Controale încrucişate la Băile Nicolina, în urma unei sesizări EXCLUSIV
Dimensiune font:
Staţiunea Balneară „Nicolina” din Iaşi a fost vizitată zilele trecute de inspectorii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului * controlul efectuat a fost făcut în urma unei sesizări a unui client nemulţumit de condiţiile de cazare, care a depus o reclamaţie şi la Casa Naţională de Pensii * acesta era iritat de faptul în timpul sejurului trebuia să stea în cameră cu un alt bărbat, şi nu singur sau cu... o femeie
Staţiunea Balneară „Nicolina”, parte a Societăţii de Tratament Balnear şi Recuperare a Capacităţii de Muncă a făcut obiectul unui control efectuat de cei de la Protecţia Consumatorului, după ce şi cei de la Casa Naţională de Pensii au făcut verificări şi au cerut mai multe detalii de la conducerea staţiunii, în urma unor sesizări primite de la un client nemulţumit. Mai exact, Vasile Negru, din Iaşi, în vârstă de aproximativ 70 de ani, şi-a luat un bilet de la Casa Judeţeană de Pensii (CJP) Iaşi, în luna noiembrie a anului trecut, pentru a beneficia de un sejur de 16 zile la Băile Nicolina, unde ar fi urmat să facă tratament. Toate bune şi frumoase, numai că, ajuns la faţa locului, deşi fusese înştiinţat dinainte de condiţii, bărbatul a renunţat la sejur şi a depus sesizări la mai multe instituţii, după ce a aflat că trebuie să împartă camera cu un alt bărbat. De altfel, acesta a stat de vorbă şi cu redactorii „Evenimentul Regional al Moldovei” la acel moment şi a declarat că este inadmisibil să împartă camera cu o altă persoană de sex masculin, „că nu ştii cu cine stai şi ce are în cap şi poate să-ţi fure lucrurile au alte minuni”.
Citeste si Oamenii care îşi trăiesc adevărata viaţă dormind EXCLUSIV
„Nu a venit pentru tratament, ci pentru o persoană de sex feminin”
Conducerea staţiunii susţine însă că bărbatul a declarat că e nemulţumit mai ales de faptul că trebuie să împartă camera cu un bărbat şi nu cu o femeie, aşa cum, din punctul său de vedere, ar fi normal. „Cei de la Protecţia Consumatorului au fost săptămâna trecută, după ce o persoană care şi-a luat bilet de la Casa de Pensii, în luna a 11-a a anului trecut a refuzat cazarea în cameră cu un alt bărbat. Dumnealui a spus că nu este homosexual şi că vrea să-l cazăm cu o persoană de sex feminin în cameră, ceea ce nu este posibil, decât dacă vin ei şi declară că sunt împreună, sunt familie sau au vreun grad de rudenie. Drept urmare, a renunţat la sejur şi a făcut plângeri peste tot, inclusiv la Casa Naţională de Pensii, unde doamna director Andronache i-a răspuns conform legii ceea ce se întâmplă şi ceea ce fusese înştiinţat când şi-a luat biletul, anume că vor fi două persoane în cameră. Dacă îmi cereţi o părere personală, domnul nu a venit la tratament, ci după o persoană de sex feminin, iar obiectul nostru este tratamentul balnear şi recuperarea capacităţii de muncă”, a explicat directorul staţiunii, Nicoleta Bălăşel.
Citeste si ALERTĂ în spitale! O bacterie răpune pacienţii pe capete EXCLUSIV
Verificări şi documente cerute de la conducerea Staţiunii
Cei de la Protecţia Consumatorului au declarat că, aşa cum e normal, trebuie să verifice orice sesizare, iar în acest caz încă se efectuează cercetări. Directorul Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor, regiunea Nord-Est, Alexandru Hordilă a declarat că instituţia a cerut toate documentele de la conducerea staţiunii şi se fac cercetări. „Au fost verificări la Staţiunea Nicolina, după ce o persoană a făcut o sesizare. Colegii au fost acolo şi au cerut unităţii să pună la dispoziţie toate documentele şi contractele încheiate cu Casa de Pensii şi beneficiarul şi la momentul de faţă se fac verificări, urmând apoi să ştim soluţia sau măsurile care se dispun acolo. Din câte ştiu, persoana e nemulţumită de condiţiile de cazare”, a declarat Alexandru Hordilă, directorul Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor.
Mai multe cazuri ciudate
Nu este prima dată când staţiunea Băile „Nicolina” este verificată de cei de la Protecţia Consumatorului. Şi anul trecut, un alt client nemulţumit a depus sesizare. Potrivit conducerii, pe timpul sejurului de 16 zile se plăteşte o taxă de frigider de 10 lei pentru toată perioada, iar un bărbat a reclamat anul trecut că nu ar fi primit bon fiscal. Ulterior însă, după controale şi verificări, s-a stabilit că primise şi totul era în regulă. Mai mult, acesta şi-a amintit că a găsit bonul într-un buzunar. „Au fost mai multe controale de la Protecţia Consumatorului, dar nu am fost sancţionaţi cu nimic, pentru că mereu s-a stabilit că totul a fost în regulă. Noi avem lunar controale de la Casa de Sănătate, de la mai multe instituţii şi totul e cum ar trebui să fie. Pot să vină să controleze când vor”, a adăugat directorul staţiunii, Nicoleta Bălăşel.
Citeste si O boală „boierească” bagă în mormânt tot mai mulţi şoferi EXCLUSIV
Băile Nicolina, renumite pentru apa sulfuroasă cu cea mai mare concentraţie din ţară, atrag anual mii de persoane. Pensionarii pot obţine bilete de tratament prin Casa Naţională de Pensii, cu sejur de 16 zile, cazare în Hotel Nicolina, masă şi tratament în baza balneară proprie a hotelului. La fel se întâmplă şi cu cei cu pensie de handicap. Cei care nu sunt pensionari pot plăti, dacă sunt asiguraţi, 1.200 de lei pentru a beneficia de acelaşi tratament, iar cei care nu sunt nici măcar asiguraţi medical, plătesc 1.600 de lei pentru tot felul de tratamente pornind de la băi galvanice, masaj, aerosoli şi până la băi cu sulf sau kinetoterapie.
Prima serie de bilete, lansată la mijlocul lunii martie, s-a epuizat în doar trei zile, fiind ocupate toate cele 150 de locuri ale hotelului.
Roxana NĂSTASĂ
Nu uitati de cele doua fetite care au nevoie de ajutor:
Strigăt de ajutor pentru o fetiţă care suferă de o boală genetică rară EXCLUSIV
Povestea tristă a fetiţei-fluture EXCLUSIV
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau