Ce avantaje cauti sa iti ofere o firma de transport mobila cand te multi in alta localitate

proces de mutare locuinta alta localitate (1)

Dimensiune font:

| 02-11-2021 11:18

Ce avantaje cauti sa iti ofere o firma de transport mobila cand te multi in alta localitate

In general, mutarea in alta localitate este un proces complex si foarte stresant, insa cea mai mare dificultate o reprezinta relocarea mobilierului si obiectelor de mari dimensiuni. De aceea, cei aflati intr-un astfel de context cauta solutii care sa fie atat eficiente, cat si avantajoase.
Obiectele de mobilier si cele voluminoase, din cauza dimensiunilor pe care le au, ar trebui sa fie transportate cu masini mari si, de asemenea, foarte bine ancorate, cu atat mai mult daca este vorba despre distante mari. Cei care aleg sa se mute pe cont propriu, vor avea dificultati de a gasi o masina potrivita in randul prietenilor. In mod cert, pentru mutaride mobila pe distante mai mari cea mai buna solutie o pot oferi profesionistii.
In cele ce urmeaza, o analiza realizata de FastMoving.ro, sustine aceasta idee.
Firma de mutari mobila poate sa ofere ajutor real, cuantificabil in mai multe avantaje
Cea mai potrivita solutie pentru cei care se muta este reprezentata de o firma care se ocupa de mutari nationale sau chiar internationale. O astfel de firma va veni in ajutorul oamenilor cu servicii profesionale si experienta, astfel incat acestia sa se poate ocupa si de alte aspecte care tin de mutare, cum ar fi impachetarea, planificarea sau parafarea unor acte daca este cazul.
In plus, o astfel de firma detine, pe langa experienta si echipamentele necesare transportarii obiectelor de mari dimensiuni din interiorul casei pana la masina cu care vor fi transportate, care este adaptata atat dimensiunilor acestora, cat si cantitatii de obiecte care urmeaza a fi mutate.
Este posibil ca unii oameni sa isi faca griji cu privire la costurile pe care aceste servicii le pot presupune, dar la un calcul final, pot observa ca suma platita unei astfel de firme va fi mai mica decat in cazul mutarii mobilierului pe cont propriu sau cu ajutorul prietenilor, preturile practicate de firma fiind chiar accesibile.
De exemplu, in cazul unei debarasari de mobila in Bucuresti, o singura masina detinuta de o astfel de firma poate fi suficienta pentru a transporta toate obiectele, intr-un singur transport, de la vechea adresa la destinatie. Reprezentantii firmei stiu foarte bine cum sa aseze tot mobilierul in masina, astfel incat sa nu se piarda niciun centimetru de spatiu.
Ce alte beneficii ofera o firma de transport mobila?
Pe langaexperienta si echipamentele si autovehiculele necesare pentru ca mutarea sa aiba loc intr-un mod rapid si eficient, o firma de transport mobila ofera si o gama de servicii conexe, foarte utile celor care au in plan sau deja sunt angajati intr-un astfel de proces complex:
  • un astfel de serviciu este cel dedicat pregatirii mutarii, anume, impachetarii obiectelor de mici dimensiuni sau a celor fragile. Firma care se ocupa de mutare poate pune la dispozitiaclientilorsai toate ambalajele de care au nevoie pentru impachetare, de la cutii de carton de diferite dimensiuni, pana la folii stretch sau cu bule;
  • totodata, clientii pot solicita si serviciile de montare si demontare mobilier, foarte utile in cadrul procesului de mutare.
  • astfel de firma ofera chiar si asigurare pentru obiectele transportate, astfel ca daca acestea sufera deteriorari in timpul transportului, clientii vor fi despagubiti in baza acestei asigurari.
Chiar si companiile pot apela la serviciile unei firme de transport mobila, aceasta fiind un real ajutor in procesul de relocare a sediului sau intregii activitati, datorita experientei si pregatirii profesionale pe care le au membrii echipei, care se ocupa de aceste servicii.
Prin urmare, serviciile profesionale reprezinta cea mai eficienta solutie in cazul mutarii de mobilier sau aparatura - chiar si in cazul relocariiactivitatii unor firme.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:38

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 35 mp, situat in orasul Negresti, Str. Decebal nr. 5, ce apartine domeniului public al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara Nr. 73695 Negresti, Nr. Cadastral 73695, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 49/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii in vederea desfasurarii de activitati conexe serviciilor medicale referitoare la sanatatea umana. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, Orasul Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 21,9 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, Bl. E2, Sc. C, Parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara Nr. 70102-C1-U74, Nr. Cadastral 70102-C2-U74, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 48/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, Parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
Ce se poartă vara aceasta în materie de încălțări pentru cei mici
03/06/2024 13:03

Ce se poartă vara aceasta in materie de incăltări pentru cei mici  Vara aceasta, tendintele in materie de incăltăminte pentru copii se concentrează pe combinatia dintre confort, functionalitate si s ...

Cele mai importante 8 lecții pe care oamenii le învață prea târziu în viață
02/06/2024 20:08

Viata este un drum cu urcusuri si coborasuri, dar uneori, cele mai valoroase lectii vin parcă prea tarziu. Conform psihologilor, aceste lectii includ importanta trăirii momentului prezent, valoarea autenticel ...

Motivul pentru care au fost aruncate mii de rățuște de cauciuc pe râul Bahlui din Iași. Ce a urmat?
02/06/2024 14:58

 Motivul pentru care au fost aruncate mii de rătuste de cauciuc pe raul Bahlui din Iasi. Ce a urmat? Ce sa organizat si cum a decurs totul? Rătuste de cauciuc, aruncate in raul Bahlui Mii de ...

FOTO O româncă este Top Model of the World! Tânăra a câștigat trei titluri de Miss în doar două săptămâni
01/06/2024 14:54

  O romancă a castigat trei titluri de Miss in doar două săptămani! Are numai 22 de ani şi pe unul dintre titlurile ei scrie "Regina Europei". Titlul de Top Model of the World a ...

MARȘ PENTRU PĂDURILE IAȘULUI
31/05/2024 14:36

MARS PENTRU PĂDURILE IASULUI Stimate doamne si stimati domni, Directia Silvică Iasi vă impărtăseste si intelege grija si ingrijorarea fată de starea pădurilor judetului Iasi, fiind receptivă la opin ...

Cum facilitează soluțiile software integrarea și automatizarea proceselor în supply chain
31/05/2024 09:36

Cum facilitează solutiile software integrarea si automatizarea proceselor in supply chain Sursa foto: Shutterstock  Solutiile software facilitează integrarea si automatizarea proceselor in lantul de ap ...

  Îmbrățișând umbra. Cum ne sculptează frica drumul către reziliență și succes
30/05/2024 14:23

Frica, un sentiment fundamental uman, deseori inteles gresit si respins, poate servi drept un instrument vital in dezvoltarea si evolutia personală. În ciuda reactiei initiale de respingere pe care multi ...

Cum ajută eCommerce Today comercianții să-și crească afacerile online
30/05/2024 11:47

Cum ajută eCommerce Today comerciantii să-si crească afacerile online  eCommerce Today este o agentie specializată in dezvoltarea si optimizarea magazinelor online, ajutand comerciantii să-si maximiz ...

Redescoperă sănătatea strămoșilor. Totul despre dieta Paleo
29/05/2024 09:32

Dieta Paleo, cunoscută si sub numele de dieta paleolitică sau dieta vanătorilor-culegători, este un regim alimentar care se bazează pe alimentele pe care oamenii le-ar fi consumat in perioada paleolitică, ...

 Ce sǎ iei în calcul atunci când te muți într-o casă nouă
28/05/2024 13:12

Ce sǎ iei in calcul atunci cand te muti intr-o casă nouă Achizitionarea unei locuinte noi presupune un plan de economii si sacrificii, dar si mult entuziasm si nerăbdare. Dacă fericitul moment s-a apropia ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei