9 Întrebări esențiale înainte de angajarea firmei de organizare a nunții tale

cover (3)

Dimensiune font:

| 20-11-2023 15:47

 9 Întrebări esențiale înainte de angajarea firmei de organizare a nunții tale

            Se apropie ziua cea mare și te-ai gândit să delegi organizarea acesteia unei agenții care se ocupă de planificarea evenimentelor. Dar știi cum să alegi oamenii potriviți, astfel încât să nu ai surprize neplăcute pe parcursul întregului proces sau poate chiar în ziua nunții?

         Organizarea nunții tale este o etapă crucială în planificarea vieții alături de persoana iubită. Alegerea firmei potrivite care să facă asta, poate face diferența între o zi de vis și o experiență stresantă.

            Am pregătit pentru tine în acest articol 9 întrebări esențiale pe care fiecare cuplu ar trebui să le adreseze unei agenții înainte de angajare!

           Cu atât de multe detalii de gestionat, este ușor să fiți copleșiți de procesul de organizare a nunții. Alegerea unei firme potrivite poate părea o provocare, deoarece nu vrei să lași nimic la voia întâmplării în ziua cea mare. Iată de ce este vital să pui întrebările potrivite înainte de angajarea unei agenții de organizare a nunții.

          Așadar, care sunt aceste întrebări?

       "Cum abordați situațiile de urgență în timpul evenimentului?"
      În timpul unei nunți pot apărea situații neprevăzute. Este esențial să afli cum gestionează firma astfel de situații. Asigură-te că au un plan bine pus la punct și o echipă pregătită pentru a face față oricăror evenimente neașteptate.

          "Ce servicii sunt incluse în pachetul standard?"
         Este important să clarifici ce include pachetul standard oferit. Ai grijă ca tot ceea ce doriți ca și cuplu să fie inclus și specificat cât mai clar, astfel încât să nu existe surprize neplăcute mai târziu.

           ‘’Poți să-mi arăți o nuntă pe care ai realizat-o la un preț similar?’’

      Iată o altă întrebare utilă pentru a ghida procesul înainte de a lua o decizie de angajare. Nu poți ști cu exactitate astfel de detalii, dar măcar îți poți face o idee despre ceea ce poți aștepta din partea firmei la un buget asemănător.

           ‘’Cum sunteți disponibili în timpul zilei?’’

        Este foarte important să știți care este programul exact și că puteți apela chiar și în situații urgente, pentru că pot interveni și acestea în special pe ultima sută de metri de organizare.

          ‘’Cât de mare este echipa și cu cine vom ține legătura?’’

     Și acest aspect este important pentru că în funcție de amploarea evenimentului, este bine să știți dacă există suficient personal. Pe de altă parte, este necesar să stabiliți o singură persoană cu care să țineți legătura.

          "Care este modalitatea de comunicare pe parcursul întregului proces?"
       Comunicarea eficientă este cheia succesului în organizarea unei nunți. Întreabă cum veți fi ținuți la curent cu fiecare detaliu, de la alegerea florilor până la programul zilei nunții.

           "Care este politica de anulare și rambursare?"
        În situația puțin probabilă în care trebuie să anulați sau să amânați nunta, este crucial să cunoașteți politica de anulare a firmei. Asigurați-vă că sunteți conștienți de toate costurile asociate.

          "Cum contactați furnizorilor și cum gestionați detaliile logistice?"
          Contactarea furnizorilor care să ofere servicii profesionale de catering, fotografie etc, este foarte importantă, pentru că vreți ca totul să decurgă perfect: de la meniu până la decorațiuni. Întrebați cum se asigură firma că toți furnizorii asigură servicii profesionale și că totul merge ca pe roate.

            Dacă și trupa pentru nunta este furnizată de către firma organizatoare, trebuie să vă asigurați că este ce vă doriți. Dar în acest caz vă recomandăm să vă ocupați voi să angajați o trupa nunta despre care știți că face senzație la orice eveniment.

         "Care este programul de lucru în ziua nunții?"
         Cunoașterea exactă a programului din ziua nunții este crucială pentru a evita întârzieri și surprize neplăcute. Asigurați-vă că toți furnizorii sunt la curent cu programul stabilit.

          Așadar, voi, ca și cuplu, nu trebuie să subestimați importanța acestor întrebări esențiale. Alegeți cu înțelepciune și bucurați-vă de cea mai frumoasă zi!

 

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 35 mp, situat in orasul Negresti, Str. Decebal nr. 5, ce apartine domeniului public al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara Nr. 73695 Negresti, Nr. Cadastral 73695, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 49/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii in vederea desfasurarii de activitati conexe serviciilor medicale referitoare la sanatatea umana. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, Orasul Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 21,9 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, Bl. E2, Sc. C, Parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara Nr. 70102-C1-U74, Nr. Cadastral 70102-C2-U74, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 48/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, Parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
FOTO O româncă este Top Model of the World! Tânăra a câștigat trei titluri de Miss în doar două săptămâni
31/05/2024 22:54

  O romancă a castigat trei titluri de Miss in doar două săptămani! Are numai 22 de ani şi pe unul dintre titlurile ei scrie "Regina Europei". Titlul de Top Model of the World a ...

MARȘ PENTRU PĂDURILE IAȘULUI
31/05/2024 14:36

MARS PENTRU PĂDURILE IASULUI Stimate doamne si stimati domni, Directia Silvică Iasi vă impărtăseste si intelege grija si ingrijorarea fată de starea pădurilor judetului Iasi, fiind receptivă la opin ...

Cum facilitează soluțiile software integrarea și automatizarea proceselor în supply chain
31/05/2024 09:36

Cum facilitează solutiile software integrarea si automatizarea proceselor in supply chain Sursa foto: Shutterstock  Solutiile software facilitează integrarea si automatizarea proceselor in lantul de ap ...

  Îmbrățișând umbra. Cum ne sculptează frica drumul către reziliență și succes
30/05/2024 14:23

Frica, un sentiment fundamental uman, deseori inteles gresit si respins, poate servi drept un instrument vital in dezvoltarea si evolutia personală. În ciuda reactiei initiale de respingere pe care multi ...

Cum ajută eCommerce Today comercianții să-și crească afacerile online
30/05/2024 11:47

Cum ajută eCommerce Today comerciantii să-si crească afacerile online  eCommerce Today este o agentie specializată in dezvoltarea si optimizarea magazinelor online, ajutand comerciantii să-si maximiz ...

Redescoperă sănătatea strămoșilor. Totul despre dieta Paleo
29/05/2024 09:32

Dieta Paleo, cunoscută si sub numele de dieta paleolitică sau dieta vanătorilor-culegători, este un regim alimentar care se bazează pe alimentele pe care oamenii le-ar fi consumat in perioada paleolitică, ...

 Ce sǎ iei în calcul atunci când te muți într-o casă nouă
28/05/2024 13:12

Ce sǎ iei in calcul atunci cand te muti intr-o casă nouă Achizitionarea unei locuinte noi presupune un plan de economii si sacrificii, dar si mult entuziasm si nerăbdare. Dacă fericitul moment s-a apropia ...

O călătorie către echilibrul interior și armonia exterioară
27/05/2024 12:45

Într-o lume tot mai agitată si plină de provocări, mentinerea unui echilibru interior devine esentială pentru sănătatea noastră mentală si fizică. Curătările energetice, practici străvechi rev ...

Dansul delicat al cireșelor
27/05/2024 12:30

În grădinile noastre, sub cerul senin al verii, se desfăsoară un spectacol de culoare si aromă, iar in centrul atentiei se află ciresele – vedetele incontestabile ale sezonului. Cu fiecare bob ...

Naiul, sufletul muzicii prin timp și spațiu
27/05/2024 11:45

Instrument de suflat cu o sonoritate unică si o istorie fascinantă, naiul a captivat inimi si a transformat peisajul muzical al multor culturi. Originile lui sunt strans legate de istoria civilizatiei umane, ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei