04.03.2019, nu se va reuşi valorificarea bunurilor mobile aparţinând debitoarei, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, pe 18.03.2019, respectiv 01.04.2019, ora 15.00, la sediul lichidatorului judiciar. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 03.03.2019, 17.03.2019, respectiv 31.03.2019, ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar. În conformitate cu prevederile art.53, din Legea nr.85/2006, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activelor este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform Regulamentului de valorificare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 09.10.2018. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform Regulamentului de valorificare aprobat în şedinţa Adunării Creditorilor din data de 09.10.2018. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitaţiei, pentru fiecare activ în parte, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr: RO93BTRLRONCRT00D8059304, deschis la Banca Transilvania, suc. Botoşani. În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunurilor mobile supuse procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 595,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul lichidatorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi, sau în numerar la sediul lichidatorului judiciar. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, pe www.lrj.ro, la tel./fax: 0232/220777, mobil: 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro
ANUNŢ DE VÂNZARE S.C. Remat S.A. Iaşi, cu sediul în mun. Iaşi, str. Aurel Vlaicu, nr. 88, jud. Iaşi, nr. de înreg. O.R.C. J22/286/1991, C.U.I. RO1977144, S.C. Nefero-Com S.R.L. Iasi, cu sediul social în mun. Iaşi, b-dul Chimiei, nr. 14, jud. Iaşi, CUI 14413970, nr. de înregistrare la O.R.C. J22/430/2003, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în data de 07.03.2019, ora 12.00, a următoarelor active: Nr. activ - Descriere comercială - Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.) - Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.) Activ nr. 33-3 - Proprietate imobiliară - Fost centru colectare Remat (punct de lucru Suceava) cu teren în suprafaţă totală de 30.122 mp, construcţii în suprafaţă de 2.300,24 mp. şi platformă betonată, situat în mun. Suceava, Calea Unirii, nr. 31A, jud. Suceava zona industrială, vizavi de Piaţa Agroalimentară şi în apropierea unora dintre cele mai importante lanţuri de magazine– Carrefour, Leroy Merlin, Dedeman, fiind pretabil la activităţi de producţie, depozitare, industriale, logistice, utilităţi. Proprietatea este formată din: Activ 33 aparţinând Remat S.A. - în următoarea componenţă: Teren intravilan construit la locul numit "După Gară", în mun. Suceava, Calea Unirii, nr. 31A, jud. Suceava, St teren-23.168 m.p., St construită-794,53 m.p., regim de înălţime: P, P+1, cu echipamente, linie CF industrială, platformă betonată (100%), împrejmuit, învecinat cu S.C. Muha S.R.L., zona CFR-S.C. Mobstrat S.A., propr. particulare, deschidere la Calea Unirii aprox. 200 m.l.; Identif. imobil: suprafaţă de 20.668 m.p., nr. cds. 1629/1 al C.F. nr. 826/Burdujeni (nr. C.F. nou 36481/mun. Suceava); suprafaţă de 700 m.p., nr. cds. 4950 al C.F. 37146 (provenită din conversia de pe hârtie a C.F. nr. 5758 Burdujeni); suprafaţa de 600 m.p., nr. cds. 4706/1 al C.F. 37367 (provenită din conversia de pe hârtie a C.F. nr. 5987 Burdujeni) a localităţii Suceava; suprafaţă de 1.200 m.p., nr. cds. 334 al C.F. 37375 (provenită din conversia de pe hârtie a C.F. nr. 559 Burdujeni) a localităţii Suceava; şi Activ 3 aparţinând Nefero-Com S.R.L. în următoarea componenţă - Teren intravilan, St. 6.954 mp şi Clădiri industriale, St. construită 1.505,71 mp, amplasate în mun. Suceava, Calea Unirii, nr. 31 A, jud. Suceava (Zona industrială "Valea Sucevei", în spatele MES, vis-a-vis de Piaţa Angro), dispune de utilităţi, proprietatea este învecinată la NE – drum acces, SE – proprietate particulară, accesul se face pe Calea Unirii, pretabilă pentru activităţi industriale, compusă din: C1 – Hală Atelier St. utilă 1.428,71 mp, parter, 10 încăperi; C2 – Centrală Termică, St. utilă 77 mp; Platformă betonată, St. 5.449 mp. (CF. ned. nr. 5776/Suceava, nr. cad. 1629/2) - 7.814.200,00 lei - 2.950.770,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data 06.03.2019 ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi. Licitaţia va avea loc la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, c.p. 700221, jud. Iaşi, pe data de 07.03.2019, ora 12.00 şi se va desfăşura în conformitate cu prevederile legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei şi ale regulamentului de vânzare aprobat de Adunarea Creditorilor. Bunurile se vând libere de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei), sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00–16.00, până pe data de 06.03.2019, ora 12.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.: tel. 0232/243864, 0758049904, 0751083082, fax: 0232/212231 email: vanzari@insolventa.ro Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.
Românii din străinătate vor trebui să își declare veniturile în țară. De ce
14/02/2019 08:33

 ANAF doreste ca toti romanii care stau in străinătate mai mult de 183 de zile să isi declare veniturile.   În baza conventiilor europene, ANAf face schimb de informatii cu statele partenere pentru evitarea dublei impuneri, prevenirea evaziunii fiscale la impozitul pe venit sau capital. “Avand in vedere aceste aspecte, invităm contribuabilii care primesc solicitări de a se prezenta la organele fiscale de a da curs acestora şi de a clarifica aspectele ce le sunt comunicate, pentru a evita dubla impunere şi a stabili statul care are dreptul de impunere a venitur ...

Innovation Labs 2019 - tinerilor pasionaţi de inovare li s-a pregătit „scena”
13/02/2019 00:00

Innovation Labs 2019, programul de pre–accelerare pentru startup–uri tehnice, invită tinerii pasionaţi de tehnologie şi inovare digitală să işi transforme ideile in realitate la Hackathoanele şi programele de mentorat organizate in Iaşi, Bucureşti, Cluj–Napoca, Sibiu şi Timişoara. Înscrierile sunt deschise studenţilor şi tinerilor care işi doresc să trăiască experienţa dezvoltării unui produs tech alături de mentori de top, antreprenori şi specialişti in ICT şi business. Programul din Iaşi, care se va desfăşura intre 9 martie şi 20 mai 2019, ...

Iaşul, vizat de unul dintre cele mai importante concernuri din Turcia
13/02/2019 00:00

Reprezentanţii Universităţii Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iaşi (TUIASI) s-au intalnit in cursul zilei de ieri cu o delegaţie a grupului Arçelik, unul dintre cele mai importante concernuri de industrie din Turcia, prezenţi in Romania prin comercializarea produselor sub marca Arctic. Aceştia vor să deschidă in Romania un birou de cercetare-dezvoltare, specializat la inceput pe software development şi IT, iar după ce au purtat discuţii in toate marile centre universitare din ţară, Iaşul a rămas, alături de Timişoara, pe lista scurtă. La discuţia de la Iaş ...

Dezvoltatorii imobiliari din județul Iași
10/02/2019 08:44

              80% dintre dezvoltatorii imobiliari din judetul Iasi sunt deja partenerii nostri. Pentru o ofertă personalizată de promovare a proiectului imobiliar, vă rugăm să ne contactati la adresa de email publicitate@ziarulevenimentul.ro   Rate la dezvoltator cu buletinul pană la 15 ani! Apartamente noi 1, 2, 3 camere. Tel.: 0733128808. Şos Nicolina, nr. 120A. www.fusion-tower.ro      Descoperă noile spaţii comerciale din Iaşi. Telefon: 0799802970, www.conestgrandre ...

„ASF sprijină educaţia financiară pentru a impulsiona dezvoltarea pieţei asigurărilor”
05/02/2019 11:23

Prezent astăzi la evenimentul „Quo Vadis - Piaţa de asigurări in 2019”, organizat de DC NEWS, Leonardo Badea - preşedintele ASF, a declarat că, din punct de vedere al volumului de prime brute subscrise de către asigurătorii autorizaţi şi reglementaţi de ASF, in primele 9 luni ale anului 2018, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, avem o creştere a pieţei asigurărilor cu 2,1%, pană la o valoare de 7,47 miliarde lei, ceea ce arată o imbunătăţire sustenabilă a sectorului de asigurări in Romania. „Un prim set de date preliminare de care dispunem (ne ...

Autostrada Unirii, ignorată!  Asociaţiile civice ieşene vor să cheme Guvernul în judecată
01/02/2019 17:58

* Opoziţia acuză Guvernul că in proiectul de Lege a bugetului de stat pe anul 2019, lansat in dezbatere publică, nu este inclusă şi finanţarea pentru Autostrada Unirii * iniţiatorul Legii Autostrăzii Unirii susţine că Guvernul are o atitudine sfidătoare la adresa Moldovei, de vreme ce studiile de fezabilitate „vor fi refăcute după 2022” Reprezentanţii asociaţiilor civice care duc o luptă continuă pentru infrastructură ameninţă că, in aceste condiţii, pe langă protestele masive care vor urma, vor lua in considerare şi darea in judecată, in contencios admin ...

Greu să-ţi mai găseşti un job după 55 de ani...
31/01/2019 00:00

Statistica nu prea are cum să mintă, iar cifrele spun sec: doar un sfert dintre şomerii care au depăşit 55 de ani reuşesc să-şi găsească de lucru pe perioadă nedeterminată. Este vorba despre cei care, din optimism, din disperare ori din inerţie, insistă a fi luaţi in evidenţele AJOFM. Dar care, conform estimărilor, nu reprezintă nici măcar jumătate din total. Indiferent de studii, experienţă, pricepere, CV, ştanţa cu anul naşterii atarnă mai ceva ca plumbul, opţiunile fiind extrem de puţine. Cele mai la indemană sunt: paznic de noapte, lăcătuş mecanic (dacă ai ...

Creşterea economică nu se prea vede pe piaţa muncii
30/01/2019 00:00

Mult trambiţata creştere economică nu se reflectă deocamdată şi pe piaţa muncii, unde dinamica angajărilor rămane in media anilor precedenţi. Astfel, in 2018, din cei 20.480 de şomeri aflaţi in evidenţele Asociaţiei Judeţene privind Ocuparea Forţeiu de Muncă (AJOFM), 11.507 au reuşit să-şi găsească un job. Un procentaj de 56% sau, dacă vreţi, cate 48 de oameni cuprinşi zilnic de fericirea găsirii unui loc de muncă. Cifre similare celor din trecutul recent. Cele mai mari şanse le-au avut cei din mediul urban, 71% dintre ei reuşind să se angajeze. Decalaj mare faţ ...

1 la 19 din 1202