Adeverința de vaccinare NU vă ajută să intrați în mall sau alte instituții unde se cere certificatul verde

000000  ultima-ora-480x330

Dimensiune font:

| 25-10-2021 21:10

Mulți români au crezut că este suficient să aibă adeverință de vaccinare pentru a avea acces nelimitat în diferite instituții. De fapt, adeverința de vaccinare nu are nicio valoare. Aveți nevoie de certificatul verde, iar acesta trebuie generat pe un site.


Așadar, adeverința pe care ați primit-o în momentul vaccinării nu este de niciun folos pentru a intra la mall, de exemplu. Certificatul verde nu este totuna cu adeverința de vaccinare.

Fiecare persoană care se va vaccina va primi o adeverință doveditoare de vaccinare care va cuprinde următoarele informații: numele și prenumele persoanei vaccinate, data nașterii, vârsta, județul de domiciliu, număr și serie CI, date despre vaccin: doza 1 (tip vaccin, produs, serie/lot, data expirării), doza 2 (tip vaccin, produs, serie/lot, data expirării), date despre centrul de vaccinare (nume centru de vaccinare, județ, medic coordonator/vaccinator), semnătura electronică a Registrului Electronic Național al Vaccinărilor.

Dovada vaccinării este pusă la dispoziția persoanei vaccinate fie electronic, fie pe suport de hârtie pentru a-i permite acesteia să își țină evidența între cele două vizite la centrul de vaccinare (doză inițială și rapel) și pentru a-i pune la dispoziție informațiile esențiale despre caracteristicile vaccinului administrat. Precizăm că vaccinarea este gratuită, voluntară/ neobligatorie, iar adeverința doveditoare nu este eliberată cu scopul de a condiționa sau restricționa ulterior drepturile persoanelor vaccinate.

Certificatul pe care trebuie să-l prezentați conține un cod QR, cod care nu există pe adeverința de vaccinare
Pentru generarea unui certificat digital UE privind COVID puteți accesa link-ul: certificat-covid.gov.ro, suna în Call Center la numărul de telefon 021 414 44 25, contactați Primăria, contacta Direcția de Sănătate Publică sau puteți să contactați Serviciul Local Comunitar de Evidență a Persoanelor.

Certificatul digital UE privind COVID este emis de Ministerul Sănătății și pus la dispoziție prin sistemul informatic dezvoltat de Serviciul de Telecomunicații Speciale.

Certificatul verde conține un cod QR, date esențiale de identificare (nume, prenume și data nașterii) și date medicale privind vaccinarea sau recuperarea după COVID-19.

Certificatul poate fi păstrat fie în format digital, pe un dispozitiv mobil, fie tipărit, pe hârtie. Certificatele de vaccinare au valabilitate până la data de 30 iunie 2022.

Informare COVID -19, Grupul de Comunicare Strategică, 25 octombrie, ora 13.00
Până astăzi, 25 octombrie, pe teritoriul României au fost înregistrate 1.571.115 cazuri de infectare cu noul coronavirus (COVID – 19), dintre care 7.275 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare.

1.331.225 de pacienți au fost declarați vindecați.

În ultimele 24 de ore au fost înregistrate 9.187 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), dintre care 152 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare.

Până astăzi, 44.980 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

În intervalul 24.10.2021 (10:00) – 25.10.2021 (10:00) au fost raportate de către INSP 301 decese (151 bărbați și 150 femei), din care 2 anterioare intervalului de referință, ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bistrița-Năsăud, Bihor, Botoșani, Brașov, Brăila, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Vaslui și Municipiul București.

Dintre cele 301 decese, 3 au fost înregistrate la categoria de vârstă 30-39 ani, 18 la categoria de vârstă 40-49 ani, 20 la categoria de vârstă 50-59 ani, 90 la categoria de vârstă 60-69 ani, 94 la categoria de vârstă 70-79 ani și 76 la categoria de vârstă peste 80 ani.

283 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 4 pacienți decedați nu au înregistrat comorbidități, iar pentru 14 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

Au fost raportate 2 decese anterioare intervalului de referință, survenite în județele Bacău și Ialomița, în luna octombrie 2021. În intervalul de referință au fost raportate 299 de decese.

Din totalul de 301 pacienți decedați, 272 erau nevaccinați și 29 vaccinați. Cei 29 de pacienți decedați vaccinați aveau vârste cuprinse între grupele de vârstă 50-59 de ani și peste 80 de ani. 28 dintre pacienții decedați vaccinați prezentau comorbidități, iar pentru un pacient nu au fost raportate comorbidități.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 20.962. Dintre acestea, 1.855 sunt internate la ATI.

Din totalul pacienților internați, 515 sunt minori, 474 fiind internați în secții și 41 la ATI. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:48

Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iasi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al S.C. Best Milk 2005 S.R.L., cu sediul în loc. Bucecea, str. Calea Națională, nr. 748, jud. Botoșani, CUI RO17767289, J07/455/2005, anunţă, scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare la data de 04.02.2022, ora 14.00, la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. din mun. Iași, str. Aleea Nicolina, nr. 82 a activelor S.C. Best Milk 2005 S.R.L. reprezentate prin: Denumirea bunurilor mobile Valoare de evaluare (lei fara T.V.A.) Valoare de pornire a licitatiei (lei fara T.V.A.) 1  FERMA VACI situata in sat Calinesti, oras Bucecea, jud. Botosani compusa din: teren intravilan cu categoria de folosinta curti constructii si arabil cu suprafata totala de 4.000 mp si construcții reprezentate prin: • cladire Hala (destinata intretinerii vacilor de lapte) • cladire Hala (hala muls vaci) • cladire Hala (destinata cresterii viteilor) 336.600,00 185.130,00 2 Plug reversibil purtat marca Vogele Noot, model XM950, SERIE C13S565E55. an fabricatie 2005, nr. identificare 059554. 28.000,00 15.400,00. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data 03.02.2022, ora 14.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi. Relaţii suplimentare se pot obţine la: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.: tel: 0751.084.083; 0757.545.545; 0232 – 243.864, fax: 0232-212.231 e-mail: vanzari@insolventa.ro.
Lichidatorul judiciar desemnat prin Sentinţa civilă nr. 227/F/21 decembrie 2021, pronunţată de Tribunalul Vaslui, Secţia Civilă, în dosarul nr. 1663/89/2021, privind debitoarea S.C. PRODIVA S.R.L. Huşi, având C.U.I. 35582319, sediul social în mun. Huşi, str. Dobrina, nr. 17, Corp C2, jud. Vaslui, număr de ordine în registrul comerţului J37/80/2016, notifică deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă şi intrarea ȋn faliment, conform Legii privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă. Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor este de 03.02.2022. În temeiul art. 114 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, nedepunerea cererii de admitere a creanţei până la termenul menţionat atrage decăderea din drepturi privind creanţa/creanţele deţinute împotriva debitoarei. Termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 14.02.2022. Termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor este 11.03.2022. Se convoacǎ prima Adunare a creditorilor în data de 18.02.2022, ora 1200 la sediul lichidatorului judiciar situat în mun. Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, jud. Vaslui, având următoarea ordine de zi: 1. desemnarea comitetului creditorilor şi a preşedintelui acestuia; 2. confirmarea lichidatorului judiciar şi a onorariului, 3. probleme diverse. Relaţii la lichidatorul judiciar ESTCONSULT I.P.U.R.L. Huşi, tel. 0335/566.035, 0727/850.575.
Subscrisa“EuroBusiness LRJ”S.P.R.L., cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr.11, Jud.Iași, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C.”VILA LUX GRUP” S.R.L, cu sediul în Mun. Bacău, Str. Mioriței, nr. 82, Bl. 82, Sc. B, parter, ap. 2, jud. Bacău, J04/53/1998, CUI 10141511, desemnat prin Sentinţa Civilă 326/24.07.2020, pronunţată de Tribunalul Bacău, Secția a II–a Civilă de Contencios Administrativ și Fiscal, în dosarul 5323/110/2017, primește oferte,pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 24.01.2022, orele 12:00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 24.01.2022, orele 13:00. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente,modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului,a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale,precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr.137/27.09.2013 și a art.18 indice 4, din Legea nr.138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc., ale societății falite S.C.”VILA LUX GRUP”S.R.L, în cantitate de aproximativ 12 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmeaza a fi primite vor fi supuse atenţiei Adunării Creditorilor debitoarei S.C.”VILA LUX GRUP”S.R.L.-în faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Adunării Creditorilor .Relații suplimentare la tel./fax 0232/220.777, mail: office.is@lrj.ro,www.lrj.ro.
Subscrisa“EuroBusiness LRJ”S.P.R.L., cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr.11, Jud.Iași, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C.”VILA LUX GRUP” S.R.L, cu sediul în Mun. Bacău, Str. Mioriței, nr. 82, Bl. 82, Sc. B, parter, ap. 2, jud. Bacău, J04/53/1998, CUI 10141511, desemnat prin Sentinţa Civilă 326/24.07.2020, pronunţată de Tribunalul Bacău, Secția a II–a Civilă de Contencios Administrativ și Fiscal, în dosarul 5323/110/2017, primește oferte,pe suport de hârtie, în plic sigilat la sediul lichidatorului judiciar, până la data de 24.01.2022, orele 12:00, pentru angajarea unei firme specializate în serviciul arhivistic pentru prelucrarea arhivistică (servicii de organizare a fondului arhivistic) și de păstrare și conservare (depozitare) a fondului arhivistic. Deschiderea ofertelor se va face la data de 24.01.2022, orele 13:00. Oferta trebuie să conțină următoarele elemente obligatorii: structura prețului pentru fiecare serviciu, prețul pentru perioada de depozitare legală, precum și pentru un metru liniar de documente,modalități și termene de plată. Oferta va fi însoțită de copiile certificatelor de conformitate, a actului constitutiv al persoanei juridice, a certificatelor de inregistrare la Registrul Comertului,a autorizației de funcționare pentru serviciile arhivistice menționate, inclusiv de păstrare și conservare a documentelor de arhivă cu valoare practică, eliberată de Arhivele Naționale,precum și de proiectul contractului în care să se regăsească și clauzele privind transferul acestor documente, conform Ordinului MAI nr.137/27.09.2013 și a art.18 indice 4, din Legea nr.138/2013. Documentele de arhivă cuprind documente contabile, acte de personal etc., ale societății falite S.C.”VILA LUX GRUP”S.R.L, în cantitate de aproximativ 12 m.l. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai mic oferit. Ofertele ce urmeaza a fi primite vor fi supuse atenţiei Adunării Creditorilor debitoarei S.C.”VILA LUX GRUP”S.R.L.-în faliment. Desemnarea ofertantului câştigător al selecţiei de oferte va fi făcută în conformitate cu decizia Adunării Creditorilor .Relații suplimentare la tel./fax 0232/220.777, mail: office.is@lrj.ro,www.lrj.ro.
Cu cât au contribuit românii din Diaspora în 2021 la bugetul familiilor rămase în țară
23/01/2022 10:07

Tot mai multi utilizatori romani care trăiesc si lucrează in străinătate trimit bani familiilor din tară prin Revolut. Banii trimisi in Romania de romanii utilizatori ai acestei aplicatii, in anul 2021, pr ...

 LA LANSAREA PROIECTULUI „ACHIZIȚIE UTILAJE PENTRU SC DAROCONSTRUCT SRL IAȘI” SC DAROCONSTRUCT SRL anunță:
23/01/2022 09:00

  LA LANSAREA PROIECTULUI „ACHIZITIE UTILAJE PENTRU SC DAROCONSTRUCT SRL IASI” SC DAROCONSTRUCT SRL anuntă:

Cresterea competitivitatii firmei Bauliv 2000 SRL prin achizitia de utilaje pentru realizarea lucrarilor de constructii
23/01/2022 09:00

 Cresterea competitivitatii firmei Bauliv 2000 SRL prin achizitia de utilaje pentru realizarea lucrarilor de constructii

DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL –  Comunicat de presă privind finalizarea proiectului
22/01/2022 12:30

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 22.01.2022 Privind finalizarea proiectului  ,,DIVERSIFICAREA ACTIVITĂTII MEGASTEP SRL”

Cresterea competitivitatii firmei Bauliv 2000 SRL prin achizitia de utilaje pentru realizarea lucrarilor de constructii
22/01/2022 09:00

 Cresterea competitivitatii firmei Bauliv 2000 SRL prin achizitia de utilaje pentru realizarea lucrarilor de constructii

LA LANSAREA PROIECTULUI „ACHIZIȚIE UTILAJE PENTRU SC DAROCONSTRUCT SRL IAȘI”  SC DAROCONSTRUCT SRL anunță:
22/01/2022 09:00

 LA LANSAREA PROIECTULUI „ACHIZITIE UTILAJE PENTRU SC DAROCONSTRUCT SRL IASI” SC DAROCONSTRUCT SRL anuntă:

Proiectul tehnic necesar construcției sectorului de autostradă Buzău - Focșani (82,44 km) a fost avizat /
22/01/2022 00:35

 CNAIR a avizat Proiectul Tehnic pentru autostrada Buzău – Focsani, parte a A7. Astfel, CNAIR poate incepe intocmirea documentatiei necesară lansării licitatiei pentru executia lucrărilor. Lun ...

Se schimbă legea pentru chiriaşi. Ce vor trebui să dovedească aceştia oamenilor legii
21/01/2022 16:33

Cei care locuiesc cu chirie ar putea să fie afectati de noua propunere legislativă inaintată de către autorităti. Conform unui proiect de act normativ, pus in dezbatere publică de către Ministerul Afacer ...

Cei mai mulți români vor să se odihnească în 2022. Ei spun că 2021 a fost un an epuizant
21/01/2022 13:15

Mulţi angajaţi romani vor să işi rezerve in acest an mai mult timp pentru odihnă, după un 2021 in care nivelul de stres şi volumul de muncă au fost mai ridicate decat inainte, astfel că 55% dintre anga ...

SC PRIMATIR SRL – ANUNT FINALIZARE PROIECT GRANT CAPITAL DE LUCRU ACORDAT
21/01/2022 10:47

 Comunicat de presă 21.01.2022 ANUNT FINALIZARE PROIECT GRANT CAPITAL DE LUCRU ACORDAT SC PRIMATIR SRL  

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei