Automatizarea procesării documentelor de popriri la 371 de sucursale BCR

1investitorii

Dimensiune font:

| 21-12-2020 17:03

 

 

La începutul acestui an, Banca Comercială Română (BCR) a demarat procesul de implementare a sistemului de automatizare a procesării documentelor de popriri la nivelul a 371 dintre sucursale cu o soluție furnizată de Zipper România.

Sistemul asigură extragerea automată a datelor din documente, folosind tehnologiile AI și Machine Learning, ce au la bază algoritmi si reguli de business ce automatizează prelucrarea zilnică a peste 4.000 de popriri. Documentele sunt preluate, în format fizic, de la peste 800 de Birouri de Executori Judecătorești și Direcții de Taxe și Impozite Locale, fiind întroduse ulterior în format digital.

Soluția Document Automation generează automat răspunsuri către executori, în funcție de acțiunea întreprinsă și le transmite în format electronic către adresele de email. Programul prezintă și o zonă de administrare cu rapoarte pentru: tipologiile de documente referitoare la popriri primite, (înființare/sistare/suspendare/actualizare poprire/insolvență), volumul de documente în lucru, numărul de documente procesate (înființate sau nu), nivelul de încărcare al angajaților etc.

 

De unde a apărut necesitatea implementării soluției Document Automation?

 

„Într-o perioadă în care tehnologia avansează rapid si diversitatea datelor din documente este tot mai complexă, utilizarea unei soluții de automatizare de tipul Document Automation a devenit o necesitate pentru sistemul bancar, explică dl Doru Vîjiianu, director general Zipper România. Prin automatizarea proceselor de înregistrare a datelor, se eficientizează timpul petrecut anterior de angajații băncii cu introducerea manuală a unui număr considerabil de date, oferindu-le acestora posibilitatea de a se concentra și direcționa eforturile către operațiuni mai benefice pentru bancă și pentru clienții acesteia. Automatizarea nu mai este doar o tendință, ci a devenit o necesitate pentru bănci deoarece reușește să acopere nevoile de sistematizare a modului de prelucrare a documentelor și oferă control total asupra întregului flux de procesare, eliminând riscul pierderii documentelor”, a încheiat dl Doru Vîjiianu.

 

Care sunt avantajele majore ale implementării soluției de automatizare?

 

Soluția de automatizare standardizează modul de lucru și eficientizează timpul de procesare a popririlor prin extragerea metadatelor cu acuratețe și verifică automat datele colectate, eliminând rata apariției erorii umane. Document Automation recunoaște automat datele din documente, indiferent de format sau de limba în care sunt emise și extrage datele din dosarele cu pagini multiple, îndiferent de locul în care se regăsesc acestea în documente.

Zipper România face parte dintr-un grup de firme cu prezență în 5 țări din Sud-Estul Europei. Cu două centre de procesare în România, la Cluj-Napoca și București și unul în Moldova, la Chișinău, compania acoperă nevoile de procesare ale companiilor din regiune, oferind soluții și servicii de procesare a datelor și a documentelor recepționate, vehiculate sau expediate dintr-o firmă.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 35,16 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, bl. E2, sc. D, parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara nr. 70102-C1-U27, nr. cadastral 1/4;0;3, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 63/19.07.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.08.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 14.08.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 19.08.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.07.2024.
Olandezii comandă o nouă navă fluvială, de 4 milioane euro, care va fi construită la Orşova
27/07/2024 00:16

Şantierul Naval Orşova va construi o nouă navă fluvială, in valoare de 4,05 milioane euro, pentru olandezii de la Rensen-Driessen Shipbuilding B.V., potrivit unui anunţ publicat de compania romanească, l ...

Canicula scumpește roșiile
26/07/2024 13:50

Temperaturile inregistrate in ultima vreme au afectat productia de rosii. Astfel, preturilor au crescut cu cu 30%, comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut. Unii fermieri spun că au pierdut pană la jum ...

Incendiu de proporții pe platforma Oltchim
26/07/2024 13:43

Un grav incendiu a izbucnit vineri, 26 iulie, pe platforma Oltchim. Fortele de interventie au intervenit rapid pentru stingerea incendiului produs la un depozit de deseuri situat pe platforma Oltchim din mu ...

Lovitură de trăznet primită de Ucraina de la Fitch: 'Intrarea în incapacitate de plată este inevitabilă'
26/07/2024 09:18

Agentia internatională de rating Fitch Ratings a retrogradat ratingul valutar pe termen lung al Ucrainei de la CC la C (incapacitatea de plată este iminentă), după acordul său cu creditorii de a restructur ...

COMUNICAT DE PRESĂ TRAVELIFE SRL 26.07.2024
26/07/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ TRAVELIFE SRL 26.07.2024

Leul a evitat înroșirea cursului
25/07/2024 21:37

Cresterea de joi a ofertei comerciale de valută a permis leului să aprecieze fată de euro, in timp ce alte monede din regiune inregistrau scăderi, provocată de tensiunile la nivel mondial din pietele pe ac ...

Pădurarii au plantat 22 de milioane de puieți
25/07/2024 12:14

Circa 22 de milioane de puieţi forestieri au fost plantaţi in fondul forestier proprietatea publică a statului, in campania de impăduriri de primăvară, informează Regia Naţională a Pădurilor (RNP) - R ...

Fermierii afectați de secetă ar putea primi compensații
25/07/2024 11:18

Premierul Marcel Ciolacu precizează că vineri va fi alături de ministrul Agriculturii, Florin Barbu, pentru a evalua situaţia pagubelor produse de secetă in teren, dar şi sumele care trebuie acordate agri ...

Persoanele fizice și firmele se pot înscrie  în Programele Rabla Clasic şi Rabla Plus
25/07/2024 10:15

Persoanele fizice se pot adresa producătorilor validaţi, incepand din data de 19 martie 2024, in vederea indeplinirii formalităţilor de inscriere in cadrul Programelor Rabla Clasic şi Rabla Plus, iar perso ...

Euro a scăzut aproape de 4,97 lei
24/07/2024 21:23

Evolutia de miercuri a monedei nationale a fost una pozitivă, influentată de reducerea nivelului de aversiune fată de risc. După cinci sedinte consecutive de apreciere, cursul euro a scăzut de la 4,9729 la ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei