Filtrare Anunturi

Dimensiune font:

ANUNŢ

Administratorul judiciar desemnat prin Ȋncheierea din data de 02 decembrie 2021, pronunţată de Tribunalul Vaslui, Secţia Civilă, în dosarul nr. 1627/89/2021, privind debitoarea S.C. ROMOLD S.R.L. Vaslui, având C.U.I. 10946619, sediul social în mun. Vaslui, str. Războieni, nr. 18, jud. Vaslui, înscrisă la O.R.C. Vaslui sub numărul J37/252/1998, notifică înlocuirea conform Ȋncheierii din data de 02 decembrie 2021 a administratorului judiciar Solvens S.P.R.L. cu ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi. Relaţii la administratorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel. 0335/566.035, 0727/850.575.

PUBLICAŢIA DE VÂNZARE NR. 2

Tribunalul Neamţ, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4053/103/2011, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunrilor imobile şi mobile din patrimoniul debitoarei S.C. „Ursu Construct” S.R.L., cu sediul în sat Bistriţa, comuna Alexandru cel Bun, judeţul Neamţ, după cum urmează: Nr. crt. Denumire activ Adresa Valoare -lei- 1. Imobil – construcţie de tip S+P+2E+M cu o suprafaţă construită la sol de 469 m.p., conform extrasului de carte funciară din 06.05.2021, şi o suprafaţă desfăşurată de 1.812 mp Terenul pe care este construit imobilul nu este proprietatea debitoarei, existând un drept de superficie Sat Bistriţa, com. Alexandru cel Bun, jud. Neamţ 2.473.982,25. 2. Mobilier hotelier, mobilier recepţie, maşină cafea mecanică, aragaz, televizor, mochetă -- 47.202,71 TOTAL * 2.521.184,96. Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus şi nu conţine TVA. Vânzarea se va face conform regulamentelor de vânzare aprobate de către adunarea creditorilor din data de 13.12.2021. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 10.01.2022, ora 1200 şi se vor organiza 15 şedinţe la un interval de 7 zile pentru bunurile imobile şi mobile, respectiv până la data de 02.05.2022, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 1.000 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul – verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035, 0727/850.575. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi

Anunț de participare la licitație publică pentru î

Anunț de participare la licitație publică pentru închiriere teren. 1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, județul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, Compartiment ADP. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Teren în suprafața de 175 m.p. compus din: 170 m.p. număr cadastral 62050 și 5 m.p. număr cadastral 61314, situat în sat Zemeș, aparținând domeniului public UAT Comuna Zemeș. Închirierea se face conform H.C.L. 208/13.12.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 16 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 05/01/2022, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 13/01/2022, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 14/01/2022, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ștefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 17/12/2021
STIRI ULTIMA ORA
Raport vaccinare 17 ianuarie 2022 Creștere majoră a solicitărilor de imunizare în ultimele 24 de ore UPDATE
17/01/2022 21:07

16.963 de doze de vaccin anti-Covid au fost administrate in ultimele 24 de ore, potrivit datelor transmise luni, 17 ianuarie 2022, de autoritătile sanitare. Cei mai multi dintre cei care au mers in centrele d ...

 UAIC a reușit să readucă la viață o mare parte din patrimoniul istoric al Iașului
17/01/2022 21:06

În doar cativa ani, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi a reusit ceea ce, vreme de aproape jumătate de secol, părea imposibil - să readucă la viată majoritatea clădirilor pe car ...

Care a fost cel mai frumos gol al anului trecut. FIFA a acordat premiile din fotbal în 2021 VIDEO
17/01/2022 21:04

 Jucătorul Erik Lamela (Tottenham) a caştigat premiul Puskas pentru cel mai frumos gol al anului la gala FIFA The Best, care are loc, luni, la Zurich. Lamela a fost premiat pentru reuşita din meciul cu ...

Greșeala pe care o fac turiștii când pleacă din camera de hotel. Nu trebuie să procedați așa
17/01/2022 20:59

Ce greseală fac turistii cand pleacă din camera de hotel. Greseala a fost semnalată de o menajeră de hotel, dezvăluind si motivul pentru care nu trebuie să o mai comiti. Dacă credeai că gestul tău tine ...

A patra doză de vaccin anti-Covid crește numărul anticorpilor mai mult decât doza trei, dar ”tot insuficient” pentru a nu te infecta cu Omicron
17/01/2022 20:57

O a patra doză de vaccin anti-Covid creste numărul anticorpilor la niveluri si mai mari decat a treia injectie, dar nu este suficientă pentru a preveni infectiile cu Omicron, potrivit unui studiu preliminar ...

Mișcări masive de trupe ruse și armament spre granița cu Ucraina / video
17/01/2022 20:50

Rusia isi mobilizează trupe de pe tot cuprinsul tării către granita cu Ucraina. Anul trecut, Kremlinul a mutat peste 100.000 de soldati din districtele militare de sud, vest, nord si centru către Ucraina ...

Sinucidere la DGA București. O polițistă și-a luat viața
07/07/2021 12:49

O politistă care lucra la Directia Generală Anticoruptie s-a sinucis, ea fiind găsită in casă, miercuri dimineata, decedată. Surse judiciare arată că politista in varstă de 50 de ani s-a sinucis, trans ...

Dragoş Pătraşcu – întoarcerea fiului esenţializator
17/01/2022 15:18

Iniţial, am dorit ca titlul acestor randuri să fie ”maximum in minimum”, tradus prin maximum de esenţă in minimum de spaţiu, dar am gandit că, aşa cum, cu alt prilej, supranumisem personajul- ...

Snoop Dogg şi top modelul Heidi Klum au lansat un single în colaborare
17/01/2022 19:45

Snoop Dogg şi top modelul Heidi Klum au lansat, vineri, „Chai Tea with Heidi”, melodie insoţită de un videoclip filmat in negru şi alb. Top modelul Heidi Klum a revenit in atenţia publicul ...

Miliardarul japonez Yusaku Maezawa va călători în Groapa Marianelor
07/01/2022 13:30

Yusaku Maezawa, antreprenorul miliardar devenit luna trecută prima persoană civilă din Japonia care a călătorit la bordul Staţiei Spaţiale Internaţionale (ISS), a declarat vineri că plănuieşte o nou ...

Subscrisa“EuroBusiness LRJ”S.P.R.L., cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr.11, Jud.Iași, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C.”VILA LUX GRUP” S.R.L, cu sediul în Mun. Bacău, Str. Mioriței, nr. 82, Bl. 82, Sc. B, parter, ap. 2, jud. Bacău, J04/53/1998, CUI 10141511, desemnat prin Sentinţa Civilă 326/24.07.2020, pronunţată de Tribunalul Bacău, Secția a II–a Civilă de Contencios Administrativ și Fiscal, în dosarul 5323/110/2017, primește oferte,pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 24.01.2022, orele 12:00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 24.01.2022, orele 13:00. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente,modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului,a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale,precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr.137/27.09.2013 și a art.18 indice 4, din Legea nr.138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc., ale societății falite S.C.”VILA LUX GRUP”S.R.L, în cantitate de aproximativ 12 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmeaza a fi primite vor fi supuse atenţiei Adunării Creditorilor debitoarei S.C.”VILA LUX GRUP”S.R.L.-în faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Adunării Creditorilor .Relații suplimentare la tel./fax 0232/220.777, mail: office.is@lrj.ro,www.lrj.ro.
Subscrisa“EuroBusiness LRJ”S.P.R.L., cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr.11, Jud.Iași, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C.”VILA LUX GRUP” S.R.L, cu sediul în Mun. Bacău, Str. Mioriței, nr. 82, Bl. 82, Sc. B, parter, ap. 2, jud. Bacău, J04/53/1998, CUI 10141511, desemnat prin Sentinţa Civilă 326/24.07.2020, pronunţată de Tribunalul Bacău, Secția a II–a Civilă de Contencios Administrativ și Fiscal, în dosarul 5323/110/2017, primește oferte,pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 24.01.2022, orele 12:00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 24.01.2022, orele 13:00. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente,modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului,a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale,precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr.137/27.09.2013 și a art.18 indice 4, din Legea nr.138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc., ale societății falite S.C.”VILA LUX GRUP”S.R.L, în cantitate de aproximativ 12 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmeaza a fi primite vor fi supuse atenţiei Adunării Creditorilor debitoarei S.C.”VILA LUX GRUP”S.R.L.-în faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Adunării Creditorilor .Relații suplimentare la tel./fax 0232/220.777, mail: office.is@lrj.ro,www.lrj.ro.
Primăria Comunei Vlădeni, județul Iași, telefon 0232299690, organizează licitație pentru concesionarea următoarelor suprafețe de teren: teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 60.765 mp, identificat cadastral în T43 HS759/1, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 22.971 mp, identificat cadastral în T43 HB760/1, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 1.988 mp, identificat cadastral în T43 HS762, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 2.892 mp, identificat cadastral în T43 HS763/2, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 2.401 mp, identificat cadastral în T43 HB765/2, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 39.907 mp, identificat cadastral în T43 HB767/3, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 873 mp, identificat cadastral în T43 HB767/4, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 22.382 mp, identificat cadastral în T43 HS768/1, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 1.986 mp, identificat cadastral în T44 P770, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 114.475 mp, identificat cadastral în T44 HB771/3, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 600 mp, identificat cadastral în T44 P772, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 46.159 mp, identifica cadastral în T44 HS773, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 601 mp, identificat cadastral în T44 HB774, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; teren situat în extravilan sat Vlădeni, are o suprafață de 4.338 mp, identificat cadastral în T44 HS777/2, aparținând domeniului privat al comunei Vlădeni, județul Iași; Concesionarea se face conform O.U.G nr. 57/2019 și H.C.L nr. 42/09.06.2021, H.C.L. 84/22.11.2021, H.C.L. 87/25.11.2021. Ofertele se depun la sediul Primăriei Comunei Vlădeni, județul Iași, până la data de 16.02.2022, ora 14.00. Sedința de deschidere a ofertelor în data de 17.02.2022, ora 10.00. Relații la sediul Primăriei și la telefon: 0233299690 și 0740122165.

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei