Antibiotice Iasi - venituri din vânzări mai mari cu 7%

logo-antibiotice

Dimensiune font:

| 27-02-2020 14:16

 

Ieri, 26 februarie 2020, compania Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti raportul cuprinzând rezultatele economico-financiare preliminare aferente anului 2019.

 Venituri din vânzări mai mari cu 7%

 

 

Antibiotice a obținut în anul 2019 venituri din vânzări în valoare de 389,71 milioane lei, cu 7% mai mari în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018.

Profitul înainte de impozitare a înregistrat o valoare de 35,2 milioane lei, situându-se  la nivelul celui aferent anului 2018. Acest rezultat exprimă efortul susținut de gestionare a cheltuielilor, în condițiile în care valoarea taxei clawback a crescut cu 15% față de anul anterior ajungând la valoarea de 42,2 milioane lei.

Profitul brut și taxa clawback aferente anului 2019 au fost în valoare de 77,39 milioane lei, cu 8% mai mare decât în 2018 (71,57 milioane lei) ceea ce demonstrează îmbunătățirea activității de management a proceselor.

Profitul din exploatare în valoare de 41,56 milioane lei a fost cu 6% mai mare în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018 ca urmare a bunei gestionări a costurilor de producție.

 Cel mai mare ritm de creștere al vânzărilor la export din ultimii cinci ani

 

 

În anul 2019, exporturile au reprezentat 40% din cifra de afaceri a companiei, ajungând la 152.1 mil. lei, cu 25% superior nivelului înregistrat în 2018. Această creștere reprezintă cel mai mare ritm din ultimii cinci ani.

• Creștere cu peste 65% a vânzărilor de produse finite

Este primul an în care vânzările de produse finite pe piețele internaționale au devansat semnificativ vânzările obținute pentru substanța activă Nistatină.

Astfel, principalul motor de creștere la export l-a reprezentat vânzarea de produse finite care, în teritoriile unde compania Antibiotice are deschise reprezentațe comerciale (Vietnam, Republica Moldova, Ucraina, Serbia), a înregistrat o creștere de peste 65%, comparativ cu cea obținută în 2018, ajungând la valoarea de 44,4 mil. lei.

 

 

Piața SUA determină rezultate pozitive pe segmentul produselor finite pentru care Antibiotice deține certificare FDA (Food & Drug Administration). Astfel, la finalul anului 2019, Antibiotice a înregistrat o creștere cu 50% a exporturilor de pulberi sterile injectabile și a pus bazele lansării în anul 2020 a unui nou produs, creând astfel premizele unei dezvoltări solide și pe termen lung pe această piață.

 

 • Consolidarea și menținerea poziției de lider la nivel mondial pentru substanța activă Nistatină

Consolidarea poziției de lider mondial pentru substanța activă Nistatină se reflectă în trendul ascendent al vânzărilor pe acest produs din ultimii 5 ani determinând o creștere a numărului de noi  parteneri în Europa, America de Sud, America de Nord.

Obiectivul de vânzare propus pentru anul 2019 pentru Nistatină a fost atins în procent de 100%, printr-un management continuu al costurilor, cantităților fabricate și gestionarea parteneriatelor strategice pe principalii clienți.

 • Autorizarea de produse pentru susținerea pe termen lung a vânzărilor pe piețele internaționale

 În vederea extinderii prezenței pe piața internațională, în anul 2019 s-au obținut  un număr de cinci noi Autorizații de Punere pe Piață (APP) pentru medicamente marca Antibiotice, ce vor fi comercializate în teritoriile din Asia și Europa.

 Vânzările pe piața internă comparabile cu cele din 2018

 

 

Pe piața internă Antibiotice a înregistrat un nivel al vânzărilor comparabil cu vânzările înregistrate în anul 2018, atât în farmacii cât și spitale, în valoarea de 335,9 mil lei.

Strategia de dezvoltare a firmei privind portofoliul de produse este orientată preponderent către clase terapeutice cu notorietate și calitate recunoscută de peste 64 de ani, dar și către produse destinate menținerii stării de bine și de sănătate a populației.

 În anul 2019 portofoliul Antibiotice a fost promovat la evenimente științifice organizate în parteneriat cu principalele societăți profesionale medicale. Totodată, au fost desfășurate acțiuni de promovare destinate profesioniștilor din domeniul sănătății, medici și farmaciști, care au avut că scop creșterea notorietății brandului de companie cât și a brandurilor de produse din portofoliile claselor antiinfecțioase de uz sistemic, preparate dermatologice, sistem genito-urinar, sistem musculo-scheletic și gama de suplimente alimentare Nutriensa®.

În cadrul acestor acțiuni au fost promovate produse care susțin portofoliile Hospital&Partners, portofoliul destinat dermatologiei și portofoliul Calitatea vieții care include conceptele Sănătatea femeii și Nutriensa.

Hospital&Partners este portofoliul destinat spitalelor, promovarea axându-se pe dezvoltarea bunelor practici în utilizarea antibioticelor, susținută prin campania „Antibioticele Mileniului III”.

Calitatea vieții este conceptul definit în medicină că fiind bunăstarea fizică, psihică și socială precum și capacitatea individului de a-și îndeplini sarcinile obișnuite. În acest context în portofoliul companiei sub conceptul Calitatea Vieții se regăsesc soluții terapeutice pentru tratamentul diferitelor afecțiuni din următoarele arii terapeutice: cardiovascular, genito-urinar, musculo-scheletic, dermatologie, tract digestiv precum și remedii destinate menținerii homeostaziei organismului așa cum sunt suplimentele alimentare.

Sănătatea femeii - Prin conceptul „Sănătatea femeii” compania Antibiotice își propune să consolideze identitatea portofoliului destinat prevenției și tratamentului afecțiunilor din sfera obstetrică - ginecologie.

Nutriensa® - Nutriensa® reprezintă un brand umbrela pentru suplimentele alimentare produse de Antibiotice din ingrediente de cea mai bună calitate, în combinații unice, pentru menținerea sănătății fiecărui aparat și sistem al organiamului uman: sistem nervos central, tract digestiv, sistem vascular periferic, sistem musculo-scheletic: Equilibra®, Fezivit C®, Fluxiv® comprimate, Fluxiv® crema, Lejer®, Silithor®, Soriso®, Sprinten®.

Toate suplimentele alimentare produse de Antibiotice au la bază experiența cercetătorilor din cadrul companiei Antibiotice fiind fabricate la standarde de calitate pentru medicamente.

Produsul Moldamin® - revine în practica medicală într-o formulă nouă

 Totodată, anul 2019 a însemnat și reluarea fabricației pentru produsul Moldamin®, brand recunoscut din portofoliul companiei de aproape 60 de ani.

 Moldamin® revine în practică medicală, într-o formulă nouă, realizată după principii de formulare moderne, ce conține aceeași substanță activă, benzatin benzil penicilină, dar alți excipienți. Moldamin® este o penicilină retard (cu acțiune întârziată) și reprezintă medicamentul de primă intenție în infecții în care este necesară asigurarea unor concentrații de antibiotic prelungite, că de exemplu în infecții respiratorii (angină streptococică - roșu în gât, otită, sinuzită), boli venerice (sifilis), infecții cutanate (erizipel). De asemenea, este prima recomandare în prevenirea reumatismului articular acut și a carditei reumatismale.

 Concluzii:

Vânzările pe piața internațională au fost în valoare de 152,1 milioane lei, mai mari cu 25%  în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018;
Este primul an în care vânzările de produse finite pe piețele internaționale au devansat semnificativ vânzările obținute pentru substanța activă Nistatină, înregistrând o creștere cu 65% față de anul anterior;

Venituri din vânzări mai mari cu 7% raportate la aceeași perioadă a anului 2018;

Profitul din exploatare în valoare de 41,56 milioane lei mai mare cu 6% în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018;

Profitul înainte de impozitare a înregistrat valoarea de 35,2 milioane lei, în condițiile în care taxa clawback a ajuns la 42,2 mil.lei;

Produsul Moldamin® revine în practica medicală într-o formulă nouă și reprezintă medicamentul de primă intenție în infecții în care este necesară asigurarea unor concentrații de antibiotic prelungite.

 

Persoanele interesate de a afla mai multe informații, pot consulta Raportul administratorilor aferent anului 2019 pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea “Investitori > Informatii financiare > Raportari financiare”.

 

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:51

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 07.10.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012, 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009, 4.400,00, PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP, 2011, 4.700,00, LEXUS RX 450H PRESIDENT, 2009, 8.400,00, TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D, 2011, 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011, 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB, 2011, 9.200,00. Licitația va avea loc în data de 07.10.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 07.10.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 06.10.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 06.10.2021, ora 15:00):(i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie;(ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare). Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 06.10.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
CONSULTANŢĂ REORGANIZARE LICHIDARE SPRL, în calitate de lichidator judiciar desemnat prin sentinţa civilă nr.260 din data de 12.02.2014 pronunţată de Tribunalul Iaşi-Secţia Civilă-Faliment în dosarul nr.7176/99/2012 (464/2012) privind pe debitoarea S.C. RHODOS SERV SRL cu sediul social în Paşcani, Aleea Sportului nr.9, jud. Iaşi, având nr. de înregistrare în R.C. J22/982/2006, C.U.I. 18589805, organizează 4 licitatii publice saptamanale, in urmatoarele zile: 30.09.2021, 07.10.2021, 14.10.2021 si 21.10.2021 la ora 14, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi str. Anastasie Panu nr.27, bl. Moldova 3, et.2, ap.6. Nr. crt. Denumire Preţ de evaluare Euro Preţ de pornire 80%. 1. IMOBIL- situat in Paşcani, str. Dragoş Voda nr. 160A, cu o suprafata desfasurata de 576,13 mp (P+1E+M) constând în spaţiu comercial, spălătorie auto şi spaţiu de locuit, cu număr cadastral 1646, 1646-C1, înscris în CF nr.60540, 60540-C1- Paşcani. 97.000 Euro, 77.600 Euro. Preţul nu conţine TVA. În cazul adjudecării, preţurile vor fi achitate în lei, la cursul BNR din ziua plăţii. Condiţii generale de participare la licitaţie vor fi: Depunerea, cu o zi înaintea fiecărui termen de licitaţie, până la ora 16:00, a urmatoarelor documente: -cerere de participare la licitaţie; -xerocopie dupa actele societatii/act de identitate; dovada achitării garantiei de participare de 10% din pretul de evaluare fara TVA; -dovada achitării caietului de sarcini, în valoare de 2.000 lei la care se adauga TVA; -împuternicire acordată persoanei care reprezintă participantul la licitaţie, dacă este cazul.
Apare o nouă bancnotă de 200 de lei. Va avea imprimat chipul unei femei
26/09/2021 10:30

Banca Romaniei ar urma să lanseze in această toamnă bancnota de 200 de lei, pe care va fi imprimat portretul unei femei reprezentantive pentru Romania. Pe această bancnotă o vom vedea pe nimeni alta decat ...

Vești bune - pensiile, salariile și alocațiile vor crește de la 1 ianuarie. Cîțu: 'Nu vom mai folosi aceste creşteri ca instrument politic'
26/09/2021 09:44

Florin Ciţu a anunţat că de la 1 ianuarie 2022 vor creşte pensiile, salariul minim şi alocaţiile copiilor, subliniind că işi doreşte ca astfel de creştere să se producă la inceputul fiecărui an cal ...

SC RAMY COMPANY SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul
26/09/2021 09:00

   Comunicat de presa pentru finalizarea proiectului  Titlul proiectului "Diversificarea lucrarilor oferite de catre SC RAMY COMPANY SRL prin achizitia unor noi utilaje] PLAN DE A ...

Nordis Group organizează primul eveniment de tip „open house” la Nordis Mamaia 5*****
24/09/2021 15:26

Într-un singur an, Nordis a reusit să ocupe rapid un loc fruntas pe piata imobiliară din Romania. Dezvoltatorul a lansat o serie de proiecte ample, in mai multe locatii importante din tară – Ma ...

Grevă în transportul aerian din Italia. Zborurile spre şi din România vor avea întârzieri
24/09/2021 12:30

În Italia, sindicatele au declanşat astăzi grevă in transportul aerian. Autorităţile italiene le recomandă pasagerilor să consulte site-urile Autorităţii Aeronautice Civile din Italia, dar şi pa ...

Germania! Zugravi, instalatori, electricieni, ingrijitori pentru persoane varstnice in azile si asistenti medicali
24/09/2021 11:00

Cautam pentru clientii nostrii renumiti din Germania: zugravi, instalatori, electricieni, ingrijitori pentru persoane varstnice in azile si asistenti medicali. Sunt necesare cunostinte la nivel conversational d ...

Falimentul companiei City Insurance, un eşec de supraveghere din partea ASF
24/09/2021 10:47

Falimentul companiei City Insurance este, in primul rand, un eşec de supraveghere din partea reglementatorului naţional, Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), consideră reprezentanţii Asociaţiei P ...

 CREAFUTURE – UN PROIECT DE POVESTE
24/09/2021 09:10

 CREAFUTURE – UN PROIECT DE POVESTE

Operațiunea Mercur a ANAF: Un grup de firme a vândut online produse cosmetice de peste 62,5 milioane lei, fără factură
23/09/2021 18:12

Inspectorii Directiei Generale Antifraudă Fiscală, din cadrul ANAF, au identificat (in cadrul operatiunii Mercur) un grup de sase firme care, in perioada 2015–2020, au vandut online produse cosmetice si ...

E3 Spedition-Transport GmbH angajeaza
22/09/2021 15:01

E3 Spedition-Transport GmbH angajam SOFERI PROFESIONISTI pentru transporturi internationale, permis de conducere C+E. Program de munca flexibil, Salar pana la 3000 € brut. Angajare cu contract in Ger ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei