default

Dimensiune font:

DRIVER San Francisco Review

| 22-10-2012 16:01

DRIVER San Francisco Review

Seria Driver are mai mult de un deceniu de existenţă, dar anii nu au fost foarte îngăduitori cu cel care a creat în destul de mare măsură fundaţiile pentru ceea ce este acum GTA. În 13 ani şi cinci titluri, Driver a trecut de la un prim joc cu note apropiate de 10 la scandaluri legate de review-uri plătite, ca apoi să pice în anonimat după Driver: Parallel Lines. Ubisoft însă nu a cedat şi a continuat lupta cu şoferia, a ascultat cu atenţie toate plângerile fanilor şi chiar a introdus câteva noutăţi ce au potenţial să crească în următoarele producţii.

E mai mult decât evident însă că nu toate lucrurile sunt perfecte, iar jucătorii mai mofturoşi vor strâmba din nas chiar de premisa poveştii. Da, noul Driver este un joc de condus maşini care chiar se chinuie să aibă o naraţiune, readucându-l  în lumina reflectoarelor pe eroul din titlurile anterioare (cu excepţia Driver: Parallel Lines), poliţistul John Tanner. Alături de partenerul său Tobias Jones (un foarte „politically correct” afro-american), Tanner îl urmăreşte încă o dată pe Charles Jericho, răufăcătorul #1 din toată seria.

Acesta reuşeşte să evadeze, poliţiştii intră în acţiune, dar toată afacerea pare a se termina înainte de a începe: oamenii legii „se pupă” cu un camion în timpul urmăririi, Dodge Challenger-ul se face praf (păcat de maşină), iar Tanner ajunge la spital în comă. Mai departe, totul se petrece în mintea protagonistului, ceea ce le-a oferit producătorilor ocazia să introducă un element inedit de gameplay, element ce îţi permite să iei la ture orice maşină din San Francisco, de la cel mai banal Ford până la autobuze, betoniere sau camioane de diverse tonaje.

În visele sale, Tanner îşi dă seama că poate ieşi din corpul propriu pentru a invada orice alt locuitor al San Francisco-ului, cu condiţia ca acesta să se afle în spatele unui volan. Numită Shift, abilitatea este în acelaşi timp o premiză ridicolă şi foarte SF (experienţele în afara corpului ţinând mai mult de documentarele Discovery decât de jocurile cu maşini), dar şi chichiţa care oferă enorm de multă libertate (poate chiar prea multă în unele cazuri).

Mai trebuie precizat faptul că noul Driver este prezentat şi ca o întoarcere la origini, renunţând la posibilitatea de a ieşi din maşină, ceea ce îl îndepărtează de genul mixt impus de jocuri ca GTA sau Mafia. Aşadar, avem de-a face doar cu şoferie presărată de secvenţe cinematice narative şi tot ce trebuie să faci este să alegi dintre zecile de misiuni şi tipologia lor variată pentru a înainte nu doar în poveste, ci şi pentru a debloca tot felul de bonusuri.

La început, Shift-ul nu pare a face mare lucru. Părăseşti corpul, vezi oraşul de sus şi orice maşină îţi stă la dispoziţie; tutorialul este însă înşelător, pentru că abilitatea se dezvoltă rapid, nivelul de zoom deasupra oraşului creşte şi ajungi să traversezi toată zona golfului în doar câteva secunde, dacă misiunile o cer. Evident, şi Tanner trebuie să se obişnuiască cu noua lui „putere”, iar partenerul devine „credincios” după ce i se demonstrează că până şi cei mai cuminţi şoferi o pot lua pe arătură, provoacă patrule de poliţie, depăşesc cu mult viteza legală şi calcă pedala pe trotuar dacă sunt posedaţi de spiritul şoferistic al eroului nostru.

Shift-ul nu se rezumă doar la posibilitatea de a controla orice maşină care îţi face cu ochiul. În funcţie de nevoi, există şi un „instant Shift”, de unde şi delicioasa opţiune de a trânti un camion în adversar sau de a bloca o stradă cu un TIR doar de dragul ideii, dar şi pentru a câştiga o cursă. Pe măsură ce deblochezi misiuni, narative sau opţionale, apare şi bara de boost, încărcată prin simplul condus, dar consumabilă mai ceva ca un fitil. În mod oarecum similar, orice faci la volan – de la condus cu viteză la depăşiri periculoase, salturi, drift-uri şi cam orice îţi trece prin cap – este răsplătit cu Willpower, echivalentul punctelor de experienţă.

Doar că această „voinţă” nu cumpără niveluri pentru şofer, ci maşini şi îmbunătăţiri: 140 de bolizi aşteaptă în garaje, majoritatea vehicule licenţiate, unele dintre ele fiind adevărate surprize nu doar ca marcă şi model, ci şi prin activităţile deblocate (spun doar DeLorean…); îmbunătăţirile au rol practic – mărirea barei de boost, mărirea vitezei sale de încărcare, activarea detectorului de bonusuri sau multiplicatorul de puncte – dar şi de divertisment, cum e Thrill Cam (deblochează un mod de cameră cinematic, dar numai pentru condusul liber, nu şi în timpul misiunilor).

Nimic nu e ieftin în San Francisco, chiar şi garajele trebuie cumpărate înainte de a avea acces la maşinile dinăuntru. Aceleaşi maşini se şi strică, astfel că şi cel mai supărat Lamborghini Diablo mai trebuie dus la doctor din când în când, fie intrând în garaj din meniu, fie conducând pur şi simplu prin cercul albastru care îi marchează plasarea pe hartă. Pe obsedaţii de perfecţiune şi 100% la toate ţin să îi anunţ că au serios de lucru, cele circa opt ore de campanie-poveste fiind prea puţine pentru a putea acumula tot ce vrei.

Din fericire, odată încheiată tărăşenia spirituală, ai la dispoziţie toate misiunile secundare, pe diverse niveluri de dificultate, dar şi un mod „Plus” pentru o experienţă şi mai dificilă decât prima tură. Dacă mai considerăm şi opţiunile din Challenges, se mai adaugă o serie bogată de misiuni speciale, deblocate prin acţiunile din joc (în anumite momente ale poveştii, dacă foloseşti maşini specifice etc). 

Din acest punct de vedere însă, nu ştiu câţi jucători vor fi atraşi pentru că oricum ai la dispoziţie toate opţiunile suplimentare în materie de curse şi misiuni, iar dificultatea oricum nu e la genunchiul broaştei (chiar dacă feeling-ul este foarte arcade). În plus, libertatea mare de mişcare şi de a alege orice maşină nu ajută deloc la stimularea fiorului de a scoate la aer ultima achiziţie. Nu prea contează că tocmai ţi-ai cumpărat un bolid dacă tot poţi să-l cauţi prin oraş şi să-l distrugi liniştit. Gratis. Evident, maşinile de top nu sunt foarte des întâlnite, dar nici păsări atât de rare încât să suspini după ele. 

În plus, ca o neplăcere personală, este absolut inutil să pot intra în taxiuri şi ambulanţe, dar să nu apară nicio misiune din asta. Pur şi simplu mă duc să izbesc ambulanţa de un zid sau să ţopăi pe faimoasele coline ale oraşului, în timp ce orice ipotetic pacient din acea ambulanţă dispare ca măgarul în ceaţă. Aş fi preferat misiuni în stil GTA, ba chiar şi cu elementul aleatoriu creat de Shift, pentru că n-ar fi ceva obligatoriu scriptat în legătură cu destinaţia pasagerului.

În mod similar, misiunile cu o ambulanţă puteau fi „banale” aduceri de pacienţi vii (de preferinţă) la spital, dar poate şi curse contra cronometru spre banca de sânge sau pentru a aduce organe donate la timp pentru o operaţie vitală. Evident, astea sunt doar mofturile mele şi în niciun caz nu înseamnă că misiunile nu sunt interesante, ba chiar de-a dreptul amuzante sau total fanteziste, în anumite puncte ale poveştii.

Cu siguranţă fiecare dintre noi care e şofer a visat să-i cauzeze un atac de cord instructorului (sau eventual poliţistului de la examen); Driver îţi propune o astfel de misiune. Urmăririle sunt la ordinea zilei, cu tine la volanul unei maşini de poliţie (sau al mai multor maşini, datorită Shift-ului rapid); trebuie să fii escortă sau sa urmăreşti discret un răufăcător, dar băiatul bun se dizolvă când devii câştigător de curse ilegale pentru studenţi care nu-şi pot plăti altfel studiile; revii la fapte bune şi salvezi domnişoare răpite, iar apoi găseşti şi furi maşini speciale pentru gaşca lui Jericho, sari 80 de metri, filmezi cascadorii pentru regizori pretenţioşi, ţii boost-ul activat 4 secunde, sari peste 6 maşini într-un minut (cu ajutorul unei maşini-platformă), distrugi chestii prin oraş sau duci staruri la spectacol în timp record.

În termeni narativi, unele misiuni sunt de-a dreptul duse cu pluta, ideea de a fi în comă şi cu spiritul la plimbare permiţând multe libertăţi (oraşul e îngheţat în timp şi doar tu te mişti sau momentele când zbori de-a binelea cu maşina pentru a-ţi ajunge din urmă oponenţii). Misiunile sunt extrem de variate şi e greu să te referi la ele fără să strici distracţia viitorilor jucători, iar până la urmă, oricât e de ridicolă premiza poveştii, finalul este bine închegat şi potrivit cu felul în care au fost construite personajele (foarte albe sau foarte negre, Tanner versus Jericho, clasicul bine contra rău unde primul… probabil câştigă).

În afară de protagonistul poliţist, adevăratele vedete sunt maşinile. Avem un model de damage, nimic foarte exagerat din punct de vedere vizual, dar nici la nivel de realizare tehnică, astfel că nu ai senzaţia că te plimbi într-o cutie de carton pe roţi în loc de un Hummer. Mărcile sunt variate şi dai peste vehicule normale pentru categoria „curse nebune” de la Audi la Lamborghini, de la Pagani Zonda la Maseratti şi trecând prin mai clasice Nissan-uri sau chiar Shelby GT500.

Avem şi maşini de oraş, dacă ar fi existat misiuni de făcut cumpărături pentru nevasta isterică, cu modele de Abarth, Jaguar, Jeep, Volkswagen sau Range Rover pentru dus copiii la şcoală. Ies în evidenţă şi Audi-uri, Chevrolet, o clasică Lancia Stratos, vârfurile de gamă de la McLaren, dar şi opţiuni mai neobişnuite: Dykemann (camioane de diverse naturi, de la betoniere şi mini-macarale până la cisterne şi TIR-uri de transport cu platforme pentru maşini), maşină de pompieri, autobuze, transportoare blindate sau ambulanţe.

Spre deosebire de setting-urile anterioare şi în concordanţă cu al patrulea joc din serie, Driver: San Francisco prezintă un singur oraş, în mod evident cel din titlu. Diversele zone se deblochează pe măsură ce îndeplineşti misiuni, ajungând până la urmă la întregul oraş, inclusiv faimoasele zone deluroase, perfecte pentru salturi deosebit de spectaculoase sau urmăriri încinse.

În schimb, condusul în sine s-a dovedit a fi o experienţă mixtă: de la dezastru aproape total pe volan (pedale inversate, butoane neconfigurabile, opţiuni din meniuri care nu reacţionau decât pe mouse) la o experienţă bună cu un gamepad, dar cu încercări ratate pe tastatură pentru că pur şi simplu butoanele nu au „talentul” triggerelor progresive ale unui controller, iar o apăsare uşoară îţi aruncă de nebună maşina în lateral. Gameplay-ul este arcade, nu ai de unde emite pretenţii de realism, nici prea multă fizică în afară de modelele de distrugere ale maşinilor. De asemenea, pietonii sunt dotaţi cu un fantastic al enşpelea simţ, pentru că toţi (dar absolut toţi) se feresc din calea maşinii tale; oricât ai încerca, nu poţi lovi pe nimeni.

Vehiculele se comportă diferit în funcţie de model şi dimensiune, astfel că un autobuz are o oarecare senzaţie de masivitate şi lentoare faţă de un micuţ VW Bettle decapotabil. Totuşi, nu sunt sigură că în realitate un autobuz ajunge la 85 de mile pe oră (mile, nu kilometri, da?), iar o camionetă de închisoare în niciun caz n-ar putea fi mai rapidă decât un Dodge Challenger. Concluzie? S-a mai făcut rabat de la realism pentru a potrivi anumite aspecte ale poveştii, dar şi unele dintre provocările din misiunile secundare. Totuşi, dacă partea secundară nu mă deranjează prea tare, naraţiunea putea fi întoarsă din condei în aşa fel încât să nu îţi dea senzaţia că ai un Trabant sub fund, nu un muscle car de renume. Spre lauda jocului, controlul funcţionează la fel de bine (sau de prost) în toate modurile oferite de cameră (din cockpit, din spate, de pe capotă sau first person).

AI-ul îşi scoate capul dizgraţios când vine vorba de cursele clasice sau de urmăriri în care poţi să treci cu Shift-ul instant dintr-o maşină în alta. Oraşul e plin cu obstacole de care să te loveşti, maşinile apar pe şosea fix în puncte oarbe unde nu ai cum să le eviţi (în vârful unui deal, când dai colţul pe bulevard sau exact la începutul unei curse pe care tu o porneşti de pe o străduţă secundară). Dacă treci rapid dintr-o maşină în alta, AI-ul preia controlul si te poţi trezi când revii plantat într-un zid sau mergând în direcţia greşită.

Alteori, AI-ul te izbeşte pe tine în loc de oponentul marcat, iar dacă astfel de acţiuni mai au un dram de amuzament într-o urmărire pe autostradă, în cursele contra-cronometru sunt o mare durere fix acolo unde nu ajunge soarele niciodată. Anumite misiuni sunt mai mult o chestie de noroc decât de abilitate de a conduce, iar unele limite temporale mi s-au părut prea mici, mai ales că nu mă pot lăuda ca sunt Schumacher şi a trebuit să reiau de mult prea multe ori anumite misiuni ca să le mai pot aprecia de-a binelea.

Cum povestea încearcă să se ţină pe primul loc, avem şi destule secvenţe cinematice care să sublinieze intriga; cele mai multe se petrec  în maşină, unde Tanner şi Jones stau de vorbă, schimbă replici amuzante sau ironice sau îşi plănuiesc următoarea mutare. Intrarea într-o altă maşină aduce replici din partea pasagerilor, de departe cele mai „spumoase” fiind cele ale cetăţenilor speriaţi de 250km pe oră, condus pe trotuar, izbit de camioane şi zbor planat pe linia de tramvai. Secvenţele cinematice în sine nu rup gura târgului din punct de vedere calitativ, numărul redus de poligoane fiind compensată de tipicul luciu exagerat aplicat pe maşini.

Deşi San Francisco este uriaş, grafica în sine nu spune multe, chiar dacă arată mai bine pe PC decât în versiunile de consolă. Redarea metropolei americane este fidelă, cu zgârie-nori şi dealuri, linii de tramvai (dar nu ştiu unde sunt tramvaiele), cartierul chinezesc şi străduţele suspecte de lângă docuri, autostrăzi largi cu multe benzi şi alei pietonale pe unde te strecori cu 150 la oră în urmărirea unui traficant de Ecstasy.

Coloana sonoră gâdilă plăcut auzul cu o varietate de melodii, de la Aretha Franklin până la The Cure, Beastie Boys sau Queens of the Stone Age. Nici vocile personajelor nu sunt rele, replicile n-au prea mult patos ridicol, însă dialogurile cu diverşii pasageri ai maşinilor în care intri puteau fi mult mai inventive şi amuzante.

O surpriză foarte plăcută mi-a făcut însă multiplayer-ul, foarte bogat şi în opţiuni şi jucători de diverse niveluri. Maximum opt jucători se pot întrece în diverse tipuri de curse:

  • clasice, fără Shift şi alte „decoraţiuni” (Classic Race, Sprint GP, toate maşinile la dispoziţie);
  • Free for all (cu modurile Tag şi Trailblazer – primul e un fel de-a prinselea în care trebuie să loveşti oponentul marcat şi, dacă reuşeşti, tu devii ţinta şi tot aşa până unul dintre jucători ajunge la 100; al doilea implică rămânerea în „coada” luminoasă a unei maşini marcate, astfel câştigând punctele aferente)
  • Takedown (poliţişti versus şofer fugar, dar numai pentru 2-6 jucători)
  • Curse cooperative, în echipe, fără Shift (Capture the Flag, Blitz, Team Rush, Relay Race) sau cu Shift (Shift Race, Checkpoint Rush)

Evident, există şi opţiunea unui Quick Match care te aruncă în orice joc dintre cele pe care le-ai deblocat deja. Munca pentru a debloca toate tipurile de curse nu e foarte complicată şi nici macar nu i-aş zice muncă, pentru că multiplayer-ul chiar este o opţiune demnă de luat în seamă chiar pe termen mediu şi lung, nu doar ca noutate de moment.  Conxiunea via UPlay n-a pus niciun fel de probleme, deşi s-ar putea discuta la nesfârşit şi evident în contradictoriu despre nevoia de a avea permanentă legătură online şi pentru single-player.

Shift-ul este elementul care face din Driver: San Francisco un joc chiar interesant. Oricât de stupidă este premiza poveştii, abilitatea de a folosi orice maşină îţi atrage privirea şi oferă o libertate imensă de acţiune. Iar în combinaţie cu misiunile foarte variate şi un multiplayer bine realizat, dar şi cu un AI cam şchiop şi câteva probleme de control, noul Driver reuşeşte să scoată din comă nu doar poliţistul, ci şi întreaga serie pe care aproape nimeni nu o mai credea relevantă.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
ANUNT LICITATIE. SC TOPCAR SRL- in faliment, prin lichidator judiciar CII Burcoveanu Laura Mihaela, cu sediul in Iasi, str. A.Panu nr. 13-15, mezanin, telefon 0741232516, e-mail laura.burcoveanu@yahoo.ro, in dosarul 3299/99/2017, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica cu strigare, la data de 29.07.2020, ora 10, la sediul lichidatorului judiciar din Iasi, strada Anastasie Panu nr. 13-15, mezanin, a bunului mobil AUTOTURISM MARCA BMW 740D BERLINA, culoare albastra, an fabricatie 2003, motorina, nr. locuri 5, capacitate cilindrica 3901 cmc, tapiterie scaune piele, stare buna de functionare. Bunul poate fi vazut in parcarea restaurantului La Castel. Valoarea pornire de licitatie - 22765 lei, fara TVA, reprezentand 100% din pretul de evaluare. Daca bunul nu va fi adjudecat, o a doua licitatie va avea loc la data de 30.07.2020 – ora 10.00, la acelasi sediu si la acelasi pret. Daca bunul nu va fi adjudecat, alte licitatii vor avea loc la 10.08.2020- ora 10.00 si la 11.08.2020 - ora 10.00, la 90% din pretul de evaluare, la valoarea de pornire de 20488,5 lei, iar ulterior la 31.08.2020- ora 10.00 si la 01.09.2020-ora 10.00, la 80% din pretul de evaluare, la valoarea de pornire de 18212 lei. Persoanele care pretind vreun drept real asupra bunului au obligatia, sub sanctiunea decaderii, sa faca dovada acestui fapt pana la data de 28.07.2020, ora 12, la sediul lichidatorului judiciar. Caietul de sarcini se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, in baza unei cereri prealabile formulate cu 24 de ore inainte, la pretul de 50 de lei. Garantia de participare este de 10% din valoarea de pornire. Informatii suplimentare la telefon 0741232516 sau la sediul lichidatorului judiciar.
 Record de decese si de cazuri noi: 50 de oameni au murit. Sunt 1.378 de cazuri noi. La ATI sunt 446 de pacienti
07/08/2020 13:16

 Record de decese si de cazuri noi: 50 de oameni au murit. Sunt 1.378 de cazuri noi. La ATI sunt 446 de pacienti  In 24 de ore din cauza COVID-19. De asemenea au fost inregistrate 1.378 de cazuri noi ...

Cod galben de caniculă și vânt puternic în jumătate de țară  HARTA METEO LIVE  VEZI METEO IN TIMP REAL
07/08/2020 10:00

 VEZI AICI METEO PENTRU: IASI,BACAU,BOTOSANI,NEAMT, SUCEAVA,VASLUI   Precipitatii Acum Radar Romania ANM.  

Coronavirus: Peste 19 milioane de cazuri în lume (bilanţ AFP)
07/08/2020 08:31

Peste 19 milioane de cazuri de infectare cu noul coronavirus au fost inregistrate in lume, dintre care un milion in patru zile, potrivit unui bilanţ efectuat de France Presse din surse oficiale joi la ora 23.0 ...

Hogeweyk, „orașul” în care toată lumea suferă de demență
02/08/2020 18:51

 La o primă vedere, Hogeweyk, situat la aproximativ 20 de kilometri de Amsterdam, arată ca orice alt oras olandez. Locuitorii isi duc viata in mod normal, fac cumpărături, merg la film si se intalnesc ...

Gafă de proporţii uriaşe a conducerii PNL şi USR Prahova ! Ploieştiul în pericol să piardă clădirea primăriei !
31/07/2020 14:04

 Anunţată de ieri, astăzi a avut loc conferinţa de presă a conducerilor judeţene a PNL şi USR Prahova, menită să anunţe alianţe electorale locale.   Iar locul „ochit” de cele ...

BREAKING - Noi restricții anunțate de Comitetul Național pentru Situații de Urgență: Mască în spații deschise, activități interzise noaptea și distanță pe plajă
28/07/2020 20:44

Comitetul National pentru Situatii de Urgentă a aprobat in sedinta desfăsurată astăzi, 28 iulie, Hotărarea numărul 37 privind stabilirea unor măsuri de limitare a răspandirii infectiilor cu SARS CoV-2 l ...

Putin își plasează arma supremă în Marea Neagră - Poate lovi România în câteva minute
27/07/2020 05:55

Preşedintele rus Vladimir Putin a declarat - duminică, la Sankt-Petersburg - că Marina militară rusă va fi dotată cu arme nucleare hipersonice şi cu drone submarine nucleare, acestea - potrivit Ministeru ...

Două îngrijitoare românce au primit moștenire peste un milion de euro de la italianul bogat pe care l-au îngrijit
25/07/2020 18:38

Două romance care lucrau ca ingrijitoare pentru un bătran din Italia, au primit după moartea acestuia un milion de euro. Bătranul le-a trecut in testament pentru că au avut grijă de el, insă rudele bărb ...

Româncă sunată în a șasea zi de vacanță în Grecia: Aveți COVID pozitiv. Cum a fost confirmată cu COVID-19 telefonic și ce a urmat.
25/07/2020 10:55

Iată integral mesajul femeii de 39 de ani, publicat pe Forum Grecia: ”Dulce si amar de Grecia Scrisoare către mine si către voi toti, sper să invătam ceva bun de aici Prima mea vacantă in Grecia ...

Grupare de proxeneti constituita de o familie
22/07/2020 20:47

 O familie din Buzau a ajuns in atentia DIICOT dupa ce a trimis tinere din Romania sa se prostitueze in Marea Britanie, Spania, Germania si Elvetia. Fetele erau racolate prin metoda "Lover B ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!