Filtrare Anunturi

Dimensiune font:

Tribunalul Vaslui

Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 2448/89/2018, în onformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Tehno – Trade” S.R.L. Bârlad, cu sediul în municipiul Bârlad, str. Slt. Erou Marin Lucian nr. 21, judeţul Vaslui. Nr. crt. DENUMIRE ACTIV/BUN Valoare -lei- 1. Teren intravilan în suprafaţă totală de 105 m.p., situat în mun. Bârlad, str. Erou Slt. Marin Lucian nr. 21, jud. Vaslui, înscris în Cartea Funciară nr. 71686 a UAT Bârlad pe care se află două construcţii C1 – garaj cu suprafaţa de 21 m.p. şi C 2 – magazie cu suprafata de 30 m.p. 29.262,00 2. Mijloace de transport: Peugeot 307 SW, Hyundai Accent 2.250,00 Total 31.512,00 Preţul de pornire al licitaţie este cel de mai sus, vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 07.01.2022. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 04.02.2022, ora 1000 şi se vor organiza 9 şedinţe săptămânale, respectiv până la data de 01.04.2022, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 1.000 lei pentru bunurile imobile şi 300 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0727/850.575, 0335/566.035, fax 0335/814.103.

Anunț de participare la licitație publică pentru î

Anunț de participare la licitație publică pentru închiriere Spațiu Piață Modârzău 1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, județul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, Compartiment ADP. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiul 2 în suprafață de 18,81 m.p., compartimentat (boxă) din imobilul Piață Modârzău, strada Principală nr. 42A, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 170/24.11.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 16 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 21/01/2022, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 31/01/2022, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 01/02/2022, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ștefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 07/01/2022

ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ

ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ : ÎNCHIRIEREA UNUI SPAȚIU DIN CADRUL PUNCTULUI SANITAR LUNCAȘI PENTRU INSTALAREA UNUI ECHIPAMENT DE TELECOMUNICAȚII 1. Informații generale privind autoritatea contractantă: COMUNA HĂLĂUCEȘTI, JUDEȚUL IAȘI, C.U.I. 4541297,sat Hălăucești, comuna Hălăucești, județul Iași, tel.0232-717500, fax.0232-717056, e-mail: contact@primariahalaucesti.ro ; 2. Informații privind obiectul procedurii de licitație publică: Închirierea unui spațiu în suprafață de 2 mp din cadrul Punctului Sanitar Luncași pentru instalarea unui echipament de telecomunicații; 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în documentele licitației. 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare scrisă , de la sediul Primăriei comunei Hălăucești, județul Iași. 3.2 Denumirea și datele de contact ale compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: compartiment achiziții publice tel.0232-717500, fax.0232-717056, e-mail: contact@primariahalaucesti.ro. 3.3 Costul și condițiile de plata pentru obținerea unui exemplar: achitând 100 lei la caseria Primăriei comunei Hălăucești. 3.4 Data limită pentru solicitarea de clarificări: 24.01.2022, orele 13,00. 4. Informații privind ofertele: conform caietului de sarcini. 4.1 Data limită de depunere a ofertelor: 02.02.2022 orele, 10,00. 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei comunei Hălăucești, județul Iași. 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un exemplar. 5. Data și locul unde se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 02.02.2022 orele 12,00 la sediul Primăriei comunei Hălăucești. 6. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 10.01.2022.
STIRI ULTIMA ORA
Iașul va avea un nou sfânt în calendarul romano-catolic
29/01/2022 09:00

Preotul Dumitru Matei a fost ucis in 1950 „din ură faţă de credinţă”. A participat la grupuri de rezistenţă anticomunistă, fiind „o figură centrală” in acestea. Episcopia Roman ...

Oamenii cu ţipăt mut
29/01/2022 08:51

O replică rostită de un oficial al Ministrului Muncii din India, auzită in urmă cu caţiva ani, m-a bucurat că trăiam intr-o ţară in care resursa umană nu era un surplus. „Nu ştiu. La noi sunt ...

Conducere nouă la Opera Națională Română Iași
29/01/2022 07:54

Începand de astăzi, noul manager interimar al Operei Naţionale Romane din Iaşi este Andrei Fermeşanu. El a ocupat funcţia de director artistic in ultimele 11 luni, făcand echipă cu managerul genera ...

BANCUL ZILEI
29/01/2022 06:00

 Un cuplu intr-un magazin de bijuterii. Ea probează o brăţară scumpă: - Iubi, cum imi stă cu brăţara asta? - Te face grasă! 

HOROSCOPUL ZILEI
29/01/2022 05:29

BERBEC Au o viată plină de evenimente mai mici sau mai mari, drumuri multe in continuare si o situatie financiară infloritoare, incărcată insă de incurcături provocate de partenerul de cuplu, care face ...

VIDEO Liga 1: Sepsi Sfântu Gheorghe vs CSU Craiova 3-1 / Golul oaspeților, înscris cu mâna
29/01/2022 00:23

 Sepsi Sfantu Gheorghe a castigat primul meci disputat in etapa a 23-a a Ligii 1, vineri seară, pe teren propriu, scor 3-1 in fata echipei CSU Craiova. Luckassen a deschis scorul pentru Sepsi după doa ...

Sinucidere la DGA București. O polițistă și-a luat viața
07/07/2021 12:49

O politistă care lucra la Directia Generală Anticoruptie s-a sinucis, ea fiind găsită in casă, miercuri dimineata, decedată. Surse judiciare arată că politista in varstă de 50 de ani s-a sinucis, trans ...

Învăţăminte din istoria rusofobiei
24/01/2022 21:38

 Dorian OBREJA  Apariţia rusofobiei coincide, mai mult ca sigur, cu inceperea transformării Rusiei dintr-un simplu stat, intr-o ţară pusă pe cucerit şi, apoi, intr-un imperiu. Conform dicţio ...

Daria Radionova i-a dat papucii lui Alex Bodi
28/01/2022 15:20

Dacă a crezut cineva că Alex Bodi s-a transformat peste noapte intr-un bărbat fidel, s-a inselat amarnic. Năravul din fire, n-are lecuire, spune un vechi proverb. Să fie Alex Bodi un bărbat infidel, ...

 Povestea lui Jonathan, țestoasa care la 190 de ani se bucură din plin de viață
26/01/2022 14:45

O testoasă pe nume Jonathan, cu varsta de 190 de ani, a devenit cea mai bătrană testoasă din istorie, adăugandu-se unei liste lungi de reusite. Jonathan s-ar fi născut in 1832, ceea ce inseamnă că ...

În temeiul art. 1.2., 2.1. şi 3.1. din Anexa nr. 2 - Regulamentul privind valorificarea bunurilor scoase din funcţiune aparţinând instituţiilor publice - la H.G. nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice, modificată prin H.G. nr. 966/1998 şi H.G. nr. 411/2005, Institutul de Chimie Macromoleculară “Petru Poni” (ICMPP), cu sediul în Aleea Gr. Ghica Vodă nr. 41 A, 700487 Iaşi, judeţul Iaşi, cod fiscal 4541750, cod de înregistrare în scopuri de TVA RO11409036, reprezentat prin Director dr. Valeria Harabagiu, vă solicita respectuos publicarea la sediul instituţiei d-voastră, în data de 27.01.2022, a următorului Anunţ privind vânzarea prin licitaţie publică deschisă cu strigare: “Institutul de Chimie Macromoleculară “Petru Poni”, cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Gr. Ghica Vodă nr. 41 A, cod poştal 700487, judeţul Iaşi, vinde prin licitaţie publică deschisă cu strigare aproximativ 12.000 kg materiale feroase, rezultate ca deșeu în urma operatiunii de dezafectare pentru reabilitarea şi modernizarea Institutului. Cantitatile in plus sau in minus rezultate ca urmare a cantaririi, stabilite prin proces-verbal de cantarire, vor fi evidentiate intr-un act aditional la contractul de vanzare-cumparare, luandu-se ca baza de calcul pretul unitar al ofertei declarate castigatoare. Adresa, data şi ora ţinerii licitaţiei de vânzare: Institutul de Chimie Macromoleculară “Petru Poni”, Aleea Gr. Ghica Vodă nr. 41 A, 700487 Iaşi, judeţul Iaşi, Etajul 1, Birou achizitii publice, 11.02.2022, ora 11.00. Preţul de pornire a licitatiei: 1,20 lei, fără TVA/ Kg materiale feroase. In caz de neadjudecare, a doua licitatie va avea loc la aceeasi adresa, in data de 18.02.2022, ora 11.00. Numerele de telefon sau de fax unde se pot obtine relatii privind conditiile de participare si informatii suplimentare despre bunurile scoase la vanzare: Tel: 0332/880.050; 0722 950 069; Fax: 0232/211.299. Condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească potenţialii achizitori spre a fi admişi la licitaţie: a) pentru persoanele juridice: - copie de pe certificatul de înmatriculare emis de Registrul comerţului; - copie de pe certificatul de înregistrare fiscală emis de ANAF; b) pentru persoane fizice: - copie de pe cartea de identitate. Documentele de participare la licitaţie se primesc până la data de: 07.02.2022, ora 11.00.”
Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iasi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al S.C. Best Milk 2005 S.R.L., cu sediul în loc. Bucecea, str. Calea Națională, nr. 748, jud. Botoșani, CUI RO17767289, J07/455/2005, anunţă, scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare la data de 04.02.2022, ora 14.00, la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. din mun. Iași, str. Aleea Nicolina, nr. 82 a activelor S.C. Best Milk 2005 S.R.L. reprezentate prin: Denumirea bunurilor mobile Valoare de evaluare (lei fara T.V.A.) Valoare de pornire a licitatiei (lei fara T.V.A.) 1  FERMA VACI situata in sat Calinesti, oras Bucecea, jud. Botosani compusa din: teren intravilan cu categoria de folosinta curti constructii si arabil cu suprafata totala de 4.000 mp si construcții reprezentate prin: • cladire Hala (destinata intretinerii vacilor de lapte) • cladire Hala (hala muls vaci) • cladire Hala (destinata cresterii viteilor) 336.600,00 185.130,00 2 Plug reversibil purtat marca Vogele Noot, model XM950, SERIE C13S565E55. an fabricatie 2005, nr. identificare 059554. 28.000,00 15.400,00. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data 03.02.2022, ora 14.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi. Relaţii suplimentare se pot obţine la: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.: tel: 0751.084.083; 0757.545.545; 0232 – 243.864, fax: 0232-212.231 e-mail: vanzari@insolventa.ro.

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei