Controale ANPC în mallul Promenada: Amenzi de peste 200.000 de lei, 11 spaţii închise temporar după ce au fost găsite alimente expirate, spaţii murdare

ANCP   5988100

Dimensiune font:

| 21-06-2022 11:35

Produse alimentare expirate, spaţii neigienizate, mărfuri cu deficienţe de etichetare, echipamente de joacă rupte/deteriorate, inadvertenţe între preţul de la raft al produselor/serviciilor şi cel de la casa de marcat, utilizarea, la un salon spa, a unui mobilier deteriorat/exfoliat, paturi neigienizate/urme de uzură, prosoape rupte, sunt deficienţe descoperite de ANPC după un control la 46 de agenţi economici din mallul Promenada, din Bucureşti. Au fost date amenzi de peste 200.000 de lei, iar 11 spaţii au fost închise, relatează News.ro. Sub coordonarea vicepreşedintelui ANPC, Mihai Culeafă, echipele de control ale Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor (CRPC) Bucureşti-Ilfov au verificat comercianţi de produse alimentare, nealimentare şi prestatori de servicii care activează în mall-ul bucureştean Promenada, anunţă instituţia.

„Din punct de vedere professional, sunt poate unul dintre cei mai tineri comisari. Astăzi stăpânesc multe dintre abilităţile colegilor mei cu atribuţii de control. Le sunt alături pentru a mă asigura că sunt toţi la adăpost de ceea ce ar putea reprezenta tentativa unora de a-i face ”să închidă ochii”. Noile staţii de emisie-recepţie arată operatorilor economici că degeaba ”sună un prieten”. Este momentul să se înţeleagă că, mai bine pui mâna pe burete, pe mop, pe lege, decât să pui mâna pe telefon. Mă recalific profesional în comisar, pentru că îmi place ceea ce fac şi îmi place ce pot face pentru alţii” – Mihai Culeafă, vicepreşedinte ANPC.

Au fost controlaţi 46 de operatori economici şi, în urma neregulilor constatate de comisarii CRPC Bucureşti-Ilfov, aceştia au aplicat, până în acest moment, amenzi contravenţionale în valoare de peste 200.000 lei, 4 avertismente şi au dispus măsura complementară a opririi temporare a prestării de servicii pentru 11 comercianţi.

Deficienţe constatate de inspectorii ANPC: 

Comercializarea unor produse alimentare cu data limita de consum depaşită

  • Utilizarea unor agregate frigorifice neigienizate corespunzător (cu lichide scurse şi resturi alimentare, cu urme de rugină, vopsea exfoliată şi chederele depreciate, rupte)
  • Utilizarea unor materii prime fără etichete cu elemente de identificare şi caracterizare, astfel încât sa se poată stabili conformitatea acestora, precum şi fără data limita de consum
  • Depozitarea produselor alimentare direct pe pavement
  • Utilizarea în bucătărie a unor ustensile deteriorare, veselă cu grad ridicat de uzură
  • Lipsa informării, în lista meniu, asupra riscurilor previzibile reprezentate de ingredientele cu potenţial alergen
  • Lipsa informării consumatorilor cu privire la produsele ce provin din produse congelate
  • Nerespectarea regimului de temperatură reglementat în lege pentru păstrarea produselor alimentare
  • Comercializarea unor produse nealimentare cu deficienţe de etichetare (fără traducerea etichetelor în limba română şi fără a avea înscrisă denumirea  şi adresa importatorului/producătorului) şi fără a avea certificate de garanţie, acolo unde este cazul
  • Echipamente de joacă rupte/deteriorate, cee ace prezintă pericol de accidentare
  • Inadvertenţe între preţul de la raft al produselor/serviciilor şi cel de la casa de marcat
  • Utilizarea, la un salon spa a unui mobilier deteriorat/exfoliat, paturi neigienizat/urme de uzura, prosoape rupte
  • UItilizarea unor tuburi de vopsea de păr desigilate, fără a avea menţionată pe ambalaj data deschiderii si a unora expirate
  • Comercializarea unor produse posibil contrafacute care poartă numele unor branduri cunoscute
  • Utilizarea echipamentului incomplete, pentru angajaţi, în spaţiul de lucru.

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
S-a deschis cea mai spectaculoasă șosea panoramică din Transilvania. Este un adevărat rival pentru Transfăgărășan
28/04/2024 00:08

I se mai spune Drumul Apusenilor sau Transalpina de Apuseni si este un drum de poveste. Traversează Muntii Apuseni si este inconjurat de un peisaj mirific. Astfel că, deschidere primului tronson din această ...

Fabrică veche de la 1880, ajunsă mall. Ce scria presa din anii '70 despre această glorie a industriei românești
27/04/2024 18:21

Ziarul brasovean Drum Nou scria acum o jumătate de veac despre uzina Hidromecanica. In momentul in care au preluat-o, comunistii i-au păstrat profilul. După anii 2000 a fost dăramată, iar acum e mall. In ...

Trenul RE 13211 Piteşti - Bucureşti Nord a ajuns în Gara de Nord cu o întârziere totală de 310 minute
27/04/2024 08:52

 Trenul RE 13211, care circulă in relaţia Piteşti - Bucureşti Nord, a ajuns vineri seara in Gara de Nord la ora 20:51, cu o intarziere totală de 310 minute, din cauza defectării locomotivei, informea ...

Pensiile vor fi plătite în avans
26/04/2024 13:51

Plata pensiilor şi a altor drepturi prevăzute de legi speciale, aferente lunii mai 2024, va fi făcută in avans, Guvernul urmand să aprobe in şedinţa de joi proiectul de Hotărare in acest sens, au declar ...

Directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia a fost retinut pentru trafic de influență
26/04/2024 10:04

Liviu Cătălin Stănculescu, directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia (CEO), a fost reţinut de DNA pentru trafic de influenţă, fiind acuzat că a primit mită 13.000 de euro de ...

Guvernul semnează azi plata în avans a pensiilor pe luna mai. Când vor fi virați banii
25/04/2024 13:48

Guvernul aprobă azi proiectul de hotărare privind plata in avans a pensiilor si a altor drepturi prevăzute de legi speciale, aferente lunii mai 2024, din bugetul asigurărilor sociale de stat si din bugetul ...

Clienții nu vor mai putea retrage numerar la casele de marcat. Supermarketurile renunță la serviciu
24/04/2024 20:18

Un sereviciu popular in multe supermarketuri, inclusiv in cele din Romania ar putea să dispară. Oamenii nu vor mai putea retrage numerar de la casele de marcat. Comerciantii spun că trebuie să plătească u ...

Importanța unui plan de carieră pentru tineri
24/04/2024 14:00

În era modernă, in care optiunile profesionale sunt ample si schimbările sunt rapide, tinerii se află adesea in fata unui labirint aparent fără iesire in ceea ce priveste alegerea carierei lor. &Ic ...

Directorul Poștei Române face anunțul așteptat de toți pensionarii, chiar înainte de Paște
24/04/2024 12:43

Cinci milioane de pensionari romani aşteptă să afle dacă vor avea sau nu bani peste Paşte. Premierul Marcel Ciolacu a cerut ca pensiile şi salariile angajaţilor la stat să fie livrate inainte de sărbă ...

Premierul estimează un salariu minim de 1.200 de euro
24/04/2024 06:36

  Premierul Marcel Ciolacu i-a cerut ministrului Muncii, Simona Bucura Oprescu, să pună in transparenţă, imediat după sărbătorile pascale, proiectul de lege privind adoptarea salariului minim europ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei