Universitar

 UAIC, prima dintre universitățile românești în competiția pentru fondurile Programului SEE

Agentia Natională pentru Programe Comunitare in domeniul Educatiei si Formării Profesionale (ANPCDEFP) a acordat Universitătii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi cel mai mare grant institutional la nivel national pentru derularea noului proiect de mobilităti finantat prin Granturile SEE – Mecanismul Financiar 2014-2021. Acesta este in valoare de 288.610 euro si este destinat finantării schimburilor academice ale UAIC cu universităti partenere din Islanda, Norvegia si Liechtenstein. Candidatura UAIC pentru noul proiect de mobilităti SEE a fost depusă in cadrul apelului de ...

Revoltă la Liga Studenților
24/10/2021 21:17

Tot mai nemultumiti in ultima vreme de lipsa de reactie la problemele cu adevărat importante cu care se confruntă, sute de studenti s-au revoltat in ultimele zile, pe retelele sociale, solicitandu-le celor din conducerea Ligii Studentilor să plece si să facă loc adevăratilor lideri. Cel vizat este Silvian Emanuel Man, autoproclamatul lider al studentimii iesene, care nu ar face altceva decat să promoveze discursurile urii, adunand mereu semnături pentru fel de fel de proteste si generand, astfel, mari deservicii de imagine Universitătii „Alexandru Ioan Cuza” d ...

Accesul în spaţiul universitar, pe baza certificatului verde digital
10/10/2021 16:45

Consiliul Naţional al Rectorilor (CNR) solicită Guvernului/Parlamentului modificarea cadrului legislativ astfel incat accesul in spaţiul universitar să se facă pe baza certificatului verde digital, cu excepţia celor care au contraindicaţii medicale. Aceasta este una dintre solicitările CNR, care s-a intrunit in şedinţă de lucru in perioada 8 - 10 octombrie, la Braşov. ''Avand in vedere agenda reuniunii şi subiectele complexe supuse dezbaterii, Consiliul Naţional al Rectorilor a adoptat (...) măsuri privind creşterea performanţei şi competitivităţii sistemului naţional de ...

 UAIC va deveni prima universitate românească cu extensiuni în două state europene
03/10/2021 17:18

* rectorul UAIC face eforturi pentru a extinde activitatea Universitătii in patru mari oraşe din afara granitelor - la Ismail, Cernăuţi şi Odessa, din Ucraina, dar şi in municipiul Orhei, din Republica Moldova * acestea se vor adăuga extensiunilor deja existente la Chisinău si Bălti, dar si filialelor Botosani si Focsani Într-o stăruintă admirabilă, ademenit de un onorabil interes educational, rectorul Universitătii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi a reusit să impună rigoarea universitară nu doar in alte zone ale Moldovei, ci ...

 UAIC deschide un nou an universitar, sub povara situației pandemice
27/09/2021 23:57

Peste 25.000 de studenţi ai Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi au inceput de luni cursurile anului universitar 2021-2020, festivitatea de deschidere fiind organizată intr-un cadru restrans, in Aula „Mihai Eminescu”.  În discursul său de bun-venit, rectorul UAIC, prof.univ.dr.Tudorel Toader a subliniat faptul că anul universitar 2021-2022 se află „sub auspiciile severe şi imprevizibile din cauza situaţiei pandemice”. „Am luat măsuri de respectare a normelor epidemiologice, măsuri de respectarea normelor privind des ...

 UAIC deschide, luni, noul an universitar
23/09/2021 21:56

  * fiecare facultate din cadrul Universităţii va stabili cum se vor desfăşura cursurile şi laboratoarele in noul an universitar * decizia a fost luată in şedinţa Senatului Universităţii.  La Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iaşi, festivitatea de deschidere a noului an universitar va fi organizată, luni, 27 septembrie, in Aula „Mihai Eminescu”, incepand cu ora 11,00. În aulă vor fi prezenţi şi ambasadorul Israelului la Bucureşti, David Saranga, şi Daniel Funeriu, consilier la nivel inalt al Uniunii Europene in Republica Moldova. Fun ...

Start în noul an universitar, la USV Iași
20/09/2021 16:53

Studenţii de la Universitatea pentru Ştiinţele Vieţii „Ion Ionescu de la Brad”sunt primii care au luat startul anului universitar 2021-2022 Ieri, in Aula Magna Haralamb Vasiliu a avut loc festivitatea de deschidere. Din cauza restricţiilor impuse de pandemie, numărul celor care au fost prezenţi a fost cat se poate de limitat. Alături de studenţi şi profesori au fost prezenţi Gigel Paraschiv, ministru secretar de stat in Ministerul Educaţiei, primarul Mihai Chirica, reprezentanţii partenerilor universităţii. Secretarul de stat i-a rugat pe profesori să se vaccineze. ...

ULTIMA ORA
Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1518/89/2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. CLUB TOMA S.R.L. Huşi, cu sediul în mun. Huşi, judeţul Vaslui. Denumire activ Adresa Componenţa/ suprafaţa construită Valoare Constucţii şi teren Mun. Huşi, str. Dobrina, nr. 41 bis, judeţul Vaslui - C1 – pavilion producţie - 707,67 m.p., C 5 – anexă - 18,09 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.034 m.p.; - C4 – hală de producţie - 470,52 m.p şi teren intravilan în suprafaţă totală de 499 m.p.; - C2 – atelier auto - 596,18 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.178 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 134 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 202 m.p.; - Construcţia C1 – atelier – terenul pe care este situată construcţia nu este proprietatea debitoarei. 341.081,00 lei 173.012,00 lei 306.478,00 lei 9.886,00 lei 19.773,00 lei 59.318,00 lei Total * * 909.548,00 lei Preţul de pornire al licitaţie este cel de mai sus, vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.11.2021. Vânzarea în bloc prin licitaţie publică pentru bunurile imobile va avea loc la data de 20.12.2021, ora 1000 şi se vor organiza 4 şedinţe săptămânal, respectiv până la data de 10.01.2022 la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini – 2.000 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0727/850.575, 0335/566.035, fax 0335/814.103.
PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ - PENTRU ACTIVUL IMOBILIAR ŞI BUNURI MOBILE din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. - în faliment, in bancrupcy, en faillite, aflate la sediul din municipiul Iaşi, str. A Vlaicu nr.78, jud. Iaşi. Subscrisa ACORD S.P.R.L. Iasi, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. PHOENIX TREND S.R.L., CUI 1960690, cu număr de înregistrare la Registrul Comerţului J22/118/2012, cu sediul in Mun. Iasi, Str. Aurel Vlaicu, nr.87, Bl. Confectii Textile, Jud. Iasi, numit conform Sentinţei Civile nr. 998/2013 din data de 04.06.2013, pronunţată de către Tribunalul Iaşi/Judecător Sindic, în Dosarul nr. 2749/99/2012 (nr. vechi 169/2012), anunţă în conformitate cu prevederile Legii 85/2006 privind procedura insolvenţei, prevăzute în Secţiunea a 7-a, Falimentul şi ale Hotărârii adunării creditorilor din data de 18.05.2021, scoaterea la vânzare prin negociere directă la data de 03.12.2021, orele 1200, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Decebal nr.22A, bl.Z8, sc.A, et.1, ap.8, a următoarele active: Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi, aşa cum este cuprinsă în Cartea Funciară nr.128376, având suprafaţa terenului de 56.438,68 mp şi un număr de 19 clădiri, având preţul de evaluare de 8.401.000 euro, precum şi a bunurilor mobile evaluate pentru suma de 1.420 euro, în total bunuri patrimoniale în cuantum de 8.402.420 euro, în privinţa taxei pe valoarea adăugată fiind aplicabile prevederile legale conferite de Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal cu ultima actualizare. În caz de neadjudecare, procedura de vânzare se va relua la data de 21.01.2022 şi eventual, în situaţia neadjudecării şi la data de 25.02.2022 la aceeaşi oră şi locaţie, deja anunţate. Potenţialilor ofertanţi li se aduce la cunoştinţă prin prezenta publicaţie, că pe rolul instanţelor de judecată sunt încă în derulare dosare nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376 a debitoarei falite, respectiv: Dosarul nr.8880/245/2007*** aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect fond funciar, Dosarul nr.34507/245/2018 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect apel - plângere împotriva încheierii de carte funciară, Dosarul nr.32841/245/2019 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect plângere împotriva încheierii de carte funciară. Condiţii de înscriere şi participare la negociere a. La procedura de negociere pot participa persoanele fizice sau juridice care fac dovada depunerii în termen, la sediul lichidatorului judiciar a documentelor menţionate la punctele de mai jos, după cum urmează: i. Dovada constituirii garanţiei de participare 1. Persoanele interesate de achiziționarea bunurilor participă la procedura de negociere fie direct, fie prin intermediul unui reprezentant cu împuternicire. Pentru a participa la ședința de negociere, ofertanţii sunt obligaţi să depună la sediul lichidatorului judiciar, cel mai târziu cu 24 ore până în data ședinței următoarele înscrisuri: 2. Ofertă de cumpărare şi dovada consemnării cauţiunii de 10% din preţul de pornire a bunurilor, în contul de insolvenţă al SC PHOENIX TREND SRL – în faliment, in bankruptcy, en faillite deschis la Banca Alpha Bank SA, Cont lei IBAN RO77 BUCU 2672 2338 3002 3RON, ori Cont euro IBAN RO03 BUCU 2671 2159 6166 8EUR - până în preziua licitaţiei la ora 1200 3. Să depună contravaloarea caietului de sarcini în sumă de 9.000 euro la care se adaugă TVA consemnată în contul ACORD SPRL cod IBAN RO94 BUCU 2672 2353 3305 9RON, ori Cont euro IBAN RO84 BUCU 2671 2159 4328 1EUR deschise la banca Alpha Bank SA - până în preziua licitaţiei la ora 1200 înainte de începerea ședinței de negociere. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se restituie ofertanţilor. ii. Garanţia de participare de 10% din valoarea în euro, din suma de 8.402.420 euro, respectiv suma de 840.242 euro se va constitui în euro, ori lei la cursul valutar comunicat de BNR valabil penru data plăţii, cu respectarea reglementărilor legale aplicabile regimului valutar. iii. În situaţia în care garanţia de participare se va impune a fi restituită, aceasta se va transfera în contul ofertantului neadjudecatar, spezele bancare nefiind în sarcina debitoarei iv. Constituitorul va suporta comisioanele de transfer bancar şi orice alte comisioane aplicate de bănci atât la constituirea garanţiei cât şi la restituirea acesteia. v. Garanţia de participare este considerată a fi constituită în termen, dacă până în maxim cu 24 ore înainte de ora stabilită pentru începerea procedurii de negociere, Ordinul de plată vizat de bancă, în original, este depus la sediul lichidatorului judiciar şi garanţia a fost încasată integral în contul de insolvență al debitoarei PHOENIX TREND SRL - în faliment,in bankruptcy,enfaillite, iar aceleaşi condiţii urmeaza a fi îndeplinite şi de dovada plăţii caietului de sarcini. vi. Anunţul de vânzare prin negociere directă publicat de lichidatorul judiciar privind condiţiile de participare conţine inclusiv data calendaristică şi ora limită a acestui termen de decădere. vii. În cazul adjudecării, garanţia depusă de adjudecatar, se va constitui ca avans la preţul de adjudecare, constituitorul nemaiavând dreptul de a solicita restituirea acesteia. viii. Pentru participanţii declaraţi neadjudecatari, garanţia se va restitui în termen de 7 zile de la finalizarea licitaţiei, sau, dacă este cazul, de la soluţionarea definitivă a eventualelor contestaţii. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se va restitui. b. Documente care certifică identitatea şi calitatea participantului, astfel: i. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în nume propriu: a) actul de identitate în original ii. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente: 1. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului şi buletin sau carte de identitate/pașaport în copie a persoanei reprezentate; 2. Procură în formă autentică în original care stipulează că mandatarul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente; iii. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Paşaport în original şi/sau legitimaţie de şedere în original şi/sau carte de identitate pentru cetăţeni ai EU/SEE; 2. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente : a. Paşaport sau carte de identitate, pentru cetăţeni ai UE/SEE (copie) a persoanei reprezentate b. Carte/buletin de identitate/pasaport al reprezentantului autorizat în original c. Procura în formă autentică care stipulează ca reprezentantul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente, în original. iv. Persoane juridice rezidente care participa la negociere în nume propriu: 1. Certificat de înregistrare emis de Registrul Comerţului, copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice; 2. Act constitutiv actualizat în copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 3. Certificat constatator privind situaţia actuală a persoanei juridice emis de Registrul Comerţului, în original. 4. Procura/mandat în formă autentică în original pentru persoana fizică care semnează declaraţiile și participă la licitaţie în numele persoanei juridice, acordată conform prevederilor Actului constitutiv, sau o dovadă că persoana respectivă reprezintă în mod legal entitatea care participă la licitaţie, cu drept individual de reprezentare, în cazul în care societatea este reprezentată în mod colectiv de două sau mai multe persoane, o astfel de dovadă va fi prezentată pentru toate aceste persoane, cât şi orice alte documente se certifică conform cu originalul de către reprezentantul legal al persoanei juridice; 5. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente din care să rezulte că aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, în original. 6. Buletin sau carte de identitate în original a persoanei fizice care reprezintă persoana juridică și participă la licitaţie în numele şi pe seama acesteia; v. Persoane juridice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv sau echivalent actualizat al persoanei juridice nerezidente in copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, emis cu cel mult 30 de zile lucrătoare înainte de data negocierii. În cazul în care nu există nici o autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ al persoanei juridice nerezidente va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, ce se va depune în original. 4. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente, din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, ce se va depune în original. 5. în cazul în care reprezentarea la negociere se face printr-o altă persoană decât reprezentantul/reprezentanţii legal al persoanei juridice nerezidente, procura/mandatul în formă autentică semnat de reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente împuternicind persoana respectiva să participe la negociere si sa liciteze pe seama persoanei juridice nerezidente, document ce se va prezenta în original 6. Buletin de identitate al persoanei care participă la negociere/licitează în calitate de reprezentant legal sau de mandatar al persoanei juridice nerezidente: paşaport, carte de identitate pentru cetăţeni ai UE/SEE, în original vi. Persoane juridice nerezidente care participa la negociere printr-o persoană juridică rezidentă 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv, sau similar actualizat al persoanei juridice nerezidente în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente) 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, iar în cazul în care nu există nicio autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, emisă în original. 4. Certificat de înregistrare al reprezentantului persoana juridica rezidenta emis de Registrul Comerţului în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 5. Act constitutiv actualizat al reprezentantului persoană juridică rezidentă în copie conformă cu originalul cerificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 6. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru reprezentantul persoană juridică rezidentă emis de Registrul Comerţului, original. 7. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concoordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă în original. 8. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente care subscrie în calitate de reprezentant pe seama persoanei juridice nerezidente; 9. Procura în formă autentică semnată de reprezentantul/reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente prin care se împuterniceşte persoana juridica rezidenta să participe la licitatie/liciteze si care stipulează ca persoana juridică rezidentă este autorizata să acţioneze în numele şi pe seama persoanei juridice nerezidente în original. In acest caz persoana juridica rezidenta va depune/prezenta mandatul in forma autentica a persoanei fizice care o reprezintă in prezenta procedura în original c. Participanţii la licitatie/adjudecatarul îşi asumă respectarea reglementărilor în vigoare, legislative sau statutare/contractuale proprii, privitoare la mandatarea persoanelor, a puterilor conferite de către organele decizionale interne, a concordanţei operaţiunii de achiziţionare a activului - obiect al negocierii cu obiectul lor de activitate, cu reglementările din domeniul concurenţei şi alte posibile restricţionări legislative sau statutare/contractuale proprii. Anularea negocierii sau a procesului verbal de adjudecare pe motivele metionate anterior, conduce la pierderea garanţiei de participare şi a oricăror sume achitate, participantii/adjudecatarul, nemaiavand dreptul sa solicite restituirea acestor sume. d. Toate procurile/mandatele prin care se împuterniceşte un reprezentant al persoanei juridice rezidente/nerezidente ori a persoanei fizice, trebuie sa acorde mandatarului capacitatea de a participa la negociere şi de a licita în numele şi pe seama mandantului e. Actele de identitate, precum şi orice alte documente prevăzute a fi depuse în copie, se certifica de către titularul de drept, ca fiind copii conforme cu originalul si se semnează de către acesta. f. Documentele depuse de către persoanele fizice sau juridice rezidente/nerezidente, în alta limba decât limba română, vor fi insotite în mod obligatoriu de traducerea legalizata în limba română. g. Dovada constituirii garanţiei de participare împreună cu toate documentele necesare înscrierii la negociere, se depun la sediul lichidatorului judiciar ACORD SPRL h. Termenul limită pentru constituirea garanţiei de participare și depunerea documentelor antemenționate în vederea înscrierii la negociere, cel mai târziu cu 24 ore înainte de începerea negocierii. Condiţii ale vânzării: i. Principiul vânzării bunului patrimoniale este “văzut-plăcut-cumpărat - aşa cum este şi unde este” neoferindu-se garanţii asupra bunurilor vândute şi asupra funcţionalităţii acestora, cu excepţia asigurării că vânzătorul PHOENIX TREND SRL - în faliment, in bankruptcy, en faillite, este proprietarul bunurilor, iar lichidatorul judiciar ACORD SPRL este reprezentantul legal al vânzătorului şi are dreptul de a vinde bunurile respective, odată în plus, cunoscând că pe rolul instanţelor de judecată mai sunt în derulare dosare încă nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376, aşa cum a fost prezentat. j. În conformitate cu prevederile art.53 din Legea nr. 85/2006, Bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, în exerciţiul atribuţiilor sale, prevăzute de lege, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, inclusiv măsurile asigurătorii instituite în cursul procesului penal. k. În egală măsură potenţialul adjudecatar cunoaşte că se va subroga în toate drepturile şi obligaţiile ce vor decurge din soluţionarea dosarelor încă nefinalizate, privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376. l. Cumpărătorul bunurilor patrimoniale îşi asumă prin cumpărare întreaga responsabilitate asupra stării tehnice a bunurilor patrimoniale cumpărate, inclusiv preluarea tuturor obligaţiilor de refacere a mediului, dacă este cazul, nefiind posibile deduceri din preţul de cumpărare pentru nici unul din motivele sus arătate. Prin manifestarea intenţiei de a participarea la negociere, ofertantul a luat la cunoştinţă de dispoziţiile privind condiţiile şi termenele stipulate în caietul de sarcini şi în regulamentul privind vânzarea prin negociere directă a activului patrimonial al SC PHOENIX TREND SRL, fiind de acord cu termenii şi condiţiile stabilite. Orice persoană fizică sau juridică care pretinde vreun drept de proprietate asupra bunurilor patrimoniale cuprinse în prezenta publicaţie de vânzare este chemată să facă dovada cu documente originale până cel târziu cu 3 zile înainte de data şedinţei de vânzare prin negociere directă. Pentru relaţii suplimentare se pot obţine informaţii de la tel/fax: 0232261732, 0742207571, email:office@acordinsol.ro
La Cluj, cazarea în cămin este condiționată de vaccinul anti-COVID. Decizia aparține studenților
16/09/2021 10:19

Majoritatea facultătilor anuntă măsuri, unele fără precedent, pentru deschiderea anului universitar si reluarea cursurilor in pandemie. Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca a anuntat că vor fi cazati in cămine doar studentii vaccinati sau cei trecuti prin boală. Cei care nu se pot vaccina din cauze medicale vor fi cazati in conditii speciale. Studentii au păreri impărtite. Unii spun că este cea mai bună solutie, altii consideră măsura discriminatorie. Decizia ca in căminele Universitătii Babes-Bolyai să fie cazati doar studentii vaccinati sau care au trecut prin boal ...

 UMF construieşte un centru de cercetare unic în ţară
11/09/2021 12:41

Universitatea de Medicină si Farmacie Grigore T. Popa din Iasi va primi finantare pentru implementarea, pe parcursul a 28 de luni, a unuia dintre cele mai ambitioase proiecte de cercetare din Romania. Este vorba de CENEMED - ,,Platformă multidisciplinară de cercetare-dezvoltare medicală in Regiunea de Nord Est. Proiectul este cofinantat prin Programul Operational Competitivitate, Axa Prioritară: Cercetare, Dezvoltare tehnologică si Inovare (CDI). Prin intermediul proiectului se va dezvolta un centru de cercetare in domeniile: urgente cardiovasculare si toxicologice, oncologie pelvină, ...

Proiect: toate tezele de doctorat din perioada 1990-2016 vor fi verificate. Prevederile inițiativei semnate de Sorin Cîmpeanu
25/08/2021 18:26

Toate tezele de doctorat din perioada 1990 - 2016 vor fi verificate, conform unui proiect de ordin al Ministerului Educatiei, arată educatieprivata.ro. Conform sursei citate, verificările vor fi efectuate de universitătile in care s-au sustinut tezele de doctorat. Proiectul, asumat de ministrul Educatiei Sorin Cimpeanu, a fost supus dezbaterii publice. Art. 1 (1) Institutiile de invătămant superior care au eliberat diplome de doctor, conform prevederilor legale, in perioada ian.1990-iun.2016, au obligatia să elaboreze o Strategie proprie de prevenire si combatere a fenomenului de pla ...

Două recorduri la admiterea de vară la TUIASI: cei mai mulți candidați pe locurile pentru români de pretutindeni și peste 400 de candidați străini
12/08/2021 07:33

 Cifre impresionante la admiterea pentru anul universitar 2021-2022 la Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iasi (TUIASI), in contextul in care Facultatea de Arhitectură „G.M. Cantacuzino” si Facultatea de Automatică si Calculatoare au reluat probele scrise. Au fost depuse 5.934 fise de inscriere, fiind 3.200 de candidati unici, la un nivel comparabil cu anul 2019 - an de referintă, cand au fost inregistrate cele mai bune cifre din ultimii 12 ani. Dintre cei 3.200 de candidati, 200 au depus fise de inscriere exclusiv pentru locuri care includ plata taxei ...

ȚEAPĂ în București. De CINCI ani, sunt organizate în mod FALS studii de MASTERAT. Percheziții PÎCCJ în Capitală
06/08/2021 11:07

Perchezitii in Bucuresti. Din 2017, au fost organizate, in mod FALS, cursuri de masterat, fără niciun aviz! Perchezitii la persoane fizice si juridice. Acuzatii de FALS ”În cursul zilei de 6 august 2021, procurorul de caz din cadrul Sectiei de urmărire penală si criminalistică din Parchetul de pe langă Înalta Curte de Casatie si Justitie a dispus efectuarea a sapte perchezitii domiciliare pe raza municipiului Bucuresti, la domiciliile unor persoane fizice si la sediile unor persoane juridice, cercetate sub aspectul săvarsirii infractiunilor de inselăciune, fals ...

 Zeci de mii de tineri vor la Iași, la Universitate!
18/07/2021 23:51

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi a reusit performanta de a atrage 14.156 tineri dornici să-si continue studiile la una dintre cele 15 facultăti din cadrul institutiei. Cea mai mare concurentă se inregistrează la Drept -  1.316 inscrisi pe 444 locuri, Informatică – 1.317 inscrisi pe 399 locuri. La Universitatea Tehnică „Ghe.Asachi”, concurenta cea mai mare este la Facultatea de Electronică, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei, unde s-au inscris 623 de absolventi, dintre care 11 la cu taxă * la TUIASI, codasă in preferintele tin ...

UAIC scoate la concurs 11.689 locuri, la peste 200 de programe de studii
12/07/2021 11:42

 * oferta de admitere a celor 15 facultăti ale UAIC pentru anul 2021 cuprinde 85 programe pentru studii de licentă si 120 pentru studii de master * 27 dintre aceste programe de studii se vor desfăsura in limbi străine * cele mai multe locuri au fost repartizate la specializările Limba si literatura modernă – 400, Informatică – 304, Psihologie – 300, Drept – 299 Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi (UAIC) demarează, incepand de astăzi, o nouă sesiune de admitere. Sunt scoase la concurs 7.687 de locuri pentru admiterea la studii univers ...

Preşedintele Senatului USAMV Bucureşti, Alexandru Şonea, a fost găsit mort în incinta universităţii
06/07/2021 14:10

Preşedintele Senatului Universităţii de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti (USAMV), Alexandru Şonea, a fost găsit mort in incinta universităţii, au declarat surse judiciare pentru AGERPRES. Poliţia a deschis o anchetă in acest caz, trupul profesorului urmand a fi dus la INML in vederea efectuării necropsiei. "În această dimineaţă, prin apel 112, a fost sesizat faptul că in incinta sediului unei unităţi de invăţămant superior, situată in Sectorul 1, a fost găsit decedat un bărbat. La faţa locului cercetările au fost preluate de Par ...

Studenții de la ASE București s-ar putea angaja încă din facultate
05/07/2021 14:30

Studentii de la ASE au sansa să se angajeze inainte de finalizarea studiilor si chiar să aibă un salariu de apreciat. Nicolae Istudor, rectorul ASE, a oferit informaţii in premieră despre admiterea la Facultate si Master, la DC News si DC News TV. ”Noi avem trei ani pentru licentă, doi ani program de masterat si trei ani program de doctorat. La Facultatea de Cibernetică sunt foarte multe solicitări, dar si la Fabiz (Facultatea de Administrarea Afacerilor cu Predare in Limbi Străine) si la celelalte cu predare in Limba Engleză. Firmele multinationale, in special, vin si caut ...

Decizie definitivă a Curţii de Apel Iaşi: Nu este permis accesul studenţilor UMF Iaşi nevaccinaţi sau netestaţi la examene
18/06/2021 12:00

Decizie finală a Curtii de Apel Iasi: a fost respinsă cererea Ligii Studentilor de suspendare a Deciziei nr. 516/12.05.2021 Asociaţia Liga Studenţilor din Universitatea Al. I. Cuza, alături de cinci studente ale Universitătii de Medicină si Farmacie „Grigore T. Popa” din Iasi, au acţionat in instanţă Universitatea pentru suspendarea Deciziei nr. 516/12.05.2021, care prevede că „pentru a putea participa la sesiunea de examene din perioada 29.05.2021 -19.06.2021, sesiunea ordinară nr.2, studentii vor prezenta, inainte de fiecare examen, unul dintre următoarele doc ...

 Autoritatea şi autonomia universitară, călcate în picioare de Guvern
11/06/2021 09:45

  Membrii Consorţiului Universitaria afirmă că, potrivit autonomiei universitare, nu vor accepta prevederile legii privind unele măsuri pentru continuarea activităţii de către persoanele care indeplinesc condiţiile de pensionare. Membrii Consorţiului Universitaria, alcătuit din Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, Academia de Studii Economice din Bucureşti, Universitatea „Babeş Bolyai” din Cluj-Napoca, Universitatea din Bucureşti, Universitatea de Vest din Timişoara, s-au declarat consternaţi de aprobarea, in şedinţa de guvern din ...

Tabloul dezastrului din învățământul superior: Nici o universitate din România in topul primelor 1000 de universitati realizat de QS World University Ranking
09/06/2021 20:30

În 2021, toate universitătile romanesti se situează sub primele 1000 din QS World University Rankings, intocmit de QS Quacquarelli Symonds, inclusiv Universitatea Babes-Bolyai si Universitatea din Bucuresti, care s-au clasat anul trecut in clasamentul 801-1000. Universitatea Babes-Bolyai si Universitatea din Bucuresti s-au clasat in Top 500 prin indicatorul reputatiei academice, Universitatea Babes-Bolyai clasandu-se pe locul 492, iar Universitatea din Bucuresti plasandu-se pe locul 495 la nivel global in acest sistem de evaluare. Universitătile din Romania prezente in clasament sun ...


1 la 19 din 52

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei